H
himokas
Vieras
Mulla katoaa halut siinä vaiheessa, kun pitää alkaa ukon vauhtiraitakalsareita pyykkäämään ja kuuntelemaan sitä jatkuvaa piereskelyä ja röyhtelyä. Niin joo, ja haisemista. :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos ap kerta toisensa jälkeen samaan ongelmaan törmää, niin uskoisin, että ap:ssa on jokin "juttu" mikä naisia häiritsee. Haiseva, etova ulkonäkö, hengityksen haju, epäpuhtaat paikat, penis joka haisee pissalta? Näihin on vuosien varrella törmätty, ja valitettavan usein miehet ei tajua mikä mättää. Sellaista on hyvin vaikea sanoa kumppanille. :/ mutta tarkista ap nyt nää kaikki ja kokeile sit uusiks naistasi![]()
Minun mielestä miesten haluttomuus on paljon luultua yleisempää. Aihehan on niin arka, kun media antaa sen mallin, että mies on se jolla heppi on tanassa aamusta iltaan ja nainen vaan ilkeyksissään pihtaa. Mainehan siinä miehiltä menee, jos selviääkin, ettei seksi kiinnosta... Minun oma mies on ollut pihtari alusta lähtien, minä tahtoisin huomattavasti useammin seksiä. Meillä lienee syynä miehen laiskuus. Tiedän lähipiiristämme neljä pariskuntaa, joissa tilanne ihan sama, ellei pahempikin. Meillä sentään harrastetaan seksiä se muutama kerta kuukaudessa, kun yksi ystäväni kertoi, että heillä on vain muutama kerta vuodessa, juuri miehen haluttomuuden vuoksi.
En tiedä olenko jokin kummajaisnaisimuri, mutta tuntuu että Suomi on täynnä naisia, jotka ovat täysin jumissa oman seksuaalisuutensa kanssa tai vaihtoehtoisesti tämä seksuaalisuus on äärimmäisen vähäistä, pahimmillaan frigiditettiä.
Neuvo teille, älkää aloittako seurustelua ennen kuin kerrotte potentiaaliselle seurustelukumppanillenne ettette halua seksiä tai haluatte seksiä pari kertaa vuodessa tai jos haluatte seksiä, niin vain selällään maaten pimeässä peiton alla silmät kiinni.
Minä aion antaa nimittäin tänään lähdöt kumppanilleni, jonka kanssa olemme seurustelleet yli kolme vuotta. Olen tähän asti toivonut, että keskustelu ja tutustuminen vapauttaisi tämän arvon leidin, mutta minulle tuli juuri eilen illalla piste asialle. Jos neito haluaa seksiä n. neljä kertaa vuodessa ja silloinkin tämä "aloite" on hyvin vaikeasti havaittavissa sekä itse seksi on sitä, että mimmi makaa pimeässä selällään tekemättä yhtään mitään, niin minulle se ei yksinkertaisesti riitä.
Helvetin perkele, en voi muuta sanoa!
Tämä on se kaikkein tyypillisin jokapäiväinen asenne ja laulu palstalla: Naisessa ei voi olla vikaa vaan vika on AINA miehessä, oli ongelma sitten aivan MIKÄ TAHANSA. Voin kuvitella mielessäni nämä suu vaahdossa näppäimistöään vihaisesti hakkaavat voimaistuneet uusfemakot jotka moista höyryävää sontaa palstalle jatkuvasti suoltavat. Ikinä ei voida peiliin katsoa tai ajatella asiaa muilta näkökanteilta, pillunomistaja on aina oikeassa ja sädekehä päänsä päällä kulkeva marttyyri.
Ei mitään uutta, jatkakaa.
Taisi osua aika pahasti kun piti vetää pikkumieskorttikin käyttöön? Kas kun ei peräkammaripoikavalttia vielä siihen lisäksi?Ja tämä taas oli kaikkein tyypillisin vierasmiess/mies1-vastaus palstalla. Voin kuvitella mielessäni tämän suu vaahdossa näppäimistöään vihaisesti hakkaavan katkeroituneen pikkumiehen, joka moista höyryävää sontaa palstalle jatkuvasti suoltaa. Ikinä ei voi peiliin katsoa tai ajatella asiaa muilta näkökanteilta, kullinomistaja on aina oikeassa ja sädekehä päänsä päällä kulkeva marttyyri.
Ei TODELLAKAAN mitään uutta, jatka.
Ai niin, sori. Se unohtui vahingossa.Taisi osua aika pahasti kun piti vetää pikkumieskorttikin käyttöön? Kas kun ei peräkammaripoikavalttia vielä siihen lisäksi?
Miksi valitsit nimimerkiksisi JumppaJamppa? Jos se kuvaa käsitystäsi rakastelusta tai tapaasi harrastaa seksiä, en kamalasti ihmettele kumppaniesi vähäisiä haluja.En tiedä olenko jokin kummajaisnaisimuri, mutta tuntuu että Suomi on täynnä naisia, jotka ovat täysin jumissa oman seksuaalisuutensa kanssa tai vaihtoehtoisesti tämä seksuaalisuus on äärimmäisen vähäistä, pahimmillaan frigiditettiä.
Kuin minä olisin kirjoittanutTämän seksuaalisuuden tajuaminen toimii puolin ja toisin. Älä ikinä lähde suhteeseen jossa sitä kuuluisaa kemiaa ei ole heti alusta alkaen. Se mikä ei toimi heti, ei toimi sitä kolmen vuoden päästäkään. Suosittelen todellakin suhteesta luopumista. Mutta muista myös käydä tämä asia läpi. Meitä naisia on paljon jotka tajuavat tämän vasta kun se "kemia" osuu kohdalle.
Kuvittelin itse aikoinani että olen frigidi. 12 vuoden avoliitossa seksi oli lähes pakkopullaa, ihan kivaa joskus. Ajattelin tulevani hyvinkin toimeen ilman sitä.
Kunnes sitten tapasin miehen jonka kanssa kemiat todella toimivat. Ensimmäisen kahden tunnin jälkeen ajatukseni olivat " ota minut, sido minut")
Tuon suhteen jälkeen olen tajunnut paljon enkä enää lähde suhteeseen jos tuo kemia ei nosta päätään. Nykyisin tunnistan sen ensimmäisestä suudelmasta. Jos ei kihelmöi niin ei se siitä muutu muuksi kuin hetken mukavaksi. Eikä se ole sitä mitä haluan.
En tiedä olenko jokin kummajaisnaisimuri, mutta tuntuu että Suomi on täynnä naisia, jotka ovat täysin jumissa oman seksuaalisuutensa kanssa tai vaihtoehtoisesti tämä seksuaalisuus on äärimmäisen vähäistä, pahimmillaan frigiditettiä.