Miten ihmiset viitsivät mennä balleriinoissa juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Tytskyy
  • Ensimmäinen viesti
zurp
On myös paljon korkkareita joissa ei ole mitään juhlallista, mutta se kait ei haittaa kunhan on sitä korkoa?

No joo avsa.

Kirjoitustesi perusteella sinusta saa melko itsekeskeisen kuvan, vain sinun mielipiteelläsi on väliä. Onneksesi sinulla on ympärilläsi vain juuri omaan muottiisi sopivia ihmisiä jotka ovat valmiita sinua miellyttämään. Hyvä niin.

Tytskyy
On myös paljon korkkareita joissa ei ole mitään juhlallista, mutta se kait ei haittaa kunhan on sitä korkoa?

No joo avsa.

Kirjoitustesi perusteella sinusta saa melko itsekeskeisen kuvan, vain sinun mielipiteelläsi on väliä. Onneksesi sinulla on ympärilläsi vain juuri omaan muottiisi sopivia ihmisiä jotka ovat valmiita sinua miellyttämään. Hyvä niin.
Johan sanoin jo aiemmin, että minullakin on juuri muutamat tuollaiset 20e kuluneet korkkarit mitä en ikinä laittaisi juhliin.

"Mary"
Mun mielestä taas tällaiset piikkikorot on ihan järkyttävän kamalat, enkä voisi käyttää, mutta ei tulisi mieleenkään puuttua siihen, jos joku kavereistani käyttäisi ja ne heille kävisi jalkaan. Koska ymmärtäisin, että makuja ja tyylejä on monia ja jokaisella on vapaus toteuttaa omaansa.

http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/547128271/2012-fashion-design-Pigalili-150mm-font-b-Very-b-font-Mix-font-b-Gold-b-font.jpg

Tytskyy

No joo avsa.

Niin ja minun ystäväpiirini nyt sattuu vaan olemaan samaa mieltä kanssani tässä asiassa.

Tytskyy
[QUOTE="Mary";29823941]Mun mielestä taas tällaiset piikkikorot on ihan järkyttävän kamalat, enkä voisi käyttää, mutta ei tulisi mieleenkään puuttua siihen, jos joku kavereistani käyttäisi ja ne heille kävisi jalkaan. Koska ymmärtäisin, että makuja ja tyylejä on monia ja jokaisella on vapaus toteuttaa omaansa.

http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/547128271/2012-fashion-design-Pigalili-150mm-font-b-Very-b-font-Mix-font-b-Gold-b-font.jpg[/QUOTE]

No en mäkään noita häihin laittas.

Tytskyy
[QUOTE="Mary";29823947]Et vastannut kysymykseen, miten kävis jos kuitenkin pukeutuisi? Mitkä olisi seuraamukset. Vastaa siihen.[/QUOTE]

Miksi minun pitäisi vastata kun tiedän ettei kukaan tulisi noissa häihini? Olen asiata 100% varma

34222
Kaikki ei voi pitää korkokenkiä. Joillain voi olla vaikka jalka- tai selkävammoja joiden takia tosi tuskallista kävellä viittä minuuttiakaan korkkareilla!

Ballerinoja on tosi nättejäkin. On eri väreissä ja vaikka mitä "timantti"koristelua ja kirjailua, että varmasti löytyy sopivat juhliin!

• Tykkää
Reactions: LIEN
vierasa
Mä käyttäisin mielelläni korkkareita, mutta aina en pysty. Mulla on jalassa eräs vaiva, joka tulee ja menee. Viime kesänä olin häissä kun vaiva oli päällä, jalka oli kuitenkin siedettävässä kunnossa joten laitoin korkkarit asiaa edes sen kummempaa ajattelematta. Jouduin kuitenkin lähtemään häistä suunniteltua aiemmin, koska jalka tuntui siltä kuin olisi tulessa. En voinut kävellä kahteen päivään häiden jälkeen.

vierasa
Onko sulla kuinka paljon muita vaatimuksia vieraiden vaatetuksen suhteen? Onko naisilla pakko olla mekot? Saako tai pitääkö olla koruja? Minkälainen meikki on sallittua? Saako miehellä olla rusetti kravaatin sijaan? Entä jos ei ole kumpaakaan?

Vierasmiess
Kaikki ei voi pitää korkokenkiä. Joillain voi olla vaikka jalka- tai selkävammoja joiden takia tosi tuskallista kävellä viittä minuuttiakaan korkkareilla!

Ballerinoja on tosi nättejäkin. On eri väreissä ja vaikka mitä "timantti"koristelua ja kirjailua, että varmasti löytyy sopivat juhliin!
Nykypäivän palstamammoilla (=siiderivalas) on 90%:lla niin suuria vaivoja, että vain ballerinat, lekkinsit ja puuvillainen isopaita on toimiva asuste, muissa sattuu selkää ja puristaa reisiä sekä alli tursuaa. Sillä mennään sittariin ja kaverin häihin. Toki omiin häihin ähelletään 2 kokoa liian pieni kermakakku päälle koska olla "niin ihqun nätti rinsessa". :)

Nap
Mikään ei oo kenkien kohdalla kamalamman näköstä kun korkkarit semmosella ihmisellä, joka ei osaa kävellä niillä!

Minä lukeudun myös selkävammaisiin, joka ei yksinkertasesti pysty laittaan jalkaansa korkeita kenkiä, pari senttiä korkoa on se ehdoton maksimi, ja niilläkään tosiaan en koko päivää/iltaa tallustele, ihan sama vaikka saisi istua välillä. Mieluummin laitan jalkaani semmoset töppöset, jotka eivät aiheuta kipua ja särkyä suht pitkäksi aikaa, kun että alan ketään mielistelemään ja rikkomaan tahallisesti itseäni jonkun ylimielisesti suhtautuvan nirppiksen takia.

"Mary"
Minullakin 4-5 cm korkoa on maksimi. Mulle balleriinat on liian matalat ja eivät sovi mun jalan mallille. Silti niissä mun mielestä on tosi nättejäkin malleja, jotka sopii aivan hyvin juhlaan.

"huoh"
No aloittajan tätä on varmaan turha surra kun hänen juhliinsa kerran kaikki tulevat korkokengissä.

Naiset, miehet, tytöt, pojat, mammat ja pappat. Eiku...

Taas kyl nii mäntti aloitus... onneksi en joudu tuon häihin. Jos se nyt edes löytää sen höhlän joka sen suostuisi vihille viemään, korkokengissään.

Yhteistyössä