Ihannemies

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
naiset huokailee!
Claus Theo Gärtner saa naisten sydämet sykkimään!

Alkuperäinen kirjoittaja Urheilijajätkä;29837848:

Urheilijajätkä
[QUOTE="harmaus";29838635]Älä viitsi. Ja ukkohan on helvetin vanha. Mieluimmin vähän nuorempi mies kuin noin vanha.[/QUOTE]

Katsopas tuo Kahden keikan uusin jakso, jos et ole sarjaa nähnyt! Tällainen kovakuntoinen ja voimakas urheilijakin hyytyisi tuon naissankarin ja suuren rakastajan vauhdissa :D

"harmaus"
Alkuperäinen kirjoittaja Urheilijajätkä;29838644:
Katsopas tuo Kahden keikan uusin jakso, jos et ole sarjaa nähnyt! Tällainen kovakuntoinen ja voimakas urheilijakin hyytyisi tuon naissankarin ja suuren rakastajan vauhdissa :D
Katsoin sitä silloin kun olin nuorempi. Olen 40+.
Ja olen jonkun uudemman jakson nähnyt. Ei nyt vaan nappaa kaikkia naisia. :whistle:

Urheilijajätkä
[QUOTE="harmaus";29838652]Katsoin sitä silloin kun olin nuorempi. Olen 40+.
Ja olen jonkun uudemman jakson nähnyt. Ei nyt vaan nappaa kaikkia naisia. :whistle:[/QUOTE]

Epäilen! Tuskin kukaan nainen voi vastaa Matulan varttunutta ja iän kyllästämää charmia ja seksikkyyttä!!

Urheilijajätkä
Vaikken itse polta tupakkaa, niin ei se nyt voi niin vaarallista olla, jos itse suuri hurmuri ja testosteronia vielä nyt 71-vuotiaanakin pursuava Matula näin tekee! Hän on mies, josta jokainen yli 18-vuotias nainen unelmoi ja näkee villejä unia :D

http://d1.stern.de/bilder/stern_5/kultur/2013/KW14/matula_fitwidth_489.jpg

Urheilijajätkä
Matula on todellinen unelmavävy, jonka jokainen äiti haluaisi tyttärelleen mieheksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Urheilijajätkä;29838791:
Vaikken itse polta tupakkaa, niin ei se nyt voi niin vaarallista olla, jos itse suuri hurmuri ja testosteronia vielä nyt 71-vuotiaanakin pursuava Matula näin tekee! Hän on mies, josta jokainen yli 18-vuotias nainen unelmoi ja näkee villejä unia :D

http://d1.stern.de/bilder/stern_5/kultur/2013/KW14/matula_fitwidth_489.jpg

Muun muassa turvallinen, huumorintajuinen, avoin, fiksu, pitää seksiä tärkeänä ja on halukas kokeilemaan uusiakin juttuja, ei ole pikkumainen mielensäpahoittaja.

Mua ei viehätä riisitikut yhtään.

Ainiin, pitää olla ehdottomasti herrasmies. Mä tykkään että mulle availlaan ovet ja kauppakasseja en kanna.

Viimeksi muokattu:
Rento, omalaatuinen omine mielipiteineen, omaa oman elämän ei takerru liikaa, ei stressaa turhista, hänellä on tavoitteita ja toiveita. Näihin kun vielä lisää, ettei ole alkoholin suurkuluttaja yhtälö on toivoton.

"Laura"
Noin 180 senttinen, hoikka (joku 72-75kg), mielellään pelaisi futista ja olisi sellainen yleisurheilijamainen kroppa. Pukeutuisi sillai bisnetyylisesti. Hyvä luonne tuohon päälle :)

"ihmemies"
Emmerdalen Ryan http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/tv/soaps/3149455/Emmerdale-bosses-try-to-retain-actor-James-Sutton-as-Ryan-Lamb.html

Ainoa syy katsoa koko sarjaa!

Fyysisesti:

- 175cm- 185cm
- hoikka, sellainen hiihtäjä/yleisurhelija/futari eli en tykkää kovin kookkaista miehistä
- pukeutuu kauluspaitoihin ja ei vierasta käyttää pukua
- hyvältä tuoksuva, siisti, puhdas

Muuton:
- ei tupakoi
- alkoholia joskus ja kohtuudella
- osaa keskustella ja ilmaista tunteitaan
- luotettava ja rehellinen
- rakastaa mua sellaisena kuin olen
- haluaa viettää aikaa mun kanssa
- tykkää matkustella
- hyvä koulutus
- älykäs

"mies1"
Fyysisesti:

- 175cm- 185cm
- hoikka, sellainen hiihtäjä/yleisurhelija/futari eli en tykkää kovin kookkaista miehistä
- pukeutuu kauluspaitoihin ja ei vierasta käyttää pukua
- hyvältä tuoksuva, siisti, puhdas

Muuton:
- ei tupakoi
- alkoholia joskus ja kohtuudella
- osaa keskustella ja ilmaista tunteitaan
- luotettava ja rehellinen
- rakastaa mua sellaisena kuin olen
- haluaa viettää aikaa mun kanssa
- tykkää matkustella
- hyvä koulutus
- älykäs

Hei, toi on mä mut leveämmät hartiat mulla on ku futarilla :) Enkä aina kauluspaidassa... Mut tärkeää mulle on että myös nainen on riittävän korkeatasoinen.

Yhteistyössä