Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29870839:Kauhean tylsä palsta nykyään. Ei oo säpinää laisinkaan.
äläpä nyt, kyllä ykkösmies on lämmittänyt mammoja monissa ketjuissa
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29870839:Kauhean tylsä palsta nykyään. Ei oo säpinää laisinkaan.
|O et sitten voinut jo eilen varottaa. Nyt ei oo taaskaan herkkuja. On vaan omenoita ja banaaneja lisää. Ruoaksikaan ei tullut mureketta eikä riisipuuroa. Ei edes riisipuuromureketta. Vaan tylsästi riisiä ja kanaa pippurisoossissa. Porkkanaa raastin kylkeen.Otin opiksi eilisestä. Ennenkuin avaat palstan, katso että jääkaapissasi on paljon herkkuja :vampire:
Olen varmaan alitajuisesti onnistunut skippaamaan kaikki miehen lämmittelyt. Voi harmi. Täytyy selkeästi skarpata! On täällä silti hiljaisempaa kuin ennen muinoin *vänkään edelleen vastaan*äläpä nyt, kyllä ykkösmies on lämmittänyt mammoja monissa ketjuissa
Mulla on hirveen harvoin herkkuja. Kun en oikeestaan ole minkäänlaisten herkkujen perään.Otin opiksi eilisestä. Ennenkuin avaat palstan, katso että jääkaapissasi on paljon herkkuja :vampire:
Kapteeni Haddock on sinulla näköjään hallussa.Sivistyneitä kirosanoja, sil vu plee.
Iltaa. Nyt kipinkapin äkkiä kaupalle siitä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29870859:|
Ja nyt miulta taas puuttuu se lakkajäätelö :'(.
Mutta heipsistä hei kaikille :wave:.
Mutta kun ei enää jaksa luutailla uudestaan kaupalle : /. Miksi, oi miksi joku ei voisi tuoda sitä vain nokan eteeni :snotty:.Iltaa. Nyt kipinkapin äkkiä kaupalle siitä.
Jäätelönpuutteesta kärsivä nainen tietää miehille, naapureille ja oikeestaan kaikelle kilsan sisällä kylmää kyytiä.
Ei uskalla. Ei jäätelönpuutteesta kärsivää naista uskalla lähestyä. Siin menee jädet ja niitä pitelevä käsi kertahaukkauksella.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29870932:Mutta kun ei enää jaksa luutailla uudestaan kaupalle : /. Miksi, oi miksi joku ei voisi tuoda sitä vain nokan eteeni :snotty:.
:ashamed:Ei uskalla. Ei jäätelönpuutteesta kärsivää naista uskalla lähestyä. Siin menee jädet ja niitä pitelevä käsi kertahaukkauksella.
KuustonenMikä biisi? Rinkelit lentää sun uriin ja tekee sinusta nauriin...
Jos tiedät, kilpailu on osoitteessa akuankka.fi/bonuskisa
Lähellä, mutta huti. Muita arvauksia? Sää menit muokkaamaan vastaustaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29871023:Kuustonen
IkkunaprinsessaEntäs tämä...
Ruudun takaa kyyttöni toinen vei...
Ja en ole osallistumassa kisaan itse :|
doris sä veit mun sydämenBoris, Boris, sä veit mun hyvän sein...
J. Karjalaisen poika laulaa Doriksen peräänBoris, Boris, sä veit mun hyvän sein...
Kyöpsis- murunen :wave:....kurrmauskauttelen häntä korkkiruuvillaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29871081:Kisunen :wave:. Puskee tyytyväisenä huristen kamua .
Jos toi on akkarikisa, niin eiks siin pitäis muistaa se akkariesittäjä??? Tyyliin Murriganes, Rolling Bones tai Arnolti Kvartsinikkari?Mikä biisi? Rinkelit lentää sun uriin ja tekee sinusta nauriin...
Jos tiedät, kilpailu on osoitteessa akuankka.fi/bonuskisa
Tuossa tehtävässä lukee oikeat kappaleet ja esittäjät, luulisin että oikeitä esittäjiä haetaan.Jos toi on akkarikisa, niin eiks siin pitäis muistaa se akkariesittäjä??? Tyyliin Murriganes, Rolling Bones tai Arnolti Kvartsinikkari?