Ei haittaa, tänään voi mennä muutenkin kovaa ja korkealta kaikenlainen teksti :ashamed:meni sen verran yli että en osaa sanoa mtn
(ja en ole edes ottanu mitään)
Ei haittaa, tänään voi mennä muutenkin kovaa ja korkealta kaikenlainen teksti :ashamed:meni sen verran yli että en osaa sanoa mtn
Apropoo, muistaako kukaan ikinä paperoineensa hyllyjä hyllypaperilla?
Muiftaa...siis muistaa :snotty:Apropoo, muistaako kukaan ikinä paperoineensa hyllyjä hyllypaperilla?
Muutta miksi ihmeessä hyllyllä kuuluu olla paperiSaako sitä hyllypaperia vielä jostain? Millä se kiinnitetään? Tuliko etureunaan tarranauhaa?
Jonkinlainen kaukainen muistikuva 70-luvulta, kun äiti laittoi keittiön kaappeihin paperit.
Mä ainakin oon löytänyt sitä jopa ihan meijen lähi- S- maketista hyllypaperi- nimellä. Ja mä laitoin ihan tavallisella teipillä kiinni :snotty:...kieli keskellä suuta ja sen ulkopuolellakinSaako sitä hyllypaperia vielä jostain? Millä se kiinnitetään? Tuliko etureunaan tarranauhaa?
Jonkinlainen kaukainen muistikuva 70-luvulta, kun äiti laittoi keittiön kaappeihin paperit.
Tuli sellainen mieliteko =)Muutta miksi ihmeessä hyllyllä kuuluu olla paperi
Aa, sä oot liian nuori =)Muutta miksi ihmeessä hyllyllä kuuluu olla paperi
Niin muuten istuiskin kuin pusu poskelle ! Jotenkin tommosessa maalaisromanttisessa tyylissä ja ylipäätänsä iän tuomassa kaapistossa hyllypaperit vain ovat niin paikkansa pitävät :heart:Tuli sellainen mieliteko =)
Ostin vanhan vanhan ... senkin ja laitan liinavaatteet sen sisään. Jotenkin hotsittais paperoida noi hyllyt. Olisi jotenkin siistimpää ja nätimpää.
- namunen, The ValloittajaMyin miehen kirjahyllyn pois sen tieltä
Niin sitä pitää!!! Minä olen haaveillut että mies ei enää haluaisi pitää palkintokaappia.. Kaikenlaiset pystit on vaan.... Ei sitä voi kaunistella. Rumia ne vaan on ashamed: mutta en kait voi ikinä ääneen sanoa, ne on vuosikymmenten työn tuloksia.Myin miehen kirjahyllyn pois sen tieltä
ei ollut aataTerveydeksi!
Siltiei ollut aata
Namunen, mää oon ihan :O Kirjahylly, jopa miehen, on pyhä.Myin miehen kirjahyllyn pois sen tieltä
Päästän teidät tästä tuskasta, mies saa uuden ja paremman mun työhuoneeseen.Namunen, mää oon ihan :O Kirjahylly, jopa miehen, on pyhä.
Laita vaan osoitteesi tulemaan niin sijoitamme luoksesi muutaman kirjan hyllyineen :saint:.Namunen, mää oon ihan :O Kirjahylly, jopa miehen, on pyhä.
*Huh* Mun usko ihmisyyteen palaa :flower:Päästän teidät tästä tuskasta, mies saa uuden ja paremman mun työhuoneeseen.