Ihan oikeasti on ollut niin kiva olla töissä nuotalla. Mahtavia persoonia käy siellä. Tulee taas ikävä kun kesän on poissa. Pakko käydä kyllä moikkaamassa kesätapahtumassa meidän ihanuuksia :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nuotalla saa paljon kalaaIhan oikeasti on ollut niin kiva olla töissä nuotalla. Mahtavia persoonia käy siellä. Tulee taas ikävä kun kesän on poissa. Pakko käydä kyllä moikkaamassa kesätapahtumassa meidän ihanuuksia :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Nuoret ihmiset muuten on yllättävän kivoja. Ihan liikaa vanhat ihmiset sättii nuoria ja vaatii itselleen kunnioitusta. Kun nuorille puhuu niinkuin vertaiselleen ihmiselle, niin yleensä asiat sujuu ihan kivasti.
Alkuperäinen kirjoittaja ette tiedä mitään;29823246:Niin vähän tekemisissä olette niiden kanssa että saatte ihan väärän kuvan. Päivittäinen elämä on sitten ihan toinen juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja ette tiedä mitään;29823246:Niin vähän tekemisissä olette niiden kanssa että saatte ihan väärän kuvan. Päivittäinen elämä on sitten ihan toinen juttu.
Nuoret tarvitsevat aikuisia ympärilleen tukemaan kasvuaan.
Aina tätä samaa....olen töissä muutaman tunnin niiden kanssa ja tiedän blaa blaa.... Näen itse sekä kotona päivittäin että myös töissä. Töissä niiden käytös riippuu pelkästään siitä millaisesta asiasta on kyse ja sen perusteella saa helposti väärän kuvan.
Tuntuu et tosi monet aikuiset ihmiset pitää nuoria jotenkin täysin aivottomina olentoina, mikä ei pidä sitten ollenkaan paikkaansa. Ehkä on tullut unohdettua, millainen oli itse nuorena tai sitten juuri sen vuoksi, ettei ole unohtanut, millainen itse oli.
Mä olen kaikkea muuta kuin alalla, jossa tulisi oltua nuorten kanssa päivittäin tai edes viikoittain tekemisissä, mutta kiitän kyllä itseäni päähänpistostani lähteä mukaan mentoriohjelmaan, jossa autetaan nuoria löytämään oma opiskeluala ja tuetaan työnhaussa yms. Siellä olen oikeasti tajunnut, että vaikka lähtökohta olisi ihmisellä melkein mikä vaan, niin "osaavan" aikuisen tuella ja omalla kiinnostuksella pääsee kyllä tavoittelemaan omia haaveita. Ja kun se oma juttu löytyy, niin kuinka motivoituneita monet onkaan!![]()
Tuntuu et tosi monet aikuiset ihmiset pitää nuoria jotenkin täysin aivottomina olentoina, mikä ei pidä sitten ollenkaan paikkaansa. Ehkä on tullut unohdettua, millainen oli itse nuorena tai sitten juuri sen vuoksi, ettei ole unohtanut, millainen itse oli.
Mä olen kaikkea muuta kuin alalla, jossa tulisi oltua nuorten kanssa päivittäin tai edes viikoittain tekemisissä, mutta kiitän kyllä itseäni päähänpistostani lähteä mukaan mentoriohjelmaan, jossa autetaan nuoria löytämään oma opiskeluala ja tuetaan työnhaussa yms. Siellä olen oikeasti tajunnut, että vaikka lähtökohta olisi ihmisellä melkein mikä vaan, niin "osaavan" aikuisen tuella ja omalla kiinnostuksella pääsee kyllä tavoittelemaan omia haaveita. Ja kun se oma juttu löytyy, niin kuinka motivoituneita monet onkaan!![]()