Uutta hyvää musaa! *jammailee*

Ei ei ei ja vielä kerran EI!!!!!!! |O
Nyt kun tilanne on mitä on ja hormonitoiminta on älyttömän koholla ni tää biisi saa mut itkemään joka kerta :headwall:
Vihaan tätä!

:ashamed:
Mulla oli Rihannan Unfaithful se "The biisi", sitä piti oikein vielä laulaa ja itkin samalla.
Toi vaihe ei mulla kauaa onneks kestänyt.

Sitten astui kuvioihin kaikki pahat uutisten mitkä koski äitiä tai vauvaa tai elokuvat missä joku satutti äitiä tai vauvaa, voi ristus sitä huutoitkua.:D

Ei oo helppoo olla herkillä, mä niin tiiän, huoh. :hug: ja vielä toinekin :hug:

9MM
Mulla oli Rihannan Unfaithful se "The biisi", sitä piti oikein vielä laulaa ja itkin samalla.

Sitten astui kuvioihin kaikki pahat uutisten mitkä koski äitiä tai vauvaa tai elokuvat missä joku satutti äitiä tai vauvaa, voi ristus sitä huutoitkua.:D

Mullakin tekee pahaa lukee murhainfoo jos siellä jollekin lapselle tehty jotain

Ei noissa uusissa nyt ole oikein mitään hyviä. Vanhassa vara parempi.=)
[video=youtube_share;B3msPoqqCNo]http://youtu.be/B3msPoqqCNo[/video]

9MM
joo lähdetään kävelemään pimeydessä oli monta ihmistä suuren tyhjyyden äärellä

rauhattomuuden merellä. oi miks oi miks mun siivet väsyneet katkenneet

mieleni vankilassa odotan loppua jota ei näy pelkotiloissa siellä harhaillen ovat soturin tien hyljänneet.
kohti sydämmen pyhiinvaellus matkaa
ollaan alussa koska päästään matkaan se riippuu susta musta meistä valoa kohti rohkeesti koska kuolema kolkuttaa ja vie sut viljapellon poikki kyllä kyllä sitä elä siis murehdi peipponen. elä siis ja ota kanssa ihmisen kädestä kii ja tehkää se yhdessä kohti sateen kaarta ikuisuuden loiston .

toi wicked biisi

Spencer Hastings
Ysäri eurodancebiisejä en koskaan muista nimeltä, enkä niiden esittäjiä. Kaikki kuulostaa ihan samalta muutenkin :D Matti Airaksisen ysäridiskoa kuuntelen usein, sieltä niitä helmiä saa!

Mut tässä tällasta kaksarin alkua :D Oi nuoruus
[video=youtube;mN84To5ndw0]https://www.youtube.com/watch?v=mN84To5ndw0[/video]

• Tykkää
Reactions: Lispetti

No olisit nähny ku tossa yks päivä kaveri jako jonkun englanninkielisen jutun (oikeen kuvien kera) jostain pojasta jota vanhemmat oli hakannu, kolme v***n tuntia huutoparkumista ihan vaan siksi että olin lukenut otsikon ja nähny kuvan...

Ja toinen on se ku näen facebookissa tai ig:ssä yhteen tiettyyn ihmiseen liittyviä juttuja... :| Ei vaan aina jaksais.

No olisit nähny ku tossa yks päivä kaveri jako jonkun englanninkielisen jutun (oikeen kuvien kera) jostain pojasta jota vanhemmat oli hakannu, kolme v***n tuntia huutoparkumista ihan vaan siksi että olin lukenut otsikon ja nähny kuvan...

Ja toinen on se ku näen facebookissa tai ig:ssä yhteen tiettyyn ihmiseen liittyviä juttuja... :| Ei vaan aina jaksais.
Yritä välttää, ne saattaa tulla uniinkin!

Yrittäs katella vaan niitä sateenkaaria ja perhosia hetken aikaa, kyllä se kohta helpottaa. Vaikka eihän noita kauheita kuvia halua nytkään katsoa. Pääsee se itku vieläkin jos lasta on kaltoin kohdeltu, mutta ei ole sitä huutoitkua sentäs.:)

Yhteistyössä