Tuoksu!

Olisko jollakin suositella hyvää tuoksua?

Tätä käytin vuosia, mutta menivät turjakkeet lopettamaan valmistuksen muutamia vuosia sitten.|O
En jaksaisi aina ebaysta tilata, ja kohta varmasti loppuvat sieltäkin.:|

Toinen ahkerassa käytössä ollut, mutta ei tuota samaa viittis aina, vaikka on todella lumoavan tuoksuinen.

Olis kiva jos tuoksu olisi mausteinen. Ei mikään sportti tai "yliraikas".

En tiedä oletko Angel-ihmisiä (mutta teletappini sanoo, että saattaisit kyllä hyvinkin olla... :D )

Mä ite olen, ja tämä on enemmänkin kuin huume.
Mutta jakaa voimakkaasti mielipiteet. Voimakas on tuoksukin ja mahtaako saadakaan muuta kuin edp-muodossa, ei toilettea lainkaan. Mutta kuka käski kaataa koko pullollisen tissiliiveihin.

Talvituoksu, tai salaperäisen yön tuoksu.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Onko tämä sitten mausteinen, vähän makea? Mulla olis sellainen hakusessa, kun ei nuo sporttiset saippuatuoksut nappaa.
Siis tää oli mulle tosi kiva ylläri silloin vuosia sitten. Ja ihan markettituoksu! Ei tosiaan ole mikään saippuatuoksu.:)
Yves Rocherilla oli joskus vastaava, muuten en ole koskaan löytänyt edes hiukan samankaltaista.:|
Mulle tulee tästä lapsuus mieleen, joku nukke tuoksui samalta.
Suosittelen lämpimästi kokeilemaan.

Tuoksun kuvaus:
Ensituoksu Bergamotti, ruusupuu
Sydäntuoksu: Santelipuu, orvokki, valkoinen myski
Pohjatuoksu:Ambra, vanilja, setripuu

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29859483:
En tiedä oletko Angel-ihmisiä (mutta teletappini sanoo, että saattaisit kyllä hyvinkin olla... :D )

Mä ite olen, ja tämä on enemmänkin kuin huume.
Mutta jakaa voimakkaasti mielipiteet. Voimakas on tuoksukin ja mahtaako saadakaan muuta kuin edp-muodossa, ei toilettea lainkaan. Mutta kuka käski kaataa koko pullollisen tissiliiveihin.

Talvituoksu, tai salaperäisen yön tuoksu.

Täähän täytyy kirjoittaa ylös! Tänks.:)

Tosi monia tuoksuja olen kokeillut mutta eihän niitä muista.

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
iho muuttaa tuoksua
Tuoksu tuoksuu joksisen iholla hieman erilaiselta. Parit oon heittänyt pois koska tuoksu muutyuikin omalla iholla sellaiseksi mistä en pitänyt. Bossin joku missä oli kimalletta mukana, mm, siksikin olisi ollut ihan kiva siis.

dera
Mahdoton suositella, tuoksumieltymykset on niin henkilökohtaisia.
Itse käytän: Diesel plus plus feminine, Puma woman, Puma urban motion.
Lisäksi pidän mm. yhdestä Marc Jacobsin tuoksusta (minkä nimeä/pulloa en nyt saa päähäni) sekä Paris Hiltonin heiressista.

Näistä Diesel todella mausteinen, makea ja voimakas. Pumat makeita, kuitenkin kevyempiä.
Mark Jacobs hienostunut. Paris Hilton purkkamainen.

Mahdoton suositella, tuoksumieltymykset on niin henkilökohtaisia.
Itse käytän: Diesel plus plus feminine, Puma woman, Puma urban motion.
Lisäksi pidän mm. yhdestä Marc Jacobsin tuoksusta (minkä nimeä/pulloa en nyt saa päähäni) sekä Paris Hiltonin heiressista.

Näistä Diesel todella mausteinen, makea ja voimakas. Pumat makeita, kuitenkin kevyempiä.
Mark Jacobs hienostunut. Paris Hilton purkkamainen.
Ei mee Puumat, Diisselit tai Hilttonit lainkaan.

Marc Jacobseja en muista.

iu
Siis tää oli mulle tosi kiva ylläri silloin vuosia sitten. Ja ihan markettituoksu! Ei tosiaan ole mikään saippuatuoksu.:)
Yves Rocherilla oli joskus vastaava, muuten en ole koskaan löytänyt edes hiukan samankaltaista.:|

Tuoksun kuvaus:
Lupaavalta kuulostaa ainakin tuon kuvauksen perusteella. Mistäs marketeista näitä saa?

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29859510:
No toi Angel on semmonen että sen kyllä muistaa ikuisuuteen, jos kerran on hurahtanut. En muista niitä elementtejä, mutta ainakin poltettua sokeria siinä on.

No sitten se vaikuttaa suht samalta kuin tuo woman nro.2.
Näin ollen varteen otettava vaihtoehto.:)

• Tykkää
Muistelisin että DG:lla olis ollut joskus tosi ihana tuoksu, en vain saa päähän mikä se oli.:headwall:

Ärsyttää kun noita tuoksuja lopetetaan!:kieh:

Samoin on jonkun meikkivoiteen kanssa. Just olet löytänyt sen maailman parhaimman ja sitten sitä ei enää saakkaan.

• Tykkää
Kävin äsken katsoo oikein kaapista tollasen kevyemmän, kun ei millään saanut nimeä päähän-
Näyttää ihan, että mun tuoksut on hommattu värin perusteella :LOL:

tääkin on lila:
jeanne lanvin - se on joku perus-perus.
Luulisin, että se on vähän myskipohjainen, mutta ei missään nimessä liikaa. On hienostunut kuitenkin minusta.

Toi Lanvin menee hyvin kesäpäiväänkin.
Ja kaikkihan me tosiaan eri tavalla reagoimme niihin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29859536:
Kävin äsken katsoo oikein kaapista tollasen kevyemmän, kun ei millään saanut nimeä päähän-
Näyttää ihan, että mun tuoksut on hommattu värin perusteella :LOL:

tääkin on lila:
jeanne lanvin - se on joku perus-perus.
Luulisin, että se on vähän myskipohjainen, mutta ei missään nimessä liikaa. On hienostunut kuitenkin minusta.

Toi Lanvin menee hyvin kesäpäiväänkin.
Ja kaikkihan me tosiaan eri tavalla reagoimme niihin.

Tuota en muista kokeilleeni. *kirjaa ylös*
Myskipohjaiset on ihania!:heart:

"Hanna"

Tuoksun kuvaus:
Ei tuo Yvesin tuoksu sattuisi olemaan Ming Shu? Se oli mun lemppari, mutta sitä ei enää saa :(

Yhteistyössä