The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Glada vappen, tili oli ammottavan tyhjä. Palkan maksaja oli unohtanut merkata minut maksuun. Vitun vittu. Ne on rahat on nyt sitten säästössä seuraavat kaksi viikkoa... paskaa. ei ole eka kerta. vaihdan lafkaa just nyt..:kieh:
Siis eihän se nyt noin mene, että 2 viikon päästä saat vasta ne rahat. Kyllähän se nyt niin on, että kun kyseessa on työnantajan moka, niin hän korjaa sen samantien ja se palkka on sun tilillä tänään, ei kahen viikon päästä. Jos ei näin käy, niin luottamusmiehelle/liittoon vaan yhteyttä.

Nii ja Huomenta! Mä en juo simaa juuri ollenkaan, mutta munkit kyllä kelpaa :whistle:
 
Aloitetaan aamu omatekoisella simalla, Fazerin tippaleivällä ja Kentin uudella, tänään julkaistulla albumilla. Aurinkokin paistaa pilvettömältä taivaalta - tässä on hyvä kerätä voimia illan lakinheilutusta varten. Hyvää huomenta! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Joo, no se on isossa lafkassa nyt näin että maksuohjelma hoitaa palkat ja ohjelmaan on kaksi päivää johon tietoja voi syöttää. Oon ihan kypsä koko paikkaan. Jatkuvasti perutaan vapaita ja toisinaan sitten perutaan työpäiviä kun ne annetaan uusille työntekijöille houkutteeksi että kyllä meillä näitä vuoroja riittää... Odottelen puhelua toisesta paikasta jonne minua kysyttiin. Meenpä kokeeksi sinne. Täällä on nyt hyvä tilanne kun hoitajille on niin paljon töitä ettei perseilyä tarvitse katsoa kun on muitakin palkanmaksajia tarjolla.
 
Aloitetaan aamu omatekoisella simalla, Fazerin tippaleivällä ja Kentin uudella, tänään julkaistulla albumilla. Aurinkokin paistaa pilvettömältä taivaalta - tässä on hyvä kerätä voimia illan lakinheilutusta varten. Hyvää huomenta! :wave:
En ymmärrä tippaleipää enkä Kenttiä mutta omatekoinen sima kuulostaa hyvälle :p Meillä meni vappu vähän uusiksi kun minä en saanut palkkaa ja miehelle maksetaan vasta toinen päivä. Onneksi on sen verran että saadaan sipsit, limut ja ilmapallot (niitä foliopalloja on odotettu KAUAN!). Pitää keksiä kivaa kotona. Tehdä vaikka majoja tai jotain. Onneksi lapsia on helppo miellyttää kun tuon ikäiset innostuu about kaikesta :D
 
En ymmärrä tippaleipää enkä Kenttiä mutta omatekoinen sima kuulostaa hyvälle :p Meillä meni vappu vähän uusiksi kun minä en saanut palkkaa ja miehelle maksetaan vasta toinen päivä. Onneksi on sen verran että saadaan sipsit, limut ja ilmapallot (niitä foliopalloja on odotettu KAUAN!). Pitää keksiä kivaa kotona. Tehdä vaikka majoja tai jotain. Onneksi lapsia on helppo miellyttää kun tuon ikäiset innostuu about kaikesta :D
Muistan omasta lapsuudesta että ne foliopallot oli kaiken A ja O. Ja nyt tuntuu olevan sama juttu omalle jälkikasvulle. :D Majojen rakentelu on just parasta - mä oon vaan niin järkyttävän pedantti että mua ahdistaa kaikki se sälä jossain nurkassa, kun tavaroille on oma paikka ja niin edespäin. Joskus täytyy vaan hengittää syvään ja antaa lapsen toteuttaa itseään vaikka kuinka kiristää sekamelska ympärillä. Lautapelit varmaan on kanssa sellainen mihin ei (teidänkään) lapsia tarvii kauheesti houkutella mukaan.

Mä meen tytön kanssa Mantalle illalla ja ajattelin ehkä tunnin kestää alati hiprakoituvien tuttujen seurassa ennen taapertamista metroasemalle ja ottamaan suunnan takaisin koti-itään. Käydään nyt moikkaamassa kummitätiä ja isukkia ja ensi vuonna sitten taas saa itsekin nauttia skumpasta, baarikierroksesta, Zetorista (jota inhoan yli kaiken mutta kaikki sinne aina haluaa ja kukas mä olen protestoimaan yksinäni) ja tanssista isukin kanssa Volgan tahtiin. Ihan on muodostunut traditioksi.

On mulla täksi vuodeksi kaapissa kylmässä Pommac Rose -pullo, sillä voi sitten skoolata. :D
 
Joo, no se on isossa lafkassa nyt näin että maksuohjelma hoitaa palkat ja ohjelmaan on kaksi päivää johon tietoja voi syöttää. Oon ihan kypsä koko paikkaan. Jatkuvasti perutaan vapaita ja toisinaan sitten perutaan työpäiviä kun ne annetaan uusille työntekijöille houkutteeksi että kyllä meillä näitä vuoroja riittää... Odottelen puhelua toisesta paikasta jonne minua kysyttiin. Meenpä kokeeksi sinne. Täällä on nyt hyvä tilanne kun hoitajille on niin paljon töitä ettei perseilyä tarvitse katsoa kun on muitakin palkanmaksajia tarjolla.

aika huono selitys on musta toi että kyllähän me tehtäis muttako meillä on tää atk

mutta TA vaihtoon vaan kun on kaikenlaista perseilyä
 
Joo, no se on isossa lafkassa nyt näin että maksuohjelma hoitaa palkat ja ohjelmaan on kaksi päivää johon tietoja voi syöttää. Oon ihan kypsä koko paikkaan. Jatkuvasti perutaan vapaita ja toisinaan sitten perutaan työpäiviä kun ne annetaan uusille työntekijöille houkutteeksi että kyllä meillä näitä vuoroja riittää... Odottelen puhelua toisesta paikasta jonne minua kysyttiin. Meenpä kokeeksi sinne. Täällä on nyt hyvä tilanne kun hoitajille on niin paljon töitä ettei perseilyä tarvitse katsoa kun on muitakin palkanmaksajia tarjolla.
Ei se kyllä ihan noin kyllä mene. Työnantaja voi kyllä selittää jotain tollasta, mutta kummasti ne asiat hoituu ihan puhelimitse kun pakko on. Pistät oikeesti kova kovaa vasten ja käsket sen työnantajan soittaa sinne palkanmaksuun ja muista myös muistuttaa, siitä, että myöhästynyt palkka kertyy korkoa kokoajan, että niiden korkojenkin olis parempi olla siinä seuraavassa tilissä. Ihan oikeesti soita liittoon ja selvitä tää asia, meinaan näistä on kyllä ennakkotapauksia ja se palkka on sun tilillä oltava, siinä ei mitkään selitykset auta, ettei pysty.
 
Me käytiin kans poikien kanssa ostamassa Vappupallot, harmittelivat, kun ei saaneet hoitoon ottaa mukaan niitä.

Sit mä kävin passikuvalla, ku tarvii passi hommata, lähetään kesäkuussa Berliiniin. Tuli kyllä niin hirveet kuvat, etten ois uskonu, että edes niin kamalia voi saada :LOL: Ompahan niillä siellä passintarkastuksessa sitte jotaki naurettavaa ainaki.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29840951:
Me käytiin kans poikien kanssa ostamassa Vappupallot, harmittelivat, kun ei saaneet hoitoon ottaa mukaan niitä.

Sit mä kävin passikuvalla, ku tarvii passi hommata, lähetään kesäkuussa Berliiniin. Tuli kyllä niin hirveet kuvat, etten ois uskonu, että edes niin kamalia voi saada :LOL: Ompahan niillä siellä passintarkastuksessa sitte jotaki naurettavaa ainaki.
Mä näytän ajokortin passikuvassa ihan kolme viikkoa valvoneelta pirihuoralta.

Luin muuten et "sit mä kävin paskalla."
 
Nyt on edellisen palkan jämillä saatu peruukit, serpentiinit, foliopallot, leffa illaksi ja aikuisille pihviä sekä nuoremmalle väelle nakit ja sipsit (no saa nekin pihviä jos haluaavat, ei aleta riehumaan tästä :p)
 
Ai juma mää en oo tehny mitään vappuvalmisteluja, enkä taida ehtiä tekemäänkään. Kirjoitan täällä pää kuumana tehtävää, joka on jo myöhässä, ja jota en nyt ehdikään saada valmiiksi ennen kuin tietokonetilat pannaan kiinni vapuksi. Plää.

Uskaltaakohan sitä enää 18 aikaan ees mennä ruokakauppaan, vai pitäskö suosiolla paastota :D
 
Moro, ihanaa vappua jokaiselle. :)
Kaupat on auki tänään kuuteen.
Ihana vappuilma, on helkkarin kylmä ja aamupäivä satoi rakeita.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä