Mies huusi pihalla että hän lähtee kun aina mäkätän, naapurit kuuli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Surku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Surku"

Vieras
Mä en ymmärrä mikä tota miestä vaivaa, aamulla sanoin jotain niin ampas sängystä pystyy ja lähti kuin ohjus pois että lattia tärisi. paisko ovia.
sitten suuttu tossa päivällä ja nyt huomasin että lapset oli sotkeneet aitaa niin menin katsoon sotkua ja sanoin että tämä ei vetele.
Mies siinä sanoi kiukkua täynnä et jos ei toi lopu niin hän lähtee.
Ketään toista naista sillä ei ole se on satavarma mutta en tiiä mitä tästä tulee.. kommentteja mitä tehdä

sanoin kun meil on remontti kesken että työmiehen on se ja se tehtävä ensin. ja sitten sanoin että olin siivonnut ihan tarpeeksi että jos on tekemisen puutetta sitä vaan tekeen. suuttu tollasesta

[QUOTE="surku";29830351]sanoin kun meil on remontti kesken että työmiehen on se ja se tehtävä ensin. ja sitten sanoin että olin siivonnut ihan tarpeeksi että jos on tekemisen puutetta sitä vaan tekeen. suuttu tollasesta[/QUOTE]

No mäkin suuttuisin jos joku tulis tuollaista juttelemaan kun vielä makoilen sängyssä.

Taitaa miehes olla oikeassa, mäkätät liikaa.

Kysy siltä mieheltä, mikä henellä on ja vaikka vastaus olisi kuinka päätön, kuuntele se ihan kokonaan ja oikeasti alusta loppuun -voipi tulla yllätyksenä, miten mies elämänsä kokee.

No voi vittu nyt! Saa kai mieskin joskus kilahtaa jos hermo menee mäkättävään akkaan ja kurittomiin kakariin. Anna sen olla omissa oloissa,kyllä se rauhottuu.

[QUOTE="surku";29830396]mua vaan hävettää tilanne mitä naapuritkin ajattelee[/QUOTE]
No eiköhän niilä ole omakin elämä ajateltavana. Jos miestä stressaakin just se, että kokoajan on mietittävä julkisivua ja sitä mitä ihmisetkin sanoo? Se on helvetin raskasta.

Voi saatana mikä ämmä. Mä olisin tehnyt paljon muutakin tuommoselle suutaan soittavalle lehmälle kuin vain tyytynyt huutaan. Propsit miehelle, teki oikein kun vastas samalla mitalla takaisin. Jos ei omassa kodissaan saa rauhassa herätä, niin missäs sitten? Hotelliinko pitää mennä?

[QUOTE="nasu";29830515]Voi saatana mikä ämmä. Mä olisin tehnyt paljon muutakin tuommoselle suutaan soittavalle lehmälle kuin vain tyytynyt huutaan. Propsit miehelle, teki oikein kun vastas samalla mitalla takaisin. Jos ei omassa kodissaan saa rauhassa herätä, niin missäs sitten? Hotelliinko pitää mennä?[/QUOTE]

Hakannut sairaalakuntoon ?

[QUOTE="surku";29830396]mua vaan hävettää tilanne mitä naapuritkin ajattelee[/QUOTE]

Siis sun murhe on se, mitä naapurit ajattelee, ei se mitä mies sulle juur sano ja miksi hällä on paha olla? Luoja...

Kuulostaa siltä, että aamuinen oli vaan se joku, joka ylitti rajan. Et on ollut kestämistä jo ennenkin ja nyt ei sit vaan enää kestänyt. Ehkä sun pitää oikeasti miettiä omaa tapaasi olla perheessä ja parisuhteessa. Itselläni on anoppi, joka ei osaa kaunista sanaa sanoa miehelleen vaan aina arvostelee ja haukkuu. On ihan hirveetä seurata sitä.

Kokeiles joskus semmosta, että annat sen miehes herätä rauhassa ja jopa syödä aamupalansa. Älä sano sanaakaan jos ei mies puhu ensin sulle ja jos puhut niin älä hitossa aloita tekemättömien töiden listalla. Saattaa olla pikkusen paremmalla tuulella oleva mies.

Kovin hyvin parisuhteessa ei tunnu menevän jos suurempi huoli on siitä mitä naapurit ajattelevat kuin siitä miten kommunikointi parisuhteessa saataisiin toimimaan paremmin. Ymmärän hyvin että siihen helposti väsyy jos toinen ajattelee enemmän naapureita ja heidän mielipiteitä kuin puolisoa.

[QUOTE="vvieras";29832466]Kovin hyvin parisuhteessa ei tunnu menevän jos suurempi huoli on siitä mitä naapurit ajattelevat kuin siitä miten kommunikointi parisuhteessa saataisiin toimimaan paremmin. Ymmärän hyvin että siihen helposti väsyy jos toinen ajattelee enemmän naapureita ja heidän mielipiteitä kuin puolisoa.[/QUOTE]

Kommunikaatio kiukuttelevan ammattiloukkaantujan kanssa saadaan toimimaan, kun ammutaan sitä silmien väliin.

Paha sanoo jos ei koko stoori ole tämmöselle ventovieraalle selvä. Jos mies osallistuu kiitettävästi kodin ja lasten hoitoon, ei sitä aamua kannata alottaa luettelemalla tekemättömiä töitä. Se on sitte eri asia jos mies kokee tehneensä puolet kotihommista viemällä kerran viikossa roskat ja aamusin mielellään makoilee pitkään ja odottelee että eukko hoitaa kämpän ja lapset.

Niistä naapureista en sen kummemmin olis huolissani. Saattavat vähän aikaa naureskella ja supatella keskenään, mutta kyllä he itekin tietää että joka ikisessä talossa joskus pinna kärähtää, jopa heidän omassaan. Yleensä sitä ei vaan tehdä julkisesti. Jos niihin naapureihin satut lähiaikoina törmäämään niin helpommalla varmaan pääsee jos on ihan kun mitään ei olis tapahtunutkaan tai ite naureskelee että tulipa tossa pikku riita miehen kanssa, mutta leppyhän se siitä.

Yhteistyössä