The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No siihen suuntaan mä kirjoittamasi luin, enkä näköjään ollut ainoa???

Mut toi tentattavaksi joutuminen ei rajoitu häihin, vaan koskee kaikkia sukutilaisuuksia hautajaisista alkaen.
ei ole multa pois ei mutta ei kiinnosta mennä.eikö tää nyt tullut jo selväksi. Miksi mun pitäs mennä jonnekin jossa tiedän että koko päivä on "kidutusta"? En ole edes tekemisissä tämän kyseisen hääparin kanssa,sulhasta en ole koskaan edes nähnyt,en edes kuvaa.
 
Jokukans
ei ole multa pois ei mutta ei kiinnosta mennä.eikö tää nyt tullut jo selväksi. Miksi mun pitäs mennä jonnekin jossa tiedän että koko päivä on "kidutusta"? En ole edes tekemisissä tämän kyseisen hääparin kanssa,sulhasta en ole koskaan edes nähnyt,en edes kuvaa.
Heh, kylläpä nyt selitellään. Mikset voi edes seistä sanojesi takana?

"Jos ei muuten jo ituta tää elo niin pitäs vielä juhlia toisten rakkautta. Ei tule tapahtumaan."

Sinua vituttaa juhlia toisten rakkautta? Hääpari lähettää sinulle kutsun, koska haluaa sinut osaksi suurta päiväänsä ja miten sinä suhtaudut tähän? Kieriskelet itsesäälissä netissä että miten vituttaa kun pitäisi juhlia toisten rakkautta. Uskomatonta.
 
Ai nii: Metikselle.

Mulla tuli kirjoittamastasi mieleen oma eroni. Sillä erotuksella, et se oli rouvakultani joka tahtoi eron sanomalla, et ei jaksa enää. Ja mä ymmärrän asian hirveen hyvin. Mä olin liikaa töissä ja liikaa poissa. Duunit oli matkoineen 12h ja siihen useampi viikon - kahden duunimatka ympäri eurooppaa vuodessa. Bänditreenit kerran viikkoon ja humpansoittokeikka kerran kuussa, kaksi parhaassa, mis meni ain käytännössä koko viikonloppu. Vapaat ja illat sit remppaamassa tönöä. Kas kun muutettiin, niin tönössä ei ollu vettä, viemäriä tai lämmitystä. Ja muksut turhan pieniä olemaan mitenkään mukana remppatouhuissa. Sit mä poltin ja join liikaa.

Kaiken ton rouvakulta vielä kesti, mut nelkytvuotishuollossa työterveyslekuri kun totesi, että Asiankannattajalla on akut sevverran loppu, et töihin ei o menemistä pitkään aikaan. Se aika paljastui vuodeksi. Ja mies joka ei muuta tee kuin nukkuu ja juo ei o kauheen kiva kumppani. Vaik ei tekis mitään aktiivista pahaakaan.

Mut eron jälkeen mulla juominen sit vasta alkoi. En juhlinu eroa, vaan yritin ryypätä itteni hengiltä. Mut en joko osannu tai jaksanu, koska täs vielä porskutan.

Mä en tiedä onko mrMetis juhlimassa, vai onko hänellä yhtä huonot lääkkeet eroon kuin mitä mulla oli.

Mut juoppoa ei kande pitää säälistä. Ei sitä voi terveeksi rakastaa.
 
Ai nii: Metikselle.

Mulla tuli kirjoittamastasi mieleen oma eroni. Sillä erotuksella, et se oli rouvakultani joka tahtoi eron sanomalla, et ei jaksa enää. Ja mä ymmärrän asian hirveen hyvin. Mä olin liikaa töissä ja liikaa poissa. Duunit oli matkoineen 12h ja siihen useampi viikon - kahden duunimatka ympäri eurooppaa vuodessa. Bänditreenit kerran viikkoon ja humpansoittokeikka kerran kuussa, kaksi parhaassa, mis meni ain käytännössä koko viikonloppu. Vapaat ja illat sit remppaamassa tönöä. Kas kun muutettiin, niin tönössä ei ollu vettä, viemäriä tai lämmitystä. Ja muksut turhan pieniä olemaan mitenkään mukana remppatouhuissa. Sit mä poltin ja join liikaa.

Kaiken ton rouvakulta vielä kesti, mut nelkytvuotishuollossa työterveyslekuri kun totesi, että Asiankannattajalla on akut sevverran loppu, et töihin ei o menemistä pitkään aikaan. Se aika paljastui vuodeksi. Ja mies joka ei muuta tee kuin nukkuu ja juo ei o kauheen kiva kumppani. Vaik ei tekis mitään aktiivista pahaakaan.

Mut eron jälkeen mulla juominen sit vasta alkoi. En juhlinu eroa, vaan yritin ryypätä itteni hengiltä. Mut en joko osannu tai jaksanu, koska täs vielä porskutan.

Mä en tiedä onko mrMetis juhlimassa, vai onko hänellä yhtä huonot lääkkeet eroon kuin mitä mulla oli.

Mut juoppoa ei kande pitää säälistä. Ei sitä voi terveeksi rakastaa.
En tiedä mitä tekee mut niin paljon kännissä on ettei mihinkää taivu.. toivotaan et tajuaa et maanantaina on työpäivä eikä yrittäjällä oo mitää ylimääräsii vapaita
 
...ja huomiselle päivälle jäi vielä kahden suolaisen piirakan vääntäminen ja nuitten makeitten loppuviimeistelyt, huh. Jahka mä saan kohtpuoliin häädetyksi poijaat nukkumaan, niin sitten vielä kääräsen lahjat pakettiin ja fiilistelen.

Sentäs ei tartte enää lähetä väsäämään mitn kakunkoristeita, ne on onneksi jo valmiina.

JA ulkona sataa vettä, ihanaa :)!
 
mulle tuli hiljan viesti jonka mukaan mulle on uusi osa postissa mun museoautoon

sitä värkkäämään huomenna
Pitäähän se hieno menopeli kuntoon saada, jotta pääsee kivassa kesäkelissä oikein kunnolla lipumaan ja katseita keräämään :)

Onkos siellä päin kesällä mitn museoautotapahtumaa? Kiinnostaisko osallistua semmoseen?

Täällä päin on ja ne on kyllä upeita juttuja, kun omistajat ovat oikeesti nähneet vaivaa autojensa eteen ja osa jopa heittäytyy mukaan touhuun ihan pukeutumallakin autonsa vuosimallin edellyttämällä tavalla :).

Mutta nyt häätämään poikia unten maille.
 
Pitäähän se hieno menopeli kuntoon saada, jotta pääsee kivassa kesäkelissä oikein kunnolla lipumaan ja katseita keräämään :)



Onkos siellä päin kesällä mitn museoautotapahtumaa? Kiinnostaisko osallistua semmoseen?



Täällä päin on ja ne on kyllä upeita juttuja, kun omistajat ovat oikeesti nähneet vaivaa autojensa eteen ja osa jopa heittäytyy mukaan touhuun ihan pukeutumallakin autonsa vuosimallin edellyttämällä tavalla :).



Mutta nyt häätämään poikia unten maille.

ruottin puolella on lähimmät
 
kahvikirahvi
Tääl oltais nukkumavalmiuksissa, aamupalan jälkeen pääsee sit laittamaan mökkiä kuntoon ja lähtövalmiuteen. Kiva päivä ollu päiväunista eteenpäin, väsytin pojat pihalla juoksuttamalla ja sit pääsin piiiiiiitkästä aikaa valmiiseen ruokapöytään ja saunaki lämmitettiin. Ei valittamista enää. Muksutki nukahti kiltisti sadun jälkeen, yks mahto nukahtaa kesken.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29855600:
Ja päivää :wave:.
Huomenta ja päivää. :flower:

Onkohan minusta tullut pelihimoinen?

Kun tos vappuna hoksasin pelikoneesta ton Goodgames Empiren, niin tossa se pörrää toisessa selainikkunassa jo kolmatta vuorokautta. Toi on ihan mun mieleinen, kun se ei perustu nopeisiin sormiin tai räiskintään, vaan tos on aikaa vaikka kuin. Kuin pelais kirjeshakkia.

Niin, tos siis rakennetaan linnaa ja tietty tapellaan verissäpäin toisten linnojen kanssa, mitä ny avuttomien neitojen pelastamiselta ehtii. Värvätään erilaisia sotilaita, mut ne tarttee pitää muonissa. Tarttee olla tilaa ja resursseja laajentaa maatiloja. Ja sit kun on joku rakennusproggis on päällä, niin hetkeen ei muuta rakennetakaan. Just sain linnan päätornin paranneltua kakkostasolle, niin hommaan meni 9 tuntia. Se oli aamulla herätessä valmis. Liittoumatoveri taas just valtas rauniolinnan vähän kauempaa etuvartioasemakseen, niin valtausjoukkojen siirtoon meni 26 tuntia.

Jotenkin tykkään. Jos tää tämmöisenä säilyy ja ilmaisena pysyy siten, et pystyy pelaamaan, niin kylhän tämmöistä näin pelaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä