kuka osaa postittaa, ikimerkeistä, kiitollinen avusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmyri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmyri

Vieras
jos kuoreen pitää laittaa 250 gramman kirjeen arvosta postimaksua niin voinko laittaa kaksi 1. luokan ns. ikimerkkiä jossa ei ole mainintaa minkä arvoisia merkit ovat? eli jos mulla on vanhoja 1-luokan postimerkkejä ja luin postin sivulta että ikimerkki on 1 euron arvoinen niin voinko laittaa 2 niitä merkkejä niin menee perille kirje jolla painoa 150 g.

Ymmärsikö kukaan mitään? Itse olen aivan toivoton, koska en ole postittanut koskaan mitään..

Niiden arvo on sama kuin niissä lukisi se 1,00€ tällä hetkellä, niiden arvohan on aina sama kuin mitä sen hetkinen 1 lk:n halvin kirje maksu on. Menee perille ja ihan ykkösluokassa, kannatta merkitä siihen itse kirjeeseen 1 lk tai Prioritaire keskelle ylös. Kakkosluokassahan menisi vähän halvemmallakin.

jos kuoreen pitää laittaa 250 gramman kirjeen arvosta postimaksua niin voinko laittaa kaksi 1. luokan ns. ikimerkkiä jossa ei ole mainintaa minkä arvoisia merkit ovat? eli jos mulla on vanhoja 1-luokan postimerkkejä ja luin postin sivulta että ikimerkki on 1 euron arvoinen niin voinko laittaa 2 niitä merkkejä niin menee perille kirje jolla painoa 150 g.

Ymmärsikö kukaan mitään? Itse olen aivan toivoton, koska en ole postittanut koskaan mitään..

Yhteistyössä