Gallup: ero vai oma yritys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta tuo kysymysmuotosi on vähän.. :D En halua erota, joten oishan se laitettava yritys pystyyn sitten. Tarkoitit kuitenkin että haluat yrityksen mutta jostain ihmeen syystä sinun pitäisi sitä varten erota? Vai mitä tää nyt oli????

[QUOTE="ffff";29848364]...eli jos valitset oman yrityksen eroat kuitenkin... vai miksi eroaisit jos et valitse omaa yritystä?

Tällä hetkellä en valitsisi kumpaakaan, yhteinen yritys on nyt ok ja ei ole syytä erota.[/QUOTE]

Jos valitsisin oman yrityksen eroaisin muuten en eroaisi.

Korjaan [QUOTE="ffff";29848406]Kysymyshän kuuluisi silloin: "Kumman valitset oma yritys ja ero vai ei (yritys haaveiden hautaaminen jotta avioliitto voi jatkua)?"

Vaikea sanoa mutta itse valitsisin ehkä mieluiten omassa tilanteessani nyt jälkimmäisen vaihtoehdon.[/QUOTE]

[QUOTE="ffff";29848406]Kysymyshän kuuluisi silloin: "Kumman valitset oma yritys ja ero vai ei yritys haaveiden hautaaminen jotta avioliitto voi jatkua?"

Vaikea sanoa mutta itse valitsisin ehkä mieluiten omassa tilanteessani nyt jälkimmäisen vaihtoehdon.[/QUOTE]

No tässä on oikea kysymyksen muotoilu.

Jos ei olisi lasta niin silloin asia olisikin helppo mutta kun on lapsi.

Se on tossa tapauksessa miehen valinta, rikkooko lapselta perheen. Ei toista saa kiristää erolla menemästä töihin/kouluun/perustamasta yritystä.

Mutta ethän sä tietenkään sitä yritystä perusta. Sä vaan lusit työttömänä, annat miehen määräillä ja jatkat valittamista hamaan loppuun :)

Se on tossa tapauksessa miehen valinta, rikkooko lapselta perheen. Ei toista saa kiristää erolla menemästä töihin/kouluun/perustamasta yritystä.

Mutta ethän sä tietenkään sitä yritystä perusta. Sä vaan lusit työttömänä, annat miehen määräillä ja jatkat valittamista hamaan loppuun :)

En mä ole työtön kun en saa edes työmarkkinatukea ja mä en erossa saisi lähivanhemmuutta sellaiset asiat laittaa miettimään mitä tekee.

Yhteistyössä