aika lähelle siis osuHiuset vaaleemman ruskeet ja lyhyemmät, yleensä en suosi rusetteja hiusissani ja mekko sais olla puolet lyhkäsempi, ainiin, ja koira tuohon kissan paikalle
entäs mä? kukaan koskaan mua muista :'(
aika lähelle siis osuHiuset vaaleemman ruskeet ja lyhyemmät, yleensä en suosi rusetteja hiusissani ja mekko sais olla puolet lyhkäsempi, ainiin, ja koira tuohon kissan paikalle
emmäkään saanu ku piirroskuvan ja aiemmin yhden silmänAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29851626:aika lähelle siis osu
entäs mä? kukaan koskaan mua muista :'(
voi ku oliski =)
Ilmeeni kun olen oikeasti täysin päinvastainen ilmestys.Alkuperäinen kirjoittaja minä..!;29851908:Tepadj kutakuinkin tän tyylinen. Mustat hiukset nyt ainakin!
ennemmin toi vasemmalla oleva, ja sekin kaunisteltu versio =)
Keppälerttu (oikealla) ja kaveri.
Oikeesti? Mulla on siis susta ihan todella todella TODELLA vahva mielikuva just kutakuinkin ton tyylisenä ja mun maailma järkkyy jos et muka ookaan sellainen, millaiseksi oon sut satavarmaksi kuvitellu!Ilmeeni kun olen oikeasti täysin päinvastainen ilmestys.
Kyllä, maailmasi joutunee järkytykseen siis.Alkuperäinen kirjoittaja minä..!;29852089:Oikeesti? Mulla on siis susta ihan todella todella TODELLA vahva mielikuva just kutakuinkin ton tyylisenä ja mun maailma järkkyy jos et muka ookaan sellainen, millaiseksi oon sut satavarmaksi kuvitellu!
Lähemmäs meni kuin piirroskuva Leikkasin myös just muutama päivä sit tukkaa vähän lyhyemmäks Oikee suunta kumminkinAlkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29852054:
StaRR
meni kyllä mettään, läppärikin on väärän värinenAlkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29852049:
keppälerttu