Turhautunut.. en kelpaa miehille ilmeisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piiukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piiukka

Vieras
Mikähän lie minussa vikana vai enkö vaan löydä oikeaa miestä. Olen antanut ihan suoria vihjeitä miespuoliselle kaverille että haluisin hänen kanssaan harrastaa seksiä, mutta ei näytä kiinnostavan. Baarissa pussaillaan mutta siihen jää. Sama tapahtui toisenkin miehen kanssa. Olenko liian tyrkky ja siksi en kelpaa :/

Mä ainakin tykkään pienestä kiiusottelusta kovasti! :) Mutta ehkä en liiasta suoruudesta, tarvin "toimintatilaa". Jotkut miehet eivät ehkä osaa olla leikkisiä tuossa.

Olis myös mukava tietää miltä näytät (pituus, paino, hiustyyli...), sekin voi vaikuttaa, miehille ulkonäkö merkitsee naisia enemmän yleensä. Ja miten pukeudut.

Jos miehet hakevat tositarkoituksella seuraa, niin silloin kuvittelisin ettei tyrkky innosta. Haluatko siis itse pelkkää seksiä vai seurustelusuhteen? Ei nuo miehet kyl tunnu tajuavan muuten kuin suoraan sanomalla, ei siis mitään vihjeitä. Monesti miehiltä saa suoraan kysymykseen suoran vastauksenkin.

Suhde ei kiinnosta.. haluan vaan seksiä. Olen viesteillä vihjaillut ja saanut takaisin ihan kiihottaviakin viestejä.. mutta sitten livenä mies on ihan lukossa eikä tee mitään mihinkään suuntaan. Toisen kanssa en pahemmin viestittele mutta baarissa yrittää aina iskeä ja pussaillaan paljon.. sitte ku ilta päättyy niin häipyy kotiin. Kuinka helvetin suora nuille pitää olla.

Suhde ei kiinnosta.. haluan vaan seksiä. Olen viesteillä vihjaillut ja saanut takaisin ihan kiihottaviakin viestejä.. mutta sitten livenä mies on ihan lukossa eikä tee mitään mihinkään suuntaan. Toisen kanssa en pahemmin viestittele mutta baarissa yrittää aina iskeä ja pussaillaan paljon.. sitte ku ilta päättyy niin häipyy kotiin. Kuinka helvetin suora nuille pitää olla.

No ekan kanssa suora kysymys tyyliin vedetäänkö varvit voisi toimia. Jos ei toimi niin tokan kanssa kysyt baarissa saman. Eka voi olla viesteissä rohkea ja livenä taas ujopiimä, jolloin naisen pitää olla se aloitteellisempi. Toka saattaa pahimmassa tapauksessa olla varattu. Mut jos ei noilla irtoa, niin unohtaisin mokomat miehet ja alkaisin katsella muita mielenkiintoisia tapauksia.

Ehkä et ole tarpeeksi kaunis tai kiinnostava, vaikea sanoa.

Tokalla on kuulemma vaikea tilanne mut sain siltä viestin että sillä harmitti lähteminen. Pitääpä kokeilla kysyä suoraan, mut sitte taitaa meiän kaveruus olla vaarassa

Tokalla on kuulemma vaikea tilanne mut sain siltä viestin että sillä harmitti lähteminen. Pitääpä kokeilla kysyä suoraan, mut sitte taitaa meiän kaveruus olla vaarassa

Olisiko sillä sitten joku erokriisi tai sen tapaista. Jos suoraan kysyminen epäilyttää, niin silloin varmaan kannattaa pysytellä kaveriasteella. Voihan se kaveruus vaarantua seksiä harrastamallakin?

[QUOTE="tinkeli";29852734]Ai pelkkään seksiin...[/QUOTE]

Esim. minä tykkään kiusottelusta ja muusta kiihottavasta, mutta en siltikään aina voisi alkaa oikeaan seksiin. Kyse on mentaalisen nautinnon ja fyysisen tekemisen kohtaamisesta. Helppo nainen tarjoaa fyysisyyttä liian helpolla, frigidi nainen ei ollenkaan. Ihanne on välimaastossa, jos miehelle on tärkeää myös toi mentaalinen puoli. Tyrkky on liian suoraviivainen sille, että mentaalitaso kehittyisi. Eli tässäkin pitäisi välttää mustavalkoisuutta, ei haarat auki eikä seinäruusuksi.

[QUOTE="mies1";29852764]Esim. minä tykkään kiusottelusta ja muusta kiihottavasta, mutta en siltikään aina voisi alkaa oikeaan seksiin. Kyse on mentaalisen nautinnon ja fyysisen tekemisen kohtaamisesta. Helppo nainen tarjoaa fyysisyyttä liian helpolla, frigidi nainen ei ollenkaan. Ihanne on välimaastossa, jos miehelle on tärkeää myös toi mentaalinen puoli. Tyrkky on liian suoraviivainen sille, että mentaalitaso kehittyisi. Eli tässäkin pitäisi välttää mustavalkoisuutta, ei haarat auki eikä seinäruusuksi.[/QUOTE]

Et sitten vaan ole ollut tarpeeksi puutteessa.

Enkä edes tarkoittanut, etteikö ap olisi kaunis tai kiinnostava, muttei pelkkä seksi todellakaan vaadi muuta kuin sen että molemmat on halukkaita. Ja ettei tapahtunutta aleta analysoimaan samaan tapaan kuin tässä lainauksessa.

Yhteistyössä