tavallaan joo mut suurin mun hiekkalaatikko ystävist asti aina olleist on murhattu tai kuollu odeihin. sori tos oli kaks ilmet jotka toi mulle viel ne kaks elävää mieleen jotka turhaan kuoli
sie et sitä tienny elä nolaannu koskaan ne kundit veti elämän kuiteski täysil niin paljon ku annettiiin aikaasori :ashamed:
nyt se mun viesti hävis jonnekki :Osie et sitä tienny elä nolaannu koskaan ne kundit veti elämän kuiteski täysil niin paljon ku annettiiin aikaa
Joo, tosi lähelle menee.
Siinä on kaaos. Näyttää musta aika hallitulta
Mä olen aina kuvitellut sut bruneteksi, jolla on sellaiset ruskeat suuret silmät.Joo, tosi lähelle menee.
Kiektämättä pikkusen pelottava.Siinä on kaaos. Näyttää musta aika hallitulta
Joo, blondi olen- aina ollut. Lapsena ihan vitivalkotukkainen. Nyt tietenkin viimeisilläni raskaana tunnen olevani ruma ja lihava , mutta muuten olen ihan tuollainen todella todella perus näköinen. Tavaliset siniset silmät, tavallinen suu, tavallinen nenä (vähän tavallisempi kuin kuvan naisella), tavalliset hampaat, tavalliset korvat.... Olen tavallisen kokoinenkin...Eli todella todella perus. Mussa ei ole mielestäni oikein mitään persoonallista. Kuten ei tuossa kuvan vaaleassa naisessakaan. Aivan massaan sulautuva.Mä olen aina kuvitellut sut bruneteksi, jolla on sellaiset ruskeat suuret silmät.
Sellainen sekoitus Anna-Leena Härköstä
ja Minna Turusta
peukku ylösSiinä on kaaos. Näyttää musta aika hallitulta
Oo, Münchausen
mythago
Ja niinku mää oon yrittäny kertoo, että tuon ihanan romanttisen ilmestuksen sijaan mää näytän kärttyisältä rekkalesbolta :snotty:Mythago voisi olla kasvoiltaan vähän tämännäköinen, liikkua mustissa vaatteissa,
sellaisessa hulmuavahelmaisessa mustassa pitkässä, miltei viittamaisessa popliinitakissa, mustissa housuissa ja nauhakengissä.
Ajelle mustalla vanhallla mummopyörällä ( kypärättä) mustat pitkät hiukset hulmuten tuulessa ja takin helman liuhuessa myös.
Tarakalla rusetilla solmittu kirjakasa. Runoja ja muutama rohkeampi sarjakuva.
[/IMG]
mun mielikuva ja unikuva vapautta ei kuule realiteeteilla rajoiteta:xmas:Ja niinku mää oon yrittäny kertoo, että tuon ihanan romanttisen ilmestuksen sijaan mää näytän kärttyisältä rekkalesbolta :snotty: