Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
Elämä on raadollista.
Jos menet lyömään jotakuta, voi olla että oma nenä on hyvinkin kipeä pitkänaikaa.
Miten tämä nyt on aivan käsittämättömän vaikea aihe?

Tämä ei ole asia josta voidaan kiistellä, vaan kiistämätöntä faktaa.
Ja sinänsä se on aivan sama miten kukakin "tuomitsee" tämän asian, kun minun toimintaani ei ainakaan vaikuta yhtään jonkun palstalaisen vääristynyt käsitys siitä mitä se on kun oikeasti ollaan hyvinkin väkivaltaisessa tilanteessa.

Täällä on joku vimma yrittää määritellä sitä väkivaltaista tilannetta jotenkin värittämällä sitä vähäpätöiseksi tai muuten vaan harmittomaksi, mistä voi poistua kuin hissin nappia painaisi.

Sinänsä on kyllä toki hyvä asia että ei ole kokemusta niistä väkivaltaisista tilanteista, elämä on kyllä varmasti paljon mukavampaa ilman niitä. Mutta jos ei niitä oikeasti ole koskaan kokenut millään tasolla, niin ei kannattaisi pahemmin alkaa soittelemaan sitä suutaan ikäänkuin tietäisi jotain.

Se "parhaimmillaankin" aika kaoottinen tilanne jos joku räjähtää yhtäkkiä ja alkaa toteuttamaan itseään väkivaltaisesti.

Sitä saa mitä tilaa, se on vaka vanha erittäin hyvä sanonta. Liian moni joutuu kasvamaan täysin epärealistisissa olosuhteissa missä pedataan se elämä sellaiseksi kukkaiskedoksi missä mamma ja pappa hoitaa kaiken ja pahin mihin joutuu nuorella aikuisiällä on tilien välissä sitkuttaminen rahallisesti.
 
Tota säpäle
Mä olen kyllä nyt luovuttanut selittämästä sinulle mitään, säpäle, koska minusta tuntuu, että sun perimmäinen motiivisi EI ole se että sulle "selitettäisiin". Vaan se, että saisit kaikki myöntämään että sinun näkökantasi on oikea. On sulle täällä moneen kertaan selitetty asioita, mutta sä et vaan hyväksy niitä selityksiä. Silloin enempi selittäminen on turhaa. Väännät niin kauan, että joku sanoo, että "hitsi, totta, säpäle on niin oikeessa! Nyt kun se selitti aasian me kaikki tajutaan!".

Eli joo, sä olet oikeassa, mä annan jo olla niin sinulle jää hyvä mieli :). Mun mielestä asioista loputtomasti jauhaminen ei ole kovin hedelmällistä. Vähän sellasta humanistin hommaa :)
 
Peyote
Missä se parjaamasi keskustelun tason nosto on?

Ei ole eka kerta kun sut löytää sanattomana huutelemassa.
Taidat olla niitä pahasti pumpulissa eläneitä joilla ei oikeasti ole mitään hajua reaalimaailmasta, aivan kuten HG-91.
Menikös sulla taukki, nyt pupu pöksyyn kun sulle joku puhuu niinkuin sä puhut muille?
Kuule katkarapu, sitä saa mitä tilaa.
 
Pessimisti
Ja sinänsä se on aivan sama miten kukakin "tuomitsee" tämän asian, kun minun toimintaani ei ainakaan vaikuta yhtään jonkun palstalaisen vääristynyt käsitys siitä mitä se on kun oikeasti ollaan hyvinkin väkivaltaisessa tilanteessa.

Täällä on joku vimma yrittää määritellä sitä väkivaltaista tilannetta jotenkin värittämällä sitä vähäpätöiseksi tai muuten vaan harmittomaksi, mistä voi poistua kuin hissin nappia painaisi.

Sinänsä on kyllä toki hyvä asia että ei ole kokemusta niistä väkivaltaisista tilanteista, elämä on kyllä varmasti paljon mukavampaa ilman niitä. Mutta jos ei niitä oikeasti ole koskaan kokenut millään tasolla, niin ei kannattaisi pahemmin alkaa soittelemaan sitä suutaan ikäänkuin tietäisi jotain.

Se "parhaimmillaankin" aika kaoottinen tilanne jos joku räjähtää yhtäkkiä ja alkaa toteuttamaan itseään väkivaltaisesti.

Sitä saa mitä tilaa, se on vaka vanha erittäin hyvä sanonta. Liian moni joutuu kasvamaan täysin epärealistisissa olosuhteissa missä pedataan se elämä sellaiseksi kukkaiskedoksi missä mamma ja pappa hoitaa kaiken ja pahin mihin joutuu nuorella aikuisiällä on tilien välissä sitkuttaminen rahallisesti.
Tämä. Mä väitän, että useimmat ihmiset menee joko täysin lukkoon tai vaistonvaraiseen tilaan, jos joku ihan puskista kiskaisee turpaan. Se tilanteesta poistuminen voi olla vaikeaa vaikka olis kilometri lääniä johon lähteä karkuun.

Mutta ehkä toi menee just niihin tilanteisiin, joista on ihan fyysisesti mahdotonta lähteä pois. Joku grillijonossa lääppiminen miehen vieressä ollessa ei varmaan vielä lukeudu niihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja kepsis
Tämä. Mä väitän, että useimmat ihmiset menee joko täysin lukkoon tai vaistonvaraiseen tilaan, jos joku ihan puskista kiskaisee turpaan. Se tilanteesta poistuminen voi olla vaikeaa vaikka olis kilometri lääniä johon lähteä karkuun.

Mutta ehkä toi menee just niihin tilanteisiin, joista on ihan fyysisesti mahdotonta lähteä pois. Joku grillijonossa lääppiminen miehen vieressä ollessa ei varmaan vielä lukeudu niihin.
Ja se mitä nämä jotkut ei tunnu tajuavan on se, että jos tilanne on hyvinkin väkivaltainen ja alat poistumaan, niin eihän se hyökkääjä sitä siihen jätä kun selkäsi käännät ja yrität pakoon.

Jos sinut on jo poimittu silmätikuksi syystä tai toisesta ja nyrkkikin alkanut jo heilumaan niin ei se homma raukea siihen siinä vaiheessa että yrität paeta. Jos se hyökkääjä on tosissaan se vanha mummo sontikan kanssa, niin ehkä se karkuun juokseminen on jo optio, mutta millään tavalla erittäin vakavasta väkivallasta siinä kyllä ei ole kyse, jollet ole jollain tavalla invalidisoitu henkilö.

Mutta tässä yritetään jo etsimällä etsiä näitä olosuhteita, joka on minusta ihan helvetin typerää kun yritetään käsitellä oikeaa väkivaltaa eikä jotain Siwan kassalla tapahtunutta sanallista äittelyä missä se vanhus heristi nyrkkiä nuoremmalleen.
 
Vierasmiess
Tämä. Mä väitän, että useimmat ihmiset menee joko täysin lukkoon tai vaistonvaraiseen tilaan, jos joku ihan puskista kiskaisee turpaan. Se tilanteesta poistuminen voi olla vaikeaa vaikka olis kilometri lääniä johon lähteä karkuun.

Mutta ehkä toi menee just niihin tilanteisiin, joista on ihan fyysisesti mahdotonta lähteä pois. Joku grillijonossa lääppiminen miehen vieressä ollessa ei varmaan vielä lukeudu niihin.
Shokeeraavaa varmasti.
Näistä vaan on kovin hankalaa näemmä keskustella kun yhdelle nuo tilanteet on sellaisia jossa hullu tappaja mätkii viattomia ja heiveröisiä tyttöjä ja siihen toki paras lääke on auttaminen eli käsien päällä istuminen ja jaloista kiinnipitely. Toiselle taas nakkijonolääppimisestä poistuminen on kunnianmenetys vaikka hampaat toki säilyivät. Meni seksielämä ja kunnia kun muijan pillu kuivahti, olis vaan pitänyt soturin lailla tapella, mitä niillä hampailla niin väliä ;-)
Helvetin monelle näyttää olevan nuo tilanteet sellaisia, että niistä ei vaan millään pääse pois. Kerta kaikkiaan ei ole suuntia mihinkään, on vaan tiiliseiniä ja hullujen tappajien nyrkkejä joka suunnassa!
 
säpäle harmaana
Jos se lyöjä on ihan ok-kunnossa (ei esim. aineissa) ja sattuu vaan olemaan vittumainen tyyppi, niin ihan takuulla tirpaisen takaisin ja ihan ekana. Muissa tilanteissa juoksisin karkuun, kun eipä tällä mun 157cm mittaisella varrellani mitään piripäitä sitomalla rauhoiteta...
Oletko siis poliisi/järjestyksenvalvoja/vartija? Minä kysyin tuossa HG:ltä, mitä he tekevät.
 
säpäle harmaana
Tämä. Mä väitän, että useimmat ihmiset menee joko täysin lukkoon tai vaistonvaraiseen tilaan, jos joku ihan puskista kiskaisee turpaan. Se tilanteesta poistuminen voi olla vaikeaa vaikka olis kilometri lääniä johon lähteä karkuun.

Mutta ehkä toi menee just niihin tilanteisiin, joista on ihan fyysisesti mahdotonta lähteä pois. Joku grillijonossa lääppiminen miehen vieressä ollessa ei varmaan vielä lukeudu niihin.
Ja tämäkään ei mitenkään ole ristiriidassa minkään sanomani kanssa. Näinhän minäkin olen koko ajan sanonut. Hassua, että minun sanomanani se on väärin, mutta jonkun toisen sanomana ihan itsestäänselvää.
 
Pessimisti
Shokeeraavaa varmasti.
Näistä vaan on kovin hankalaa näemmä keskustella kun yhdelle nuo tilanteet on sellaisia jossa hullu tappaja mätkii viattomia ja heiveröisiä tyttöjä ja siihen toki paras lääke on auttaminen eli käsien päällä istuminen ja jaloista kiinnipitely. Toiselle taas nakkijonolääppimisestä poistuminen on kunnianmenetys vaikka hampaat toki säilyivät. Meni seksielämä ja kunnia kun muijan pillu kuivahti, olis vaan pitänyt soturin lailla tapella, mitä niillä hampailla niin väliä ;-)
Helvetin monelle näyttää olevan nuo tilanteet sellaisia, että niistä ei vaan millään pääse pois. Kerta kaikkiaan ei ole suuntia mihinkään, on vaan tiiliseiniä ja hullujen tappajien nyrkkejä joka suunnassa!
Mielikuvista keskustelu, ilman että on joku spesifioitu skenaario on aika haasteellista. Toinen kuvittelee sen sontikkamummon ja toinen sen raskaansarjan ottelijan. Pitäis olla 1 lähtötilanne, jota ruoditaan jos haluaa edes vähän tolkkua tähän jankkaamiseen.
 
Vierasmiess
Eipä niitä puristeluja varmaan paljon päiväsaikaan liikkeellä oleva mamma joudu kokemaankaan, mutta kyllä viehättävä yöelämässä liikkuva nainen voi ihan hyvin saada hiplauksen joltain humalaiselta pervolta. Kuinka yleistä se on niin ei hajuakaan kun ei omakohtaista kokemusta ole, mutta esim. vaimo on kyllä ainakin huuteluita/vislauksia saanut osakseen.
Että oikein pervolta. Onko se karvamunkki monenkin haaruksissa niin tiukassa, että on jo läpeensä perverssi mies jos tulee "ehdottelemaan"? Miksi ne sinkut ylipäätään käy baarissa jos ei torttuaan jakamassa?
Taas löytyi yksi keino millä naiset voivat yrittää miehiä sättiä.
 
säpäle harmaana
Ja se mitä nämä jotkut ei tunnu tajuavan on se, että jos tilanne on hyvinkin väkivaltainen ja alat poistumaan, niin eihän se hyökkääjä sitä siihen jätä kun selkäsi käännät ja yrität pakoon.

Jos sinut on jo poimittu silmätikuksi syystä tai toisesta ja nyrkkikin alkanut jo heilumaan niin ei se homma raukea siihen siinä vaiheessa että yrität paeta. Jos se hyökkääjä on tosissaan se vanha mummo sontikan kanssa, niin ehkä se karkuun juokseminen on jo optio, mutta millään tavalla erittäin vakavasta väkivallasta siinä kyllä ei ole kyse, jollet ole jollain tavalla invalidisoitu henkilö.

Mutta tässä yritetään jo etsimällä etsiä näitä olosuhteita, joka on minusta ihan helvetin typerää kun yritetään käsitellä oikeaa väkivaltaa eikä jotain Siwan kassalla tapahtunutta sanallista äittelyä missä se vanhus heristi nyrkkiä nuoremmalleen.
Kuka tätä siis ei ole tajunnut? Olen koko ajan puhunut, että itsepuolustus on ok. Eikö sinusta väkivaltaisessa ja uhkaavassa tilanteessa lyöminen ole itsepuolustusta? Pointtini on se, että kaikki tilanteet eivät ole sellaisia, joten takaisin lyöminenkään ei ole automaattisesti joka tilanteessa oikein. Jos tilanteesta pääsee poistumaan, niin silloinhan tilanne ei ole enää väkivaltainen ja uhkaava, eikös?
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja Tota säpäle;29840533:
Mä olen kyllä nyt luovuttanut selittämästä sinulle mitään, säpäle, koska minusta tuntuu, että sun perimmäinen motiivisi EI ole se että sulle "selitettäisiin". Vaan se, että saisit kaikki myöntämään että sinun näkökantasi on oikea.
Tervetuloa suomalaiseen nettikeskustelukulttuuriin. Uusille annamme tervetulolahjaksi vittuilua.
 
Että oikein pervolta. Onko se karvamunkki monenkin haaruksissa niin tiukassa, että on jo läpeensä perverssi mies jos tulee "ehdottelemaan"? Miksi ne sinkut ylipäätään käy baarissa jos ei torttuaan jakamassa?
Taas löytyi yksi keino millä naiset voivat yrittää miehiä sättiä.
Jospa tytöt tykkää tanssia ja pitää hauskaa silleen että ei oo pippeli ees mielessä?:)
 

Yhteistyössä