E
Eronainen
Vieras
Avioero alkaa tuntua todellisuudelta meidän parisuhteessa ja sitä kohti ollaan tässä hiljakseen menty jo jonkin aikaa. Kaipaan neuvoja kanssasisarilta, koska tilanne on kohdallani uusi, enkä tiedä, miten pitäisi toimia. Kysymyksiä on tällä hetkellä yksi.
Kun muutamme erillemme, minä muutan vuokrakämppään, koska en omista ok-talostamme neliötäkään. Koska olen opiskelija, eikä vakituista työtä ole, millaisilla tuilla pystyn muuttamaan omaan kämppään? Mitä tukea voin lapsilisien ja opintotuen lisäksi saada? Ei kai erotilanteessa ole tarkoitus, että kadulle pitää muuttaa asumaan?
Kun muutamme erillemme, minä muutan vuokrakämppään, koska en omista ok-talostamme neliötäkään. Koska olen opiskelija, eikä vakituista työtä ole, millaisilla tuilla pystyn muuttamaan omaan kämppään? Mitä tukea voin lapsilisien ja opintotuen lisäksi saada? Ei kai erotilanteessa ole tarkoitus, että kadulle pitää muuttaa asumaan?