tämä on naurettavaa, mutta mie pelkään mennä tuonne pyykkitupaan !

• Viestiketjun aloittaja MaisaMehiläinen
  • Ensimmäinen viesti
MaisaMehiläinen
semmoinen kolkko betonikäytävä ensin & sitten se pyykkihuoneen valo räpsyy aina..
ja oviaukosta näkyy kuivaushuoneeseen, kuvittelen aina että siellä lakonoiden takana on joku mörkö piilossa..

:LOL:

ihan tosi, noloa mutta en mie voi mitään kun pelottaa ! saunassa myö käydään onneksi koko perhe, kun sielläkin on niin kolkkoa

ap saa niin miun sympatiat! :D

kun asuin ensimmäisessä omassa asunnossani, häkkivarasto oli vihonviimeinen paikka minne halusin mennä. enpä minä siinä montaa kertaa käynytkään, vaikka asuin vuosia samassa talossa..

semmoinen ikkunaton, ovesta päätellen entinen pommisuoja. varastoni oli ihan viimeisenä, käytävän perällä.. ja siinä päätyseinässä, aivan koppini vieressä oli ties mistä syystä miehen mentävä luukku! joka oli aina kivasti raollaan..
olin täysin varma, että sieltä pimeydestä kömpii ties mikä mutanttiraiskaajazombie!
aina kun kävin kopillani, kyttäsin sitä luukkua liki hysteerisenä :ashamed:
lisäksi tilan ainut valokatkaisija oli oven vieressä, mikä olisi tiennyt takuuvarmaa paskat housussa-paniikikohtausta jos joku olisi päättänyt tehdä käytännön pilan & sammuttaa valon...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Owl
"nuuh"
Mulle pyöräkellarikin on kauhistus. Mutta kaikista kammottavin on ollut vintti vanhan kerrostalon yläkerrassa. Koko talon pituinen, kapea, pimeä (vain yksi kattovalo), kynnyksiä kummallisissa paikoissa niin ettei ollut minkäänlaista selvää sileää pakoreittiä ovelle :D ja aina siellä haisi ruumiille ja kuului ihme vihellystä ja vinkunaa. Hrrrr, vieläkin menee nahka kananlihalle..

hehheee
Mulla oli just pari kuukautta sitten vessa/kylppäriremppa eli piti aina käydä tuolla taloyhtiön kellarikerroksessa vessassa. Ja tottahan toki mulle tuli sitten paha virtsiskin siihen päälle, että siellä vessassa pitikin sitten ravata tuhkatiheään :D

miää
Mulla oli just pari kuukautta sitten vessa/kylppäriremppa eli piti aina käydä tuolla taloyhtiön kellarikerroksessa vessassa. Ja tottahan toki mulle tuli sitten paha virtsiskin siihen päälle, että siellä vessassa pitikin sitten ravata tuhkatiheään :D
No mä oisin kyllä ämpäriin kussu sinuna, niin sitä muutenkin maalla on tehty kun ei sisävessoja ole.

"Sirkkeli"
En kyllä minäkään ihan hirveän pienen asian takia halua kellaritiloihin mennä. Jos olen häkkivarastossa käynyt, niin olen ottanut koiran mukaan :D
Meillä tuli mustia nuoria miehiä siivoojaksi, nyt en uskalla edes koiran kanssa mennä sinne. Mut raiskaa ja koiran syö...

räy
[QUOTE="Sirkkeli";29825938]En kyllä minäkään ihan hirveän pienen asian takia halua kellaritiloihin mennä. Jos olen häkkivarastossa käynyt, niin olen ottanut koiran mukaan :D
Meillä tuli mustia nuoria miehiä siivoojaksi, nyt en uskalla edes koiran kanssa mennä sinne. Mut raiskaa ja koiran syö...[/QUOTE]

Tässä ratkaisu ongelmiin.

jepujee
[QUOTE="Annukka";29825950]Kellarimurha-työryhmän tutkimusretki | Murha.info

Siitä vähän iltalukemista! :S[/QUOTE]

Mä asuin pienenä siinä talossa Itä-Pasilassa, jossa Onerva tapettiin... Vanhempani olivat pieniä tapahtuma-aikaan ja asuivat kyseisessä talossa jo silloin. Se oli kyllä todella kamala kellari!
Olin kuulemma pienenä pysähtynyt ruumiin löytöpaikan eteen (löytymisen ja perusteellisen siivouksen jälkeen, kun kyseinen tila oli avattu uudelleen käyttöön) ja sanonut tuimalla äänellä "Mene pois täältä! Täällä pestään pyykkiä, et sinä saa täällä olla!" ja kaikilla aikuisilla oli niskavillat noussu kauhusta pystyyn! :D

Spencer Hastings
Mä löysin ja lueskelin sen murhainfon kellarimurhaketjun. Löysin niistä kommenteista lisää tapauksia myös lueskeltavaksi, mm. hammasmurhaaja. Ihan hyvin nukutti kuitenkin :D

Spencer Hastings
[QUOTE="Annukka";29825952]MURHA.INFO • katso viestiketjua - Turun hiippari

Ja siitä vähän lisää jos sieltä kellarista löytyisikin joku hullu Timo Siiri.[/QUOTE]

HYI TOIHAN ON IHAN HOODEILLA. Kai se on saatu jo kiinni? No mulla on kyllä onneksi kaikki mahdolliset lukitussysteemit ovessa....
Mutta eilen saunoessa huomasin, että siellä tiloissa taas ei oo missään ovissa ollenkaan lukkoja :( Ei pare yksin mennä sinnekään enää.

Yhteistyössä