The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29843489:
Emmä tästä sohvalta persettäni nostanukkaan ja äänensävykin varmasti kertoi mitä mieltä olen asiasta. Ihan kiva joo muksuille, että sai kavereiden kanssa leikki vähän pidempään, mutta kyllä niistä seurauksista on vastattava. Nyt nuo sentään rauhottu, mä en.

Kait se tästä sitte taas..
Mää pidin kans ämpärille vasta palopuheen (vai pidinköhän, pidän ehdottomasti ellen vielä muistanu pitää), että kiva että sillä on puolikkaan kanssa viikonloppusin kivaa, mutta koittais vähän pitää uni-, ja varsinkin pävänirytmistä kiinni koska se kostautuu sitten mulle sunnuntai-iltana ja mahdollisesti maanantaiaamunakin jos ne kovin myöhään kukkuilee.
Suututti viime su taas ihan sikana kun kakara oliku mikäkin..... En viitti edes sanoa.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29843542:
Jep. Ei tarvii sanoo ku kaks sanaa. Marmori ja kaulin, ne kun yhdistää ja siitä muistuttaa, niin johan muuttu käyttäytyminen :LOL: Nyt TSIH, ku pojat nukahti :p
Toivottavasti tinku näkee tän kommentin ja unohtaa että on joskus pitänyt mua "vähän pelottavana" :D



Lupaan etten ryppyile sulle viikonloppuna enkä pakota syömään porkkanoita, en halua marmorikaulimesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29843606:
Mä todella nautin tästä tsihistä. Ei pelkästään toi ukko, mutta otin tänään hienosti yhteen meijän painajan kanssa, ei varmaan ollu kauheen fiksua, mut mä toivon, että se unohtaa tässä vapun pyhinä koko jutun, tai , että ainaki olis loppunkäsitelty. :whistle:
..ihan pukkaa semmosta tutinaa, että taatusti on unohtanut koko yhtymänne..tai siis asianne

Että ihan puhtaalta pöydältä sitten vaan maanantaina sorvin ääreen :D (oletan että painajalle pukkaa pidennettyä viikonloppuunohdusta..)...
 
ikävä ihminen, en antanut jäädä vappubileisiin yöksi,neidin 13v, pian 14v, kaikkitietävän
ja kaikenosaavan.
Eiks ookki muuten jännä miten ihmiset voi iän myötä viisastua? Muistan nimittäin, että kun olin 13 niin mun vanhemmat oli ihan älyämättömiä dimboja, ja nykyään ne on kuitenki ihan suhteellisen fiksuja :snotty:
 
kahvikirahvi
Niin säähän oot vasta öbaut toissa vappuna pyydelly MamaSirahvilta lupaa jäähä yökylään :rolleyes:
Onko siitä jo niin kauan? :confused: Hassua miten nopeesti aika menee. Mun porukat oli muuten kans sillon aika tyhmiä, kummasti ovat viisastuneet sen jälkeen kans.. :D


Muuten oon sitä mieltä että jos ton ikäsenä olis yöbileisiin jäämässä, niin vaatisin tietää ketä siellä on ja onko aikuisia paikalla ym, ratsaisin laukun varmuuden vuoks ennen bileisiin lähtöä ja kyytisin paikalle jos muuten näyttäis siltä että on homma hanskassa. Ja tietenkin vaikuttais millanen teini muuten on, onko ollu tupakka- ja kaljakokeiluita taustalla ja sen sellasta.
Mahdoton sanoa miten teinipuolikkaan kanssa tulee käymään, mutta itse en em. syiden takia päässy ikinä minnekään bileisiin ja kyllä se vitutti, vaikka ( kovin vastentahtoisesti) nykyään ymmärrän kyllä paremmin miksi ei.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä