Tämä on vihamielinen yhteisö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja El padre
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
el padre mitä se haittaa kun muistat ite pitää mukanas sydämmen lämmön?
vihamielisyyden kehässä sydän vahvistuu ja lyödystä nousee leijjona grauuuuuuuuh

just keep it real yo for uself

• Tykkää
Reactions: El padre
Tämä on lähiössä asuvien elämättömien pitkäaikaistyöttömien wt-mammojen trollipalsta. Älä odota siltä liikoja.

Parempi muuten poistua täältä jo ennen kuin jäät palstalla trollailuun koukkuun. Mene vaikka lastesi kanssa pyöräretkelle.

• Tykkää
Reactions: nisäkäs
No osa ihmisistä on ilkeitä huutelijoita ja jankkaajia lähes jokaisessa ketjussa, mutta löytyy myös ihania ja ystävällisiä ihmisiä palstalla.

Hiukan hauskaa että jotkut jaksaa miettiä onko jonkun nickin takana oikea ihminen. Voisin väittää että 100% kirjoittajista on ihmisiä. Harva näppis itsekseen kirjottelee.

Eri asia sitten onko kirjoittajat juuri sellaisia kuin väittävät olevansa mutta mitäs väliä silläkään anonyymilla palstalla

Jokos sitä ollaan palstaa haukkumassa, vasta kolmas päivä rekkautuneena? :D

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Älä stressaa, kuittaa kuittailu huumorilla. Sillä pääset varmimmin sisään. Todista mut vääräksi (vaikka pikkuhiljaa) sen sijaan että jäykistyt ikään kuin yksi kommentti epäilystä olisi maailman loppu. Kyllä mä myönnän sitten jossain vaiheessa olevani väärässä kun osoitat sen minulle. Ei tää nyt niin vakavaa ole. :)

Niin no en arvannut että siitä esittelystä nousisi sellainen haloo. Kun en ole mitenkään ilkeillyt kenellekään tms. Olen täällä kuitenkin vaan keskustelemassa niinkuin muutkin, enkä järjestämässä mitään häppeninkiä tai viemässä kenenkään naista yms. mitä jotkut tuntuu kuvittelevan. :) Mutta kiva kun on myös kivoja ihmisiä! -Marco

• Tykkää
Reactions: Echo
hmm huomaa et mäkin oon ollu liian kauan täl palsta jo nyt ku tul itosta sun kommentista mieleen. et el jakso olla kokonaista kolme päivää asiallisesti :D ja nyt jo haukkuu palstalaisia . tää puhtaasti tuli mun mieleen. koht on mu aika lähtee täält

Hmm.. Ehkä laitan toisesta korvasta sisään toisesta ulos ne mitkä ei miellytä. ;) Ja joo, olenhan minä täällä "harmaana" näitä keskusteluja seurannut jonkin aikaa, että tiedän kyllä millaista täällä on..

Juu ei kannata ottaa kaikkia palstalaisten juttuja vakavasti.:)

Heh, nyt mä kuin tuon sun esittäytymisketjun, repesin kyllä sille. Siinä tuli lähes kaikki palstaelementit. Palstaa parhaimmillaan -tai pahimmillaan.

• Tykkää
Mä seuraan/osallistun johonkin keskusteluun tasan niin kauan kun se on itelle mieluisaa, jos menee turhaksi vääntämiseksi tai muuten kurjaksi ni jätän lukematta.

Mutta ite saanu täältä paljon vastauksia kysymyksiini, ne on yleensä tosin melko arkisia juttuja..

Nii ja tervetuloo vaan.

• Tykkää
Hiukan hauskaa että jotkut jaksaa miettiä onko jonkun nickin takana oikea ihminen. Voisin väittää että 100% kirjoittajista on ihmisiä. Harva näppis itsekseen kirjottelee.

Eri asia sitten onko kirjoittajat juuri sellaisia kuin väittävät olevansa mutta mitäs väliä silläkään anonyymilla palstalla

Juuri näin.
Se tässä palstassa on kaikkein huvittavinta kun joskus ne alkaa oikein miettiä että onko joku uus nikki joku vanha nikki.. :laugh: Sitten palvotaan niitä jotka jakaa tänne pillukarvoja myöten kaikki ja pidetään niitä tosi tosi todellisina ihmisyksilöinä, muut on vaan jotain harmaita naamioituneita trolleja nikkipuvuissa.
Aina kun tulen tänne, tunnen miten aivokoppa suorastaan rutistuu kasaan. :D

Kun minä tulin aikanani tälle palstalle, esittäydyin uutena. Sain niin hirveesti kamalia kommentteja päin naamaani, että en palannut pitkään aikaan. Ajattelin, että onpas hullua porukkaa tämmösellä palstalla.
Kun palasin toisella nimellä, en enää esittäytynyt, vaan kommentoin vaan juttuihin, koska huomasin tehneeni suuren virheen esittäytymällä.
Vaihda nimimerkkiä ja heittele kommenttejasi.

Yhteistyössä