The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no en mä nyt enää ole siitä kiinnostunut paitti jos tulis mun ovelle ja sanois et rakastan sua tinku lähe mun mukaan niin voisin ehkä lähteäkin mutta todellisuudessa niin ei tule tapahtumaan. pakithan mä sillon joskus tavallaan sain. taidan olla rohkia ja laitan sitten nimipäivänä onnittelut,onhan se mun kaukokaveri,tavallaan.
Ole vaan rohkea :heart:. Mitään et menetäkkään :).
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
tuolta yhestä alotuksesta luin routakisun vastauksen niin perustakaas te mulle miehen etsintä & hankinta - partio ,vois olla ihan hyvä avustus,oon meinaa vinkkaillu kavereille ja veljen vaimol mut ei ne tiedä ketään joten tehän voisitte nyt ruveta naittamaan mua:rolleyes:
 
kahvikirahvi
Ostettiin puolikkaalle synttärilahjaks polkupyörä. Tietty fiksut ihmiset sovittaa pyörää tietääkseen onko ostamassa oikean kokoista, niin mekin tehtiin. Mut nyt on ongelma et pitääkö se ottaa käyttöön jo nyt kun lapsi sen olemassaolosta tietää ja sitä kovasti haluaa, vai saako äiti olla mielivaltainen ja pihdata sitä vielä kuukauden saadakseen antaa sen vasta synttärijuhlissa :D
 
"vieras."
Ostettiin puolikkaalle synttärilahjaks polkupyörä. Tietty fiksut ihmiset sovittaa pyörää tietääkseen onko ostamassa oikean kokoista, niin mekin tehtiin. Mut nyt on ongelma et pitääkö se ottaa käyttöön jo nyt kun lapsi sen olemassaolosta tietää ja sitä kovasti haluaa, vai saako äiti olla mielivaltainen ja pihdata sitä vielä kuukauden saadakseen antaa sen vasta synttärijuhlissa :D
Itse antaisin jo nyt :)
Oliko siinä sellaista työntökahvaa?
Se on kätevä.
 
Hmm...no jos Pp kauheesti kitisee sitä niin sitten mutta oishan se kiva kun siihen vois laittaa isooon rusetin päälle ja antaa sitten juhlapäivänä. Voi tietysti tulla pitkä kuukausi äitille jos sitä pyörää sitten itketään joka päivä....
 
kahvikirahvi
[QUOTE="vieras.";29813904]Itse antaisin jo nyt :)
Oliko siinä sellaista työntökahvaa?
Se on kätevä.[/QUOTE]

Ei oo kahvaa, ajattelin kyllä ostaa jos semmosia saa ostettua erikseen :) ehkä sen vois antaa jo käyttöön ja ostaa jotain muuta ihanaa sit lisää lahjaksi kun juhlat lähestyy :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä