Minä oon niin kyllästynyt tähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "dee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"dee"

Vieras
Minua niin kyllästyttää tämä meininki.

Olemme uusioperhe, oltu yhdessä jouluna kaksi vuotta. Meillä on yhteinen vauva tulossa.

Olimme molemmat sinkkuja, kun rupesimme olemaan yhdessä. Silti kaikki miehen sukulaiset ovat minua vastaan, samoin kaikki miehen kavereiden vaimot. Emme ole näiden kahden vuoden aikana tavanneet ketään miehen ystäviä, meitä ei ole kutsuttu yhdessä minnekkään kylään tai juhlimaan. Lapset eivät näe enää kummejaan, koska kukaan ei halua pitää mitään yhteyttä :(

Tämä kaikki johtuu siitä, että miehen entinen vaimo levittelee minusta perättömiä juoruja ympäriinsä. Taas tuli mielettömän paha mieli siitä, että näin facebookissa pitkät rimpsut haukkumisia rumaksi, läskiksi ja huoraksi. Eivät taida tietää, että uudistuksen myötä seinät näkyy :(

kyllä osaa ihmiset olla kateellisia!! miehes eksällä oli oma mahdollisuutensa olla miehen kanssa, mutta se meni jo! miks ihmeessä ei vaan anna olla!! jumankaut ku pistää vihaks, ja vielä tollanen haukkuminen sosiaalisessa mediassa! kamala.... no, sinuna tekisin kunnianloukkaus ilmotuksen poliisille hänestä!

tsemppiä, pidä ittes ylempänä

Niin mä yritänkin, mutta tosi monet itkut on tämän takia itketty :( Ja tiedän, ettei pitäisi mennä niitä sieltä lukemaan, mutta kuitenkin vaan taas menin. Mitä siitä sain? Itselleni pahan mielen. Pitäisi varmaan erota koko facebookista niin eipä tulisi siitä pahaa mieltä.

Ruutukaappaus, kunnianloukkaussyyte...
Tai sitten et välitä. Joka ei käsitä toisen ilmiselvää haittaamistarkotusta ja itse tutustu ihmiseen, niin ei varmaan ole tutustumisen arvoinen. Hankkikoon uusia ystäviä, miehesikin...

Sinuna kommentoisin sille sinne facebookkiin jotain, kerran on tuohon linjalle lähtenyt. Opettelisi vaikka tuntemaan sinut ensin,ennen kuin levittelisi perättömiä juoruja sinusta. Tsemppiä! Ei kannata antaa sen vaikuttaa sinun ja miehesi parisuhteeseen, sillä sehän vain ruokkisi heitä lisää.

Siellä on ollut vaikka mitä turpaanveto uhkauksia. Myös tämän ex-vaimon kavereilla, joita en ole edes ikinä tavannut. Lisäksi tämä ihminen on minulle suoraan uhannut pilata elämäni (siinä onkin jo hyvin onnistunut) ja hankkia minulle potkut töistä, hän on myös toivonut minun ja mieheni kuolemaa.

Tosi lapsellista ja typerää. Auttasko, jos treffaisit sen akan kanssa ja kysyisit päin naamaa, et mikä mättää ja et voisko hän ajatella, et käyttäytys aikuismaisemmin. Kaikesta päätellen ei voi, joten sinuna olisin välittämättä ja itse on hiljaa ettei innostu enemmän. Ja ajattelet, et olet itse fiksumpi ja onhan noi kummitki tosi typeriä, kun uskovat tollasta paskaa!!!

Ihan kuin pisteenä ii:n päälle. Lapsi tuli tänään äidiltään uusi syyspuku aivan riekaleina :( Lienee turhaa kertoa, että minä olen sen pari viikkoa sitten ostanut.

Yhteistyössä