Mitä teen? 19-vuotias tyttäreni seurustelee turkkilaisen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja help please
  • Ensimmäinen viesti
samikset
[QUOTE="hello";29824646]Kuule, mä olen yli 40v ja äitini edelleen valistaa ja opastaa mua liki päivittäin.
Toisaalta en voi valittaa, koska olisin myös aivan hukassa ilman äitiäni.
Ei tuo äitiys katso mitenkään lapsen ikää. Ainakaan meillä.[/QUOTE]

Me ollaan samiksia. En olisi ikinä pärjännyt ilman äitiäni ja haluan antaa saman tuen omille lapsilleni. Vaikka siitä syntyy riitoja niin sitten kun aikuistuu niin ymmärtää asian oikein. Äitini katsoo myös edelleen lasteni perään koska jos minä riitaannun niin saan yhteyden sitä kautta ja myös päinvastoin. Sitten on vielä isäni ja sukulaisia sekä kavereita jotka pääsevät tarvittaessa näkemään läheltä tilanteen.

"Äiti-77"
Täytyy sanoa että kaikkeni tekisin, että saisin suhteen loppumaan ja lähdön estettyä.. Tosin toivon että tässä asiassa tyttöni kanssa onnistun, että nuo kierrätään ja KAUKAA!!!!

Zombi
Turkkilainen tavannut kotimaassaan suomalaisen turistitytön, rakastunut, muuttanut tytön perässä Suomeen. Suomalaisen ja turkkilaisen sukset menneet ristiin, syystä tai toisesta. Nyt turkkilainen on pokannut sinun tyttäresi.
Menikö juttu näin?

"Mie"
Jos olisin asemassasi äitiliini ja tyttäreni olisi tuon ikäinen en olisi huolissani. Elämä saattaa joskus opettaa joitakin kovallakin kouralla mutta et voi elää tyttäresi elämää enää milloinkaan ja tämä sinun pitäisi jo ymmärtää ja päästää irti. Miksi et keskittyisi pitämään suhdetta häneen mahdollisimman hyvänä. Ja olla hänelle tukena hyvässä sekä myös mahdollisten vastoinkäymisten tullessa. Kerroppa omasta äiti- suhteessasi ja elämästäsi. Miten meni?

Kiinnostaisi tietää, että mitä tuo useampaan kertaan mainittu "tekisin kaikkeni" oikein pitää sisällään noin käytännössä.
Viime kädessä kunniamurhaa, tottakai. Poliisi löytää hämmentyneen äidin verinen kirves kädessään. "No nyt hän ei ainakaan lähde sinne Turkkiin, mutta... Mitenkäs minä nyt ne sinisilmäiset ja vaaleatukkaiset lapsenlapseni saan?! Ajattelinkohan tätä ihan loppuun asti?"

Jorma69
Kasvatus on epäonnistunut jos tytär on lähteny ählämin matkaan. Meillä tuon ikäinen tytär seurustelee suomalaisen pojan kanssa ja inhoaa ählyjä sekä neekereitä.

Sirin
Kasvatus on epäonnistunut jos tytär on lähteny ählämin matkaan. Meillä tuon ikäinen tytär seurustelee suomalaisen pojan kanssa ja inhoaa ählyjä sekä neekereitä.

Oletko mielestäsi onnistunut, kun olet kasvattanut suvaitsemattoman, rasistisen lapsen?
Minusta on erittäin häpeällistä edes kehuskella moisella.
Rakkaus ei katso uskontoa, kansalaisuutta, kulttuuria, vammaisuutta, elämäntyyliä.

Kukaan ei voi muuttaa kenenkään ihonväriä, ainut mitä voimme muuttaa on oma ajattelutapa.
Olemme kaikki ihmisiä.

Yhteistyössä