V
"vieras."
Vieras
[QUOTE="mies1";29854195]Luovuta rehellisesti, jos kerran olet samaa mieltä kanssani
[/QUOTE]
No tuo nyt oli ihan paraabeli.
No tuo nyt oli ihan paraabeli.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:O Tottakai (se on täysin selvää varmasti kaikille, paitsi sulle näköjään), mutta siitä ei ole ollut mitään puhetta tässä. Alun keskustelussa selviää kaikki ne hyvin oleelliset erot (kuten ap:n tapauksessa tämä seksittömyys-normaalit seksihalut-eroavaisuus) jotka voivat oleellisesti vaikuttaa jo suhteen aloitukseen. Ja siitä minä puhuin koko ajan.
Tottakai sitten jos suhde jatkuu niin puhuttavaa on enemmän ja vähemmän koko ajan. Mutta jo alkuselvitys on mielestäni hyvin oleellinen jotta voidaan tietää onko suhteella minkäänlaista toivoa.
Koska vaikka keskityin korostamaan vain sitä että alussa kannattaa puhua niin en koskaan sanonut että puhumisen voi jättää siihen.
Niin, sanoin mielestäsi, mutta todellisuudessa en sanonut, sinä vain oletit niin. Älä siis oleta tai pistä sanoja vastakeskustelijan suuhun vaan keskity vain siihen mitä hän sanoo. Jos et ymmärrä, kysy (älä oleta silloinkaan).
Ja kyllä, korostin alkua ja puhuin muutenkin korostavasti koska halusin saada sinut olettamaan jotain ja siinä onnistuin. En kuitenkaan missään vaiheessa sanonut että puhumisen voi lopettaa siihen. Enkä todellakaan ole sitä mieltä.
Ota siis opiksesi. Seuraavalla kerralla olet jo varmasti taitavampi.
Kyse ei ollut mielipiteestäsi vaan siitä että oletit minun sanomiseni väärin.
Ja kuten jo sanoin niin ainoan virheen teit sinä kun yritit tulkita minua liikaa.
Mies1 myöntäisit nyt vaan kiltisti tappiosi. Asia on jo loppuunkäsitelty. Blue vei sua 10-0. Tuo, että sä vaan jatkat selvän tappion jälkeen, aiheuttaa suurta myötähäpeää.![]()
VOI HYVÄ LUOJA. Mies1 on taas paikalla olettamassa omiaan. Mä en usko, että tuo tyyppi on oikea. Toisaalta mietityttää, mikä mt-ongelma saa ihmisen vänkäämään omiaan jollain keskustelupalstalla?
Jos tuo on oikeasti tuommoinen, ei sillä ole kyllä yhtään kokemusta naisista. Tuskin on kavereitakaan, eihän tuollaista kukaan jaksaisi kuunnella.
Niin noloa, niin noloa..
Eikö sinussa oikeasti ole sen vertaa miestä, että pystyisit myöntämään tehneesi tuulesta temmattuja olettamuksia?
Voithan sä näin yrittää todistella itsellesi. Mutta mitäs se sitten onkaan...?
Ja kaboom, toinen upotus samaan ketjuun. ;D
Kyllä, näin tehdään!! Me taas varmaan törmäillään taas huomenna täällä.![]()