:hug: mikäs vituttaa ?Vitutus hiipii hiljalleen.
Puolikas kiljuu ihan huvikseen, se käy hermoille. Ja ämpäristäkään ei ole kuulunu, sano puolitoista tuntia sitten että tulee kohtapuolin.:hug: mikäs vituttaa ?
Mulla on vieläkin ikävä mun vanhaa 8210:ä Joka ikäväkseen sattui herättämään vääränä aamuna eikä kestänyt seurauksia.mulla on backup puhelimena 14v vanha noksu6310
tosi helppo käyttää ja akussa riittää juissi viikoksi
Kotonahan se onkin ku ei me asuta yhdessä. Vissiin sillä on eilen ilta "vähän" venyny.Kahvikirahvi, yritähä jaksaa siellä puolikkaan kanssa. Halaus ja toivottavasti ämpäri tulee kotiin pian.Ärsyttävää kyllä ettei tulla silloin, ku luvataan.
Mr. Mytty kuorsaa niin kovasti, että silloin kun päästään samaan maahan nukkumaan niin nukutaan eri huoneissa. Muuten olisinkin varmaan jo vankilassa...Niinhän se tekeekin, yksi syy mun vähille yöunille :-/
Huomenta vaan :wave:Niin ja hyvää vappua :flower:
Heräsin just :snotty:
Siulla on oiva suunnitelma.Oli kyllä köykänen tori tapahtuma. Ihan turhaan raahauduin paikalle. Kohta puoliin mökille saunaan ja syömään nakkeria hyvänä miniänä odottelen hetken niin anoppi ehtii kantaa vedet ensin. Olen muodikkaasti myöhässä ja ihastelen sitten paikanpäällä et te ehdittekin jo tehdä kaikki! :vampire:
Huomenta Myttynen :kiss:.Niin ja hyvää vappua :flower:
Heräsin just :snotty:
OutsSe tunne kun istut vessassa ja kuulet kun ovi aukeaa ja muksu karkaa rappukäytävään.
Haet muksun, jatkat asiointia, lapsi paskoo housuun samalla ja ovikello soi. Ah.Outs
TietystiHaet muksun, jatkat asiointia, lapsi paskoo housuun samalla ja ovikello soi. Ah.
Haet muksun, jatkat asiointia, lapsi paskoo housuun samalla ja ovikello soi. Ah.
EiihHaet muksun, jatkat asiointia, lapsi paskoo housuun samalla ja ovikello soi. Ah.
Tykkään sipsistä niin että halkeen :x
IlmapeltoAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29845369:
Mie tykkäsin eilen kanssa turhan paljon. Aamulla oli olo kuin ilmapellolla :|.
Kirjoitustaitokin taisi lentää ilmapallon lailla.Ilmapelto
Täällä on kans lievää törkeämpää turvotusta ja kevyttä öklöä eilisestä :x