A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta tuo kysymysmuotosi on vähän..En halua erota, joten oishan se laitettava yritys pystyyn sitten. Tarkoitit kuitenkin että haluat yrityksen mutta jostain ihmeen syystä sinun pitäisi sitä varten erota? Vai mitä tää nyt oli????
Niin mies ei hyväksy että alkaisin yrittäjäksi siksi siis joko yritys tai ero.
Millaisen yrityksen sinä haluaisit ja miksi mies on ajatusta vastaan?
Jos valitsisin oman yrityksen eroaisin muuten en eroaisi.
Perustaisin yrityksen, enkä hakisi eroa. Jos puoliso hakee, niin omapa on päätöksensä.
Mies sataprosenttisen varmasti hakisi tuossa tilanteessa eroa.
No jos ero on hänen valintansa, hakekoon sitten![]()
Jos ei olisi lasta niin silloin asia olisikin helppo mutta kun on lapsi.
Se on tossa tapauksessa miehen valinta, rikkooko lapselta perheen. Ei toista saa kiristää erolla menemästä töihin/kouluun/perustamasta yritystä.
Mutta ethän sä tietenkään sitä yritystä perusta. Sä vaan lusit työttömänä, annat miehen määräillä ja jatkat valittamista hamaan loppuun![]()
En mä ole työtön kun en saa edes työmarkkinatukea ja mä en erossa saisi lähivanhemmuutta sellaiset asiat laittaa miettimään mitä tekee.
Miten se mies saa lähivanhemmuuden kun ei ole koskaan kotona, ei edes lomia tai mitään??
En mä ole työtön kun en saa edes työmarkkinatukea ja mä en erossa saisi lähivanhemmuutta sellaiset asiat laittaa miettimään mitä tekee.
Mieti toki sit, niinkun oot miettinyt nää kaikki vuodet. Mulla leviäisi pää, jos pitäisi vuodesta toiseen nyhjätä kotona miettimässä.