miten voikaa
Miksi ihmeessä ei voi puhua kunnolla. Ihan ku olis iso räkäpallo suussa mitä pyörittelee suussaan.
Mä olen NIIN samaa mieltä ap:n kanssa.Miksi ihmeessä ei voi puhua kunnolla. Ihan ku olis iso räkäpallo suussa mitä pyörittelee suussaan.
Niin on, mitätön turhake!Ai, siis joku mitätön turhake!
Alkuperäinen kirjoittaja samaa miltä;29819219:Mä olen NIIN samaa mieltä ap:n kanssa.
En voi katsoa/lukea/kuunnella mitään missä tää demi on (ollut) mukana, se ärsyttää mua niin paljon...
Hupsista, kirjoititko vahingossa mustana?Mä en maininnut kuin sen puhetyylistä ja en tosiaaankaan ole kade jos en siitä tykkää. Ja Demi puhuu kaikille tuollee ei sille lapselle vain
Hupsista, kirjoititko vahingossa mustana?
Siis missä hän nyt niin kovasti on esillä, ettei voi millään välttyä? Itse en ole nähnyt kuin siinä keskusteluohjelmassa ja erilaisissa äideissä (vai oliko se teiniäidit). (Enkä jälkimmäistäkään olisi katsonut, ellen olisi tiennyt, että demi on siinä.)Alkuperäinen kirjoittaja samaa miltä;29819219:Mä olen NIIN samaa mieltä ap:n kanssa.
En voi katsoa/lukea/kuunnella mitään missä tää demi on (ollut) mukana, se ärsyttää mua niin paljon...