Lekuri käski juottaa pegorionia ummetukseen.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
siinäpä se
järkkyä
Kauanko maltodekstriiniä on ollut lääkkeissä? Urheilujuomissakin ainakin vuosia sitten on ollut:

"Urheilujuomat? 7.5.2008 luin sairaiden palstalta:

"Välttäkää maltoa... Epäilen, että mulla akuutin laukeemisen yhtenä syynä oli maltodextriini. (Ollu yhdistävänä tekijänä molemmilla akuutin puhkeamis kerroilla.) Pähkäilin, että kaikki malto ei imeydy mahalaukun ja ohutsuolen alueella ja ruokkii paksusuolen mikrobeja ja vääristää tasapainon...

"
 
"paula"
Alkuperäinen kirjoittaja järkkyä;29860147:
Kauanko maltodekstriiniä on ollut lääkkeissä? Urheilujuomissakin ainakin vuosia sitten on ollut:

"Urheilujuomat? 7.5.2008 luin sairaiden palstalta:

"Välttäkää maltoa... Epäilen, että mulla akuutin laukeemisen yhtenä syynä oli maltodextriini. (Ollu yhdistävänä tekijänä molemmilla akuutin puhkeamis kerroilla.) Pähkäilin, että kaikki malto ei imeydy mahalaukun ja ohutsuolen alueella ja ruokkii paksusuolen mikrobeja ja vääristää tasapainon...

"
Kuka ei tuota vielä kuullut?
 
vierailija
Kauanko maltodekstriiniä on ollut lääkkeissä? Urheilujuomissakin ainakin vuosia sitten on ollut:
"Urheilujuomat? 7.5.2008 luin sairaiden palstalta:
"Välttäkää maltoa... Epäilen, että mulla akuutin laukeemisen yhtenä syynä oli maltodextriini. (Ollu yhdistävänä tekijänä molemmilla akuutin puhkeamis kerroilla.) Pähkäilin, että kaikki malto ei imeydy mahalaukun ja ohutsuolen alueella ja ruokkii paksusuolen mikrobeja ja vääristää tasapainon..."
Toinen aine pois kaikista lääkevalmisteista, ehdottomasti haitallinen!
 

Yhteistyössä