Vaan tuohan kuulostaa hyvältä.Tulette seuraavalla kerralla sitten. Vaahdotamma koko köörin
Vaan tuohan kuulostaa hyvältä.Tulette seuraavalla kerralla sitten. Vaahdotamma koko köörin
Laita lihamureketta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29867411:Mitähän sitä huomenna tekisi ruoaksi?
Olisikohan kiva voittaa loton päävoitto?
Vieläkö sitä töihin menisi sen jälkeen?
Milloin helpottaa koivun siitepölyaika?
Kyselyikä iski .
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29867411:Mitähän sitä huomenna tekisi ruoaksi?
Olisikohan kiva voittaa loton päävoitto?
Vieläkö sitä töihin menisi sen jälkeen?
Milloin helpottaa koivun siitepölyaika?
Kyselyikä iski .
Miksi kaksi kertaa vuodessa iskee himo maksamakkaraan?Pitsaa.
Olis. Mutta saat odottaa omaasi ensi viikkoon, koska tän viikon potti on varattu mulle.
Töille ei olis aikaa, mut onneks olis varaa palkata joku tekemään niitä.
Västäräkki bongattu. Ei enää kestä kauaa.
Kysy mitä vaan, mä vastaan mitä huvittaa.
Päiväruoaksi mureke ja iltapalalle riisipuuro, problem solved. Ellet tee riisipuuromureketta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29867469:Kiitän ja kumarran vastausgeneraattoreille. Nyt on vaan paha paikka tuon ruoan suhteen. Molemmat hyviä ehdotuksia. Lienee pohdittava asiaa syvällisesti yön aikana :xmas:.
RiisipuuromurekePäiväruoaksi mureke ja iltapalalle riisipuuro, problem solved. Ellet tee riisipuuromureketta.
|O ei saa linkitellä koukuttavia pelejä. Vielä mitäs nyt versionahttp://games.usvsth3m.com/2048/mits-nyt-edition/
:xmas:
Kiitos. Tsemppiä tarvitaankin. Mut nyt oon kyllä taas monen uuden edessä! Torstaina tutustumaan uuteen työpaikkaankinAamusähinä töissä hoidettu, valtakunnassa kaikki hyvin
Hyvä Laura, tsemppiä.
Meillä on aina pannariaineet kotona ja mummon resepti tehdä se. Olen antanut sen nimeksi verisuontenräjäytypannukakku. Siihen kuuluu sokeria, voita ja punaista maitoa..Varaa nyt ees pannariaineet ja hilloa. Niitä mutustellessa on sitten hyvä miettä millä pesueen ruokkisi.