G: Millä autolla ajat?

• Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti
Oih, tässähän ihan innostuu!
Oi että mä rakastan auton vahaamista! Jos mulla olis tollanen helmi niin ostaisin hyllyt täyteen autoglymiä ja vahaisin sitä aina kun vähänkin olis tarvetta.:p

Ei tota nykyistä perheautoa tuu silleen hellittyä.:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29862981:
vedenpitävää kangasta jos nyt on kyse avoauton katosta.
Aaa, olen käsittänyt että olis vinyyliä, noh, onhan sekin vedenpitävää.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29863018:
niihän mä just sanoin, mutta se kangaskatto on tuon suojan alla..
Mä käsitin että siellä olis ollut vinyylikatto.
Onks niissä ihan orkkiksenakin kangas?

Niissä kovakattosissa taitaa olla osassa vinyylipäälinen.

Voi ristus kun nää osaa olla hianoja ohjaamostakin!!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29863070:
-65 gt oli viisaamman näkönen. mun mielestä.
No ei tuokaan hassumman näköinen tosiaan ole.:p
Toi vaihekeppi on hauska.:D

Upeita kaaroja!:heart:

Ostin joku viikko sitten Toyota Yariksen. Ihana pikku paholainen, vie parkissakin vain puolet parkkitilasta :D :heart: Rahoitusyhtiön on tämän vuoden kun käteisvarat riitti vain puoleen autosta. Ja olkohan vm 03.

"Mini"
[QUOTE="Mini";29864255]meil nissan primera farmari -03 automaatti , nissan primera -92 ja austin mini -64 ja mini -79 kesä autoina[/QUOTE]

lähinnä tuolla farmarilla ajelen :)

"Nuudeli"
Mä en ymmärrä mitä te näette Mustangeissa!?! Kamala Ladan mallinen laatikko kamalilla ajo-omituisuuksilla. Pahimmillaan yhdistettynä ylitehokkaaseen koneen, jonka takia sillä ei voi hädin tuskin edes suoraan ajaa turvallisesti!

Tämä lausunto mieheltä, joka oli nuoruudessa järjetön jenkkiautofani, mutta kun sellaisia paskoja omisti putkeen noin 10 vuotta, alkoi järki palata. Nykyisin mennään Audi A4 Allroad/BMW Z3 (kesäauto) -linjalla.

"friday"
[QUOTE="Nuudeli";29864377]Mä en ymmärrä mitä te näette Mustangeissa!?! [/QUOTE]

Tyyli ja ajattomuus? Ketä kiinnostaa 10 vuoden kuluttua joku Z3? - Aivan, ei ketään. Sekin on aivan liian painava ollakseen edes nopea radalla, joten silläkään ei oikein voi perustella.

Yhteistyössä