Seksuaalisesti lukkiutuneet, haluttomat ja muut frigidi-naiset, kertokaa asiasta ennen seurustelun aloittamista!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JumppaJamppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla katoaa halut siinä vaiheessa, kun pitää alkaa ukon vauhtiraitakalsareita pyykkäämään ja kuuntelemaan sitä jatkuvaa piereskelyä ja röyhtelyä. Niin joo, ja haisemista. :x

Jos ap kerta toisensa jälkeen samaan ongelmaan törmää, niin uskoisin, että ap:ssa on jokin "juttu" mikä naisia häiritsee. Haiseva, etova ulkonäkö, hengityksen haju, epäpuhtaat paikat, penis joka haisee pissalta? Näihin on vuosien varrella törmätty, ja valitettavan usein miehet ei tajua mikä mättää. Sellaista on hyvin vaikea sanoa kumppanille. :/ mutta tarkista ap nyt nää kaikki ja kokeile sit uusiks naistasi ;)

Jos ap kerta toisensa jälkeen samaan ongelmaan törmää, niin uskoisin, että ap:ssa on jokin "juttu" mikä naisia häiritsee. Haiseva, etova ulkonäkö, hengityksen haju, epäpuhtaat paikat, penis joka haisee pissalta? Näihin on vuosien varrella törmätty, ja valitettavan usein miehet ei tajua mikä mättää. Sellaista on hyvin vaikea sanoa kumppanille. :/ mutta tarkista ap nyt nää kaikki ja kokeile sit uusiks naistasi ;)

Hyi, joo! Pissapenis on kyllä kaikista pahin turn off miehessä.
Meillä mies ihmettelee, miksi en halua ottaa suihin. No miksiköhän?!

Minun mielestä miesten haluttomuus on paljon luultua yleisempää. Aihehan on niin arka, kun media antaa sen mallin, että mies on se jolla heppi on tanassa aamusta iltaan ja nainen vaan ilkeyksissään pihtaa. Mainehan siinä miehiltä menee, jos selviääkin, ettei seksi kiinnosta... Minun oma mies on ollut pihtari alusta lähtien, minä tahtoisin huomattavasti useammin seksiä. Meillä lienee syynä miehen laiskuus. Tiedän lähipiiristämme neljä pariskuntaa, joissa tilanne ihan sama, ellei pahempikin. Meillä sentään harrastetaan seksiä se muutama kerta kuukaudessa, kun yksi ystäväni kertoi, että heillä on vain muutama kerta vuodessa, juuri miehen haluttomuuden vuoksi.

Ikävä juttu, ap, jos seksielämä on ollut tuota luokkaa. Niistä toiveista kannattaa sitten puhua itsekin tuoreen suhteen alussa. Vaikka libidot kuinka kohtaisivat, pitkässä suhteessa seksi pysyy hyvänä oikeastaan vaan kommunikoimalla. Ja se kommunikaatio voi alkaa myös kysymällä "Mistä sinä tykkäät?" Jos vastaus on "En tiedä", voi ottaa yhdessä selvää. Jos vastaus on "Telkkarin katsomisesta", voi olla aika lähteä kävelemään.

Pari kumppania, jotka ovat olleet haluttomia, ei vielä tarkoita sitä että sussa, ap, olisi sen kummemmin vikaa. Mutta jos tilanne toistuu ja toistuu, voi olla jo peiliin katsomisen paikka. Vinkkinä voin sanoa, että naisilla halukkuutta parantaa se, että tuntee olonsa haluttavaksi. Kehuminen haluttavaksi ja kauniiksi auttaa asiaa.

Minun mielestä miesten haluttomuus on paljon luultua yleisempää. Aihehan on niin arka, kun media antaa sen mallin, että mies on se jolla heppi on tanassa aamusta iltaan ja nainen vaan ilkeyksissään pihtaa. Mainehan siinä miehiltä menee, jos selviääkin, ettei seksi kiinnosta... Minun oma mies on ollut pihtari alusta lähtien, minä tahtoisin huomattavasti useammin seksiä. Meillä lienee syynä miehen laiskuus. Tiedän lähipiiristämme neljä pariskuntaa, joissa tilanne ihan sama, ellei pahempikin. Meillä sentään harrastetaan seksiä se muutama kerta kuukaudessa, kun yksi ystäväni kertoi, että heillä on vain muutama kerta vuodessa, juuri miehen haluttomuuden vuoksi.

Pari ystävätärtä, jotka kotoisin muualta kuin Suomesta, olleet avoimina sen suhteen, että synnytyksen jälkeen naisen halut normaalit tai jopa normaalia isommat, mutta miestä ei seksi nappaa. Haluton nainen on yleinen ikoni, mutta haluton mies on myytti. Ei se auta halutonta miestä, että hänet vaietaan kuoliaaksi, koska "tosimiehelle kelpaa aina ja on aina seisokki" tms.

En tiedä olenko jokin kummajaisnaisimuri, mutta tuntuu että Suomi on täynnä naisia, jotka ovat täysin jumissa oman seksuaalisuutensa kanssa tai vaihtoehtoisesti tämä seksuaalisuus on äärimmäisen vähäistä, pahimmillaan frigiditettiä.

Neuvo teille, älkää aloittako seurustelua ennen kuin kerrotte potentiaaliselle seurustelukumppanillenne ettette halua seksiä tai haluatte seksiä pari kertaa vuodessa tai jos haluatte seksiä, niin vain selällään maaten pimeässä peiton alla silmät kiinni.

Minä aion antaa nimittäin tänään lähdöt kumppanilleni, jonka kanssa olemme seurustelleet yli kolme vuotta. Olen tähän asti toivonut, että keskustelu ja tutustuminen vapauttaisi tämän arvon leidin, mutta minulle tuli juuri eilen illalla piste asialle. Jos neito haluaa seksiä n. neljä kertaa vuodessa ja silloinkin tämä "aloite" on hyvin vaikeasti havaittavissa sekä itse seksi on sitä, että mimmi makaa pimeässä selällään tekemättä yhtään mitään, niin minulle se ei yksinkertaisesti riitä.

Helvetin perkele, en voi muuta sanoa!

Tämän seksuaalisuuden tajuaminen toimii puolin ja toisin. Älä ikinä lähde suhteeseen jossa sitä kuuluisaa kemiaa ei ole heti alusta alkaen. Se mikä ei toimi heti, ei toimi sitä kolmen vuoden päästäkään. Suosittelen todellakin suhteesta luopumista. Mutta muista myös käydä tämä asia läpi. Meitä naisia on paljon jotka tajuavat tämän vasta kun se "kemia" osuu kohdalle.

Kuvittelin itse aikoinani että olen frigidi. 12 vuoden avoliitossa seksi oli lähes pakkopullaa, ihan kivaa joskus. Ajattelin tulevani hyvinkin toimeen ilman sitä.

Kunnes sitten tapasin miehen jonka kanssa kemiat todella toimivat. Ensimmäisen kahden tunnin jälkeen ajatukseni olivat " ota minut, sido minut" :))

Tuon suhteen jälkeen olen tajunnut paljon enkä enää lähde suhteeseen jos tuo kemia ei nosta päätään. Nykyisin tunnistan sen ensimmäisestä suudelmasta. Jos ei kihelmöi niin ei se siitä muutu muuksi kuin hetken mukavaksi. Eikä se ole sitä mitä haluan.

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="näkökulma";29851462]Ja käytännöllisesti lukkiutuneet surkimusvätysmiehet, joilla on peukalo keskellä kämmentä ja vaikkei olisikaan mutta ovat niin saatanan laiskoja ja epäkäytännöllisiä sottapyttyjä, niin voisivat sellaiset miehet kertoa sen heti alussa kiitos! Näin ei edes pääse syntymään tilannetta josta ap on huolissaan.

2 frigidiä naista on jo aika hyvä sattuma että voiko se olla edes sattumaa ;) Ettei vaan olisi haluttomuuden takana ihan se ap itse.[/QUOTE]:laugh:

Tämä on se kaikkein tyypillisin jokapäiväinen asenne ja laulu palstalla: Naisessa ei voi olla vikaa vaan vika on AINA miehessä, oli ongelma sitten aivan MIKÄ TAHANSA. Voin kuvitella mielessäni nämä suu vaahdossa näppäimistöään vihaisesti hakkaavat voimaistuneet uusfemakot jotka moista höyryävää sontaa palstalle jatkuvasti suoltavat. Ikinä ei voida peiliin katsoa tai ajatella asiaa muilta näkökanteilta, pillunomistaja on aina oikeassa ja sädekehä päänsä päällä kulkeva marttyyri.

Ei mitään uutta, jatkakaa.

Se on hiukan semmonen juttu, että kun siihen tarvitaan kaksi. Jos toinen osapuoli ei osaa tai kykene toimimaan niin, että toinen osapuoli innostuu on tilanne valitettavasti se, että kiinnostus laskee ja jos seksi ylipäänsä on huonoa niin ei siihen kiinosta edes ryhtyä. Joskus siis suhde pelittää mutta seksi taas ei. Niinkin voi kuulemma olla. Ainakin palstan mukaan.

:laugh:

Tämä on se kaikkein tyypillisin jokapäiväinen asenne ja laulu palstalla: Naisessa ei voi olla vikaa vaan vika on AINA miehessä, oli ongelma sitten aivan MIKÄ TAHANSA. Voin kuvitella mielessäni nämä suu vaahdossa näppäimistöään vihaisesti hakkaavat voimaistuneet uusfemakot jotka moista höyryävää sontaa palstalle jatkuvasti suoltavat. Ikinä ei voida peiliin katsoa tai ajatella asiaa muilta näkökanteilta, pillunomistaja on aina oikeassa ja sädekehä päänsä päällä kulkeva marttyyri.

Ei mitään uutta, jatkakaa.

Ja tämä taas oli kaikkein tyypillisin vierasmiess/mies1-vastaus palstalla. Voin kuvitella mielessäni tämän suu vaahdossa näppäimistöään vihaisesti hakkaavan katkeroituneen pikkumiehen, joka moista höyryävää sontaa palstalle jatkuvasti suoltaa. Ikinä ei voi peiliin katsoa tai ajatella asiaa muilta näkökanteilta, kullinomistaja on aina oikeassa ja sädekehä päänsä päällä kulkeva marttyyri.

Ei TODELLAKAAN mitään uutta, jatka.

Ja tämä taas oli kaikkein tyypillisin vierasmiess/mies1-vastaus palstalla. Voin kuvitella mielessäni tämän suu vaahdossa näppäimistöään vihaisesti hakkaavan katkeroituneen pikkumiehen, joka moista höyryävää sontaa palstalle jatkuvasti suoltaa. Ikinä ei voi peiliin katsoa tai ajatella asiaa muilta näkökanteilta, kullinomistaja on aina oikeassa ja sädekehä päänsä päällä kulkeva marttyyri.

Ei TODELLAKAAN mitään uutta, jatka.
Taisi osua aika pahasti kun piti vetää pikkumieskorttikin käyttöön? Kas kun ei peräkammaripoikavalttia vielä siihen lisäksi?

Hmm. Minulla oli vaikeuksia haluta poikaystävääni jo ihan alusta asti, mutta olin rakastunut ja halusin silti yrittää. En tiedä mistä haluttomuus johtui, seksi ei vain tuntunut hyvältä, mutta muuten rakastin häntä ja tulimme toimeen hyvin.

No, suhde loppui aika nopeasti, koska en parin kuukauden jälkeen vaan enää pystynyt seksiin. Minusta olisi tullut tuollainen nainen, jos olisin jatkanut suhdetta, luultavasti olisin vielä lukkiutunutkin ja en olisi pystynyt puhumaan asiasta, koska en olisi halunnut sanoa miehelle (joka itse oli herkkä tällaisessä asiassa) että en vain halua häntä, vaikka muuten hänen kanssaan haluaisinkin olla. Lopetin suhteen itse, mies olisi varmaan käynyt kaikki maailman terapiat läpi ja edelleen haluaa olla kanssani (sepostaa, että olisi kanssani vaikkemme ikinä harrastaisi seksiä).

En tarkoita että tilanteessanne olisi ollut kyse tästä, mutta ehkä teillä oli ongelmia itse seksissä tai toistenne kanssa olemisessa, luottamuksessa tms. Tai jospa oli molemmille parempi että erositte?

Itse haluan siis harrastaa seksiä, mutta en esim. anaaliseksiä (johon mies painosti alusta asti ja kerran melkein teki sen väkisin turhauduttuaan siihen etten tahtonut) tai muutakaan mitä hän (esim. lyödä häntä vyöllä). Minulle seksuaalisuus on läheisyyttä ja nautintoa, voi siihen tietty estottomuuskin kuulua, mutta en vain nauti tippaakaan esim. noista kahdesta yllämainitusta. Mies taas oli tosi hätäinen ja aggressiivinen, tosi epävarma rakastellessamme, ei pystynyt käyttämään kondomia jne.

Muussa elämässä hän oli tosi avoin, mukava ja rakastettava ihminen, ehkä epävarma ja vaikea hyväksyä itseään ja jotain ulkonäkökomplekseja.

[QUOTE="näkökulma";29851462]Ja käytännöllisesti lukkiutuneet surkimusvätysmiehet, joilla on peukalo keskellä kämmentä ja vaikkei olisikaan mutta ovat niin saatanan laiskoja ja epäkäytännöllisiä sottapyttyjä, niin voisivat sellaiset miehet kertoa sen heti alussa kiitos! Näin ei edes pääse syntymään tilannetta josta ap on huolissaan.

2 frigidiä naista on jo aika hyvä sattuma että voiko se olla edes sattumaa ;) Ettei vaan olisi haluttomuuden takana ihan se ap itse.[/QUOTE]

Sanot varmaan samaa niistä jotka ajautuvat kahteen väkivaltaiseen suhteeseen. Naisen oma vika?

En tiedä olenko jokin kummajaisnaisimuri, mutta tuntuu että Suomi on täynnä naisia, jotka ovat täysin jumissa oman seksuaalisuutensa kanssa tai vaihtoehtoisesti tämä seksuaalisuus on äärimmäisen vähäistä, pahimmillaan frigiditettiä.
Miksi valitsit nimimerkiksisi JumppaJamppa? Jos se kuvaa käsitystäsi rakastelusta tai tapaasi harrastaa seksiä, en kamalasti ihmettele kumppaniesi vähäisiä haluja.

Mä olen aina ollut seksuaalisesti kovinkin halukas, ja seksi on ollut minulle todella tärkeä asia, jota olen harrastanut aina tilaisuuden tullen ja nauttinut siitä paljonkin.
Mutta sitten tapasin mieheni.
Hänen kanssa seksi ei vaan ole erityisen hyvää, eikä sitä tee mieli niin usein.
Mieheni ei ole kovinkaan seksuaalinen ihminen, hänelle riittää vähemmän, harvemmin, tylsempää jne. Ei siis kohtaa meidät halut/ tarpeet oikeastaan ollenkaan.
Meillä on muuten hyvä liitto, vuosia on jo takan paljon. Silti mua ahdistaa hetkittäin paljonkin tämä :(

En ymmärrä minkä takia pitäisi pakottaa itsensä sellaiseen mitä ei halua. Sellainen mies ei joka halua seksiä mutta tekisi kaikki raskaat miehille kuuluvat työt ja jolla olisi talous hyvä ja tykkäisi matkustamisesta ja lämpimästä ilmasta ja olisi huumorintajuinen olisi ihana. Asunnot voisi oilla omat.

Tämän seksuaalisuuden tajuaminen toimii puolin ja toisin. Älä ikinä lähde suhteeseen jossa sitä kuuluisaa kemiaa ei ole heti alusta alkaen. Se mikä ei toimi heti, ei toimi sitä kolmen vuoden päästäkään. Suosittelen todellakin suhteesta luopumista. Mutta muista myös käydä tämä asia läpi. Meitä naisia on paljon jotka tajuavat tämän vasta kun se "kemia" osuu kohdalle.

Kuvittelin itse aikoinani että olen frigidi. 12 vuoden avoliitossa seksi oli lähes pakkopullaa, ihan kivaa joskus. Ajattelin tulevani hyvinkin toimeen ilman sitä.

Kunnes sitten tapasin miehen jonka kanssa kemiat todella toimivat. Ensimmäisen kahden tunnin jälkeen ajatukseni olivat " ota minut, sido minut" :))

Tuon suhteen jälkeen olen tajunnut paljon enkä enää lähde suhteeseen jos tuo kemia ei nosta päätään. Nykyisin tunnistan sen ensimmäisestä suudelmasta. Jos ei kihelmöi niin ei se siitä muutu muuksi kuin hetken mukavaksi. Eikä se ole sitä mitä haluan.
Kuin minä olisin kirjoittanut :-)

Et ole aivan metsässä tuossa. Nähdäkseni tavan tallaajien näkemykset feminismistä tekevät koko naisen seksuaalisuudesta ja naisena olosta ongelman. Tämä ainakin korreloi tuon suomalaisnaisten seksuaalisuuden suhteellisen vähyyden ja ongelmaisuuden kanssa.

Nuoremmissa naisissa kuitenkin tuntuu olevan enemmän himokkaita ja avoimia tapauksia omien havaintojen ja kokemusten valossa.

[QUOTE="juh";29851545]Kehuminen haluttavaksi ja kauniiksi auttaa asiaa.[/QUOTE]

Varmasti, mutta minä en tuohon ala, ellei nainen sellainen ole, jonka vuoksi en seurustelekaan, ellei nainen viehätä minua.

Lisäksi, kyllä Suomessa jotkut naiset ovat politisoineet hieman naisen jumalointia ja huomiointia, jossa on eroa "etelänmaalaisiin". Eli tuntuu, että osa miehistä pelkää sovinistin leimaa ja on siksi naiselle enemmän kaveri-tyylinen kuin häntä palvova. Itse en tuota leimaa pelkää ollenkaan sillä en ikinä voisi elää kenenkään naisen kuviteltujen tai todellisten toiveiden ja halujen mukaan vaan tahdon olla erillinen (hetero) hänestä.

Yleisesti voisi sanoa että KESKUSTELKAA ihmiset kaikesta parisuhteeseen kuuluvasta (seksi, perhe, uskottomuus, dos ja donts, yms.) sen toisen osapuolen kanssa heti alkuun tutustumisen jälkeen!! Sen jälkeen päätätte yhteisesti lähdettekö kunnon parisuhteeseen.

Sillä "kattellaan nyt iskeekö kemiat ja halut ja mihin tässä päädytään" asenteella päädytään vain kaunistamaan erotilastoja.

Yhteistyössä