The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Metis ja Tinkuliini iso :hug: teille ja toki muillekkin jos tarviaa.
Mukavaa lauantaita jokaiselle.

Alkaa onneksi mun käsi olemaan jo parempi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
:hug:...mitäs jos uhallakin repäisisit ja menisit juhliin ja nauttisit pöydän antimista, jos nyt muutoin ei juhla nappaakaan, ja näyttäisit koko seurakunnalle (ts. suvulle) että sulla pyyhkii - jos nyt ei sitten loistavasti -niin hyvin kuitenkin :).

Ja jos äityvät, kuten noissa sukujuhlissa usein tahtoo, utelemaan sun miesrintamauutisia, niin pistät pökköä pesään - sanot vaikka että ens vuodeksi on kirkko jo varattuna ;)...Hannan kanssa virallistetaan suhteemme....:rolleyes: (joo, tiiän että umpihetero olet mutta tietääkö sun kumminserkunkaimanmummo..)

Vois vaikka vähälle ajalle vaikka pukata hiljaisuutta.....tai sitten ei, kettuko noista sukulaisista tietää :D

Mene vain juhliin, sitä tiedä jos vaikka siellä oliskin äksöniä :)
tuskin tällänen ruokavammanen mitään saa suuhunsa,pitää tulla kotiin snagarin kautta.No joo,pakkohan sinne on ilmoittaa tuleeko vai ei mutta jos mä olen suurinpiirtein ainoa joka sinne ei suvusta mee niin tuskinpa se ketään juuri kiinnostaa.Muutenkin kun kyse ns"paremmista perheistä" niin tuntee olonsa ton perheen juhlissa aina niin mitättömäks maanmatoseks.
Meijä äiti meinas et mun pitäs pyytää yhtä tyyppiä sinne seurakseni ja esittää et se olis mun mies. Joo,en taida pyytää. Ja äitikään tiedä mitä meijän välillä joskus käynyt et jos tietäs niin ei ehkä olis kauheen ilonen:D
 
Koin tänään aika oudon tilanteen...vanhempieni edessä kun eräs vanhempi mies tuli juttelee mulle ja ihan kuin se olis flirttailut...voi olla ettei mutta siltä musta vähän tuntui. Ei siinä muuten mitään mut sehän olis voinut olla mun isä ja toisekseen siinä mun vanhempien edessä että pikkusen nolotti. Äitinkin ilme oli vähän sellanen :O
 
Hamraata
Tätä ketjua jo jonkin aikaa silloi tällöin seuranneena... Oletko Tinkuliini masentunut...? Vai vain muuten negatiivinen?

Ja miksi olla katkera hääparille? "Vielä pitäisi toisten rakkautta juhlia". Ei toisten onni ole sinulta pois? Mikset voi vain iloita puolestaan?
 
Tätä ketjua jo jonkin aikaa silloi tällöin seuranneena... Oletko Tinkuliini masentunut...? Vai vain muuten negatiivinen?

Ja miksi olla katkera hääparille? "Vielä pitäisi toisten rakkautta juhlia". Ei toisten onni ole sinulta pois? Mikset voi vain iloita puolestaan?
Mitäs se sulle kuuluu mitä olen tai en ole!
Ja kyse on sukulaisista ja sinähän et meidän suvun ihmisistä tiedä millaisia ovat ja millaisia välejä meidän sukulaisilla on keskenään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä