oonko mä niin sanonut?! mua ei vaan kiinnosta mennä sinne ja kun tiedän joutuvani tentattavaksi niin ei kiitos.Ei niin paska olo saa olla, etteikö pystyisi toisten onnesta iloitsemaan.
Ei se toisen onni ole koskaan itteltä pois.
oonko mä niin sanonut?! mua ei vaan kiinnosta mennä sinne ja kun tiedän joutuvani tentattavaksi niin ei kiitos.Ei niin paska olo saa olla, etteikö pystyisi toisten onnesta iloitsemaan.
Ei se toisen onni ole koskaan itteltä pois.
No siihen suuntaan mä kirjoittamasi luin, enkä näköjään ollut ainoa???oonko mä niin sanonut?! mua ei vaan kiinnosta mennä sinne ja kun tiedän joutuvani tentattavaksi niin ei kiitos.
ei ole multa pois ei mutta ei kiinnosta mennä.eikö tää nyt tullut jo selväksi. Miksi mun pitäs mennä jonnekin jossa tiedän että koko päivä on "kidutusta"? En ole edes tekemisissä tämän kyseisen hääparin kanssa,sulhasta en ole koskaan edes nähnyt,en edes kuvaa.No siihen suuntaan mä kirjoittamasi luin, enkä näköjään ollut ainoa???
Mut toi tentattavaksi joutuminen ei rajoitu häihin, vaan koskee kaikkia sukutilaisuuksia hautajaisista alkaen.
ei ole multa pois ei mutta ei kiinnosta mennä.eikö tää nyt tullut jo selväksi. Miksi mun pitäs mennä jonnekin jossa tiedän että koko päivä on "kidutusta"? En ole edes tekemisissä tämän kyseisen hääparin kanssa,sulhasta en ole koskaan edes nähnyt,en edes kuvaa.
Joo, kyllä mä ymmärsin kun kerroit. Lav änd piis. :kiss:ei ole multa pois ei mutta ei kiinnosta mennä.eikö tää nyt tullut jo selväksi. Miksi mun pitäs mennä jonnekin jossa tiedän että koko päivä on "kidutusta"? En ole edes tekemisissä tämän kyseisen hääparin kanssa,sulhasta en ole koskaan edes nähnyt,en edes kuvaa.
Tuo negatiivisuus vain syö sinua itseäsi sisältä päin? Uskomattoman katkeraa menoa, minustaakin.Rakkauden juhla...ja paskat. Pukkas hääkutsua kesälle...en mene,se on varma. Jos ei muuten jo ituta tää elo niin pitäs vielä juhlia toisten rakkautta. Ei tule tapahtumaan.
Kerron salaisuuden josta sulla ei varmaan oo mitään hajua, lapset riehuu eikä tottele.ei taijja mökkireissu(kaan) onnistua jos ei ole miehet mukana järkenä?
Kerron salaisuuden josta sulla ei varmaan oo mitään hajua, lapset riehuu eikä tottele.
Mutta on täällä kuitenkin enimmäkseen kivaa ollu vaikka pojat onki ollu vähän levottomia.
Tääl sataa lunta ja maa on valkonen.
Heh, kylläpä nyt selitellään. Mikset voi edes seistä sanojesi takana?ei ole multa pois ei mutta ei kiinnosta mennä.eikö tää nyt tullut jo selväksi. Miksi mun pitäs mennä jonnekin jossa tiedän että koko päivä on "kidutusta"? En ole edes tekemisissä tämän kyseisen hääparin kanssa,sulhasta en ole koskaan edes nähnyt,en edes kuvaa.
Harvinaisen fiksusti sanottu.Mut juoppoa ei kande pitää säälistä. Ei sitä voi terveeksi rakastaa.
En tiedä mitä tekee mut niin paljon kännissä on ettei mihinkää taivu.. toivotaan et tajuaa et maanantaina on työpäivä eikä yrittäjällä oo mitää ylimääräsii vapaitaAi nii: Metikselle.
Mulla tuli kirjoittamastasi mieleen oma eroni. Sillä erotuksella, et se oli rouvakultani joka tahtoi eron sanomalla, et ei jaksa enää. Ja mä ymmärrän asian hirveen hyvin. Mä olin liikaa töissä ja liikaa poissa. Duunit oli matkoineen 12h ja siihen useampi viikon - kahden duunimatka ympäri eurooppaa vuodessa. Bänditreenit kerran viikkoon ja humpansoittokeikka kerran kuussa, kaksi parhaassa, mis meni ain käytännössä koko viikonloppu. Vapaat ja illat sit remppaamassa tönöä. Kas kun muutettiin, niin tönössä ei ollu vettä, viemäriä tai lämmitystä. Ja muksut turhan pieniä olemaan mitenkään mukana remppatouhuissa. Sit mä poltin ja join liikaa.
Kaiken ton rouvakulta vielä kesti, mut nelkytvuotishuollossa työterveyslekuri kun totesi, että Asiankannattajalla on akut sevverran loppu, et töihin ei o menemistä pitkään aikaan. Se aika paljastui vuodeksi. Ja mies joka ei muuta tee kuin nukkuu ja juo ei o kauheen kiva kumppani. Vaik ei tekis mitään aktiivista pahaakaan.
Mut eron jälkeen mulla juominen sit vasta alkoi. En juhlinu eroa, vaan yritin ryypätä itteni hengiltä. Mut en joko osannu tai jaksanu, koska täs vielä porskutan.
Mä en tiedä onko mrMetis juhlimassa, vai onko hänellä yhtä huonot lääkkeet eroon kuin mitä mulla oli.
Mut juoppoa ei kande pitää säälistä. Ei sitä voi terveeksi rakastaa.
Pitäähän se hieno menopeli kuntoon saada, jotta pääsee kivassa kesäkelissä oikein kunnolla lipumaan ja katseita keräämäänmulle tuli hiljan viesti jonka mukaan mulle on uusi osa postissa mun museoautoon
sitä värkkäämään huomenna
Pitäähän se hieno menopeli kuntoon saada, jotta pääsee kivassa kesäkelissä oikein kunnolla lipumaan ja katseita keräämään
Onkos siellä päin kesällä mitn museoautotapahtumaa? Kiinnostaisko osallistua semmoseen?
Täällä päin on ja ne on kyllä upeita juttuja, kun omistajat ovat oikeesti nähneet vaivaa autojensa eteen ja osa jopa heittäytyy mukaan touhuun ihan pukeutumallakin autonsa vuosimallin edellyttämällä tavalla .
Mutta nyt häätämään poikia unten maille.
Täällä oli harrasteautoilijat ryömineet luolistaan vapun kunniaksi, hienoja autoja näkyi liikenteessä.mulle tuli hiljan viesti jonka mukaan mulle on uusi osa postissa mun museoautoon
sitä värkkäämään huomenna
Ja päivää :wave:.Huomenta!
Huomenta ja päivää. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29855600:Ja päivää :wave:.
Welcome home giraffe dearestHome sweet home.