[video=youtube;r8BoKaJB3zU]http://www.youtube.com/watch?v=r8BoKaJB3zU[/video]
Kiittää kauniisti tarjouksesta, mutta juuri nyt on vähän kiirettä :saint:.Ei jaksaisi siivota torakkalaatikkoa, mutta se haisee. Vapaaehtoisia?
Harvahammas, taivaan lammas :heart:.AppropÅ - torpassa kihittelee ja ässää ihanasti suhauttelee meijen ipanapa, harvahammas :heart:
Hammaskeijukin kävi
Samoin, en mäkää ennätä. Täytyy vielä ehtiä laskea matonhapsut.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29871147:Kiittää kauniisti tarjouksesta, mutta juuri nyt on vähän kiirettä :saint:.
Mun mies näköjään tiedostaa tuon jotenki alitajuisesti kun en jaksanutkaan lähteä kaupalle enää niin kävi hakemassa meille herkkuja ja minulle (ja toki itselleenkin) semmosen uuden keltaisen Jättis-tuutinIltaa. Nyt kipinkapin äkkiä kaupalle siitä.
Jäätelönpuutteesta kärsivä nainen tietää miehille, naapureille ja oikeestaan kaikelle kilsan sisällä kylmää kyytiä.
:O siulla on ihan samat kiireet kuin miullakin .Samoin, en mäkää ennätä. Täytyy vielä ehtiä laskea matonhapsut.
Mulle just ilmaantui ihan hirveen tärkeetä tekemistä. Muuten ihavvarmana auttaisin.Ei jaksaisi siivota torakkalaatikkoa, mutta se haisee. Vapaaehtoisia?
jäätelöä :'(. Mie en ala leikkimään ollenkaan |O.Mun mies näköjään tiedostaa tuon jotenki alitajuisesti kun en jaksanutkaan lähteä kaupalle enää niin kävi hakemassa meille herkkuja ja minulle (ja toki itselleenkin) semmosen uuden keltaisen Jättis-tuutin
Kiiru on, kun täytyy ensin kammata ne laskemisen helpottamiseksiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29871183::O siulla on ihan samat kiireet kuin miullakin .
Hiukka jo jännittää onko jo kaikki hapsut tallessa :xmas:. 101, 102, 103, 104........
..jep..mäkin oon niin hirmu kiireinen...Ei jaksaisi siivota torakkalaatikkoa, mutta se haisee. Vapaaehtoisia?
Vielä kerkeis jos kaupan lähellä asut Tai sit huomenna. Muistat varmastiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29871188:jäätelöä :'(. Mie en ala leikkimään ollenkaan |O.
Pienen pienellä barbin kammalla :xmas:.Kiiru on, kun täytyy ensin kammata ne laskemisen helpottamiseksi
Mmm, ei oo mut ripsikampa (ehkä) löytyisi...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29871202:Pienen pienellä barbin kammalla :xmas:.
Saletisti ostan viikonlopuksi viimeistään Ainon hillasoiden helmi paketin. Ja vetelen sen nassuuni ihan yksikseen |O.Vielä kerkeis jos kaupan lähellä asut Tai sit huomenna. Muistat varmasti
Loistava idea tuo ripsikampa .Mmm, ei oo mut ripsikampa (ehkä) löytyisi...
Nukkumatti, nukkumatti lasten..ja nukutuspuuhiin lähti tää :wave:....