The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29850301:
No, noitahan voisi jopa lukea :D. Isä osti miulle joskus kauan kauan sitten noita kirjoja.
Neiti Etsivät ei oikein ollu mun makuuni. Mut Viisikot on toki luettu. Koulun kirjastossakin oli niit ihan alkuperäiskielellä.
Kyl jänskätti kun Viisikko söi evästä autiolla saarella tai milloin söivät evästä majakassa.
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
mistä hitosta mä löydän se kohdan koneestani että voin poistaa noi käyttäjätunnukset ym mitkä jää kun kirjottaa noihin laatikoihin?! Siis ihan yleisesti eikä vaan täällä. Kun kaikki hautkin jää esim googlen kenttään.
 
kahvikirahvi
Heippa. Eka ilta mökillä takana, muuten kivaa mut pojat oli niiiiiiiiiin levottomia ja korvat koristeena että sai itse kukakin vähän tuulettaa keuhkojaan. Varsinkin automatka oli vähän.... mielenkiintonen. Puoli tuntia sentään oli hiljasta ko lupasin karkkipussin sille joka on perille asti hiljaa, mut ei sitä sitte kukaan saanu.
Huomenna ajattelin kaivella mato-onget esille jos matoja löytyy, ja sit grillataan ja käydään kattomassa lampaita :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29850970:
On kuitenkin hienoa, että olette pystyneet katsomaan mitä aikalisän aikana tapahtuu. Ei tarvitse sitten jälkikäteen jossitella. Vaan ainahan se ero sattuu niin maan perkuleesti :(.
No joo, toinen vaihtoehto olis lopullinen ero kerrasta poikki tekniikalla, tiedä sit onko tää vaan kiduttamista...
 
mistä hitosta mä löydän se kohdan koneestani että voin poistaa noi käyttäjätunnukset ym mitkä jää kun kirjottaa noihin laatikoihin?! Siis ihan yleisesti eikä vaan täällä. Kun kaikki hautkin jää esim googlen kenttään.
Ne hakujutut saat pois kun alat kirjoittamaan jotakin ja se antaa ne aikaisemmat siihen ehdotuksiksi niin meet nuolella niiden päälle ett' ne menee tummaksi ja painat deleteä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä