vedenpitävää kangasta jos nyt on kyse avoauton katosta.Onks se vinyyliä vai mitä?
Aaa, olen käsittänyt että olis vinyyliä, noh, onhan sekin vedenpitävää.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29862981:vedenpitävää kangasta jos nyt on kyse avoauton katosta.
se suojahuppu siinä päällä on vinyyliä.Aaa, olen käsittänyt että olis vinyyliä, noh, onhan sekin vedenpitävää.
:OAlkuperäinen kirjoittaja päätön;29862990:se suojahuppu siinä päällä on vinyyliä.
näkyy tuossakin kuvassa se suojus
niihän mä just sanoin, mutta se kangaskatto on tuon suojan alla..Ja tuohan on vinyyliä!
Mä käsitin että siellä olis ollut vinyylikatto.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29863018:niihän mä just sanoin, mutta se kangaskatto on tuon suojan alla..
no on. tuo vinyyli tuossa on vain sen kokonen kun kuvassa näkyy ja on kiinni neppareilla. irrotettava ennen katon avaamista.Mä käsitin että siellä olis ollut vinyylikatto.
Onks niissä ihan orkkiksenakin kangas?
No ei tuokaan hassumman näköinen tosiaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29863070:-65 gt oli viisaamman näkönen. mun mielestä.
Kandee kokeilla Viperia ja Astoniakin välillä.:attn:Porsche Panamera, Acura RL, Audi A8, BMW 7 Series, Infiniti Q45, Jaguar XJ, Lexus LS, Mercedes-Benz CLS-Class, Mercedes-Benz S-Class, Volkswagen Phaeton.
Noillapa minä. Vaihtelu virkistää.