katoppa myttystä, säähän alat pian oppia puhumaan kuin ihmiset porotOon vierailemassa tekoselekosillani, noinniinku ruutista mukaillen.
katoppa myttystä, säähän alat pian oppia puhumaan kuin ihmiset porotOon vierailemassa tekoselekosillani, noinniinku ruutista mukaillen.
Onneksi olkoon :flower:. Hyvinhän ne hommat sujuu .Jei, virallisesti A-kortti suoritettu Sain siitä ihan paperitodistuksenkin tänään.
mimmosen pyörän meinaat laittaa :kieh:Jei, virallisesti A-kortti suoritettu Sain siitä ihan paperitodistuksenkin tänään.
mää aattelin panna ruuan uuniin ja katella sen valmistumista odotellessa 24 season 9:iäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29866175:Ja nyt ulos :wave:.
Joo. Ja onneks ei pompannu sillon kun keikuin jakkaran päällä hiomassa sitä ylöosaa, sitten en välttämättä oliskaan voittanu muutaku kyydin kotia, hyvällä säkällä taysiinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29866118:Onneksi voitit .
Kotitekoista omenasosetta on muttei kermistä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29866059:Onko hilloa ja kermavaahtoa myös .
Nii että paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa?Tuo vain todistaa, että alivoimalla ei kannata hyökätä. Tyhmä Hiaceparka.
Eiku tietenkin että sulla on henkinen yliote.Nii että paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa?
Hyvin pelastettu.Eiku tietenkin että sulla on henkinen yliote.
Ääh, tietokoneella osasin ajellamimmosen pyörän meinaat laittaa :kieh:
No niinpä tekisi minunkin. Onneksi ei ole mitään. Maha on edelleen vappupallo..Tekis mieli jotain hyvää. Suklaata, karkkia.
Mun ei pahasti, mahtuis lisää. Harmi etten tästä nyt enää repee kauppaan.No niinpä tekisi minunkin. Onneksi ei ole mitään. Maha on edelleen vappupallo..
Minä en ole niitä koskaan edes maistanut. Lienet jäänyt jostain suuresta paitsi kun niitä on kehuttu minulle jo useammin kuin kerran.Jääkaapissa on jemmassa Mignon-munia
Jääkaapissa on jemmassa Mignon-munia
:OMinä en ole niitä koskaan edes maistanut. Lienet jäänyt jostain suuresta paitsi kun niitä on kehuttu minulle jo useammin kuin kerran.
Mulla ei ole edes omenaa kävin kyllä kaupassa mutta ostin vaan jätesäkkejä ja kukkia :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29866937:
Mie joudun tyytymään tylsään omenaan :'(.
Noita eväitä en lähtisi ehkä maistelemaan. Ehkä :snotty:.Mulla ei ole edes omenaa kävin kyllä kaupassa mutta ostin vaan jätesäkkejä ja kukkia :snotty:
No en jätesäkkejä!! Kukat on kyllä herkullisen näköisiäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29866963:Noita eväitä en lähtisi ehkä maistelemaan. Ehkä :snotty:.
Meillä on kaapissa purkkihernekeittoa.Tekis mieli jotain hyvää. Suklaata, karkkia.