Saako lapsen vetää vessanpöntöstä alas tai köyttää jesarilla johonki siks aikaa että äiti nukkuu päiväunet, kun äiti ne mielellään kiukuttelematta nukkuisi.
saiskin
Saako lapsen vetää vessanpöntöstä alas tai köyttää jesarilla johonki siks aikaa että äiti nukkuu päiväunet, kun äiti ne mielellään kiukuttelematta nukkuisi.
But mama is sooooooo tired :'(saiskin
Sido sänkyyn ja suun päälle teippiä. Jospa seki nukkuis siinä samalla.Saako lapsen vetää vessanpöntöstä alas tai köyttää jesarilla johonki siks aikaa että äiti nukkuu päiväunet, kun äiti ne mielellään kiukuttelematta nukkuisi.
:hug:Ja nyt herra sit nukahti olkkariin ko bestis on kohta tulossa enkä mä ehdi enää torkkua. Onpa reilua.
Ja nyt herra sit nukahti olkkariin ko bestis on kohta tulossa enkä mä ehdi enää torkkua. Onpa reilua.
En mää rytmitä, tää pärjää kotona usein hienostikin ilman päikkäreitä, vaan tänän hän heräs kuudelta eikä nukkunut päikkäriaikaan. Eikä se nyt oikeesti haittaa kun ei tässä mitään menoa oo luvassa tänään. Jotenkin vaan hölmöä kun olin ite tossa väsyny ja koitin vähän torkuskella ja poika häiritti, heti kun luovutin ja nostin perseeni niin alko kuorsaus kuulumaanheh, muistan ton ajan kun koko elämä piti rytmittää lasten unien mukaan
onneks ei enää tartte
olin laittamassa kersat yöpuulle, nyt aattelin kattoa jakson viikinkejäHeps! missä kaikki luuraa? joko saa mennä nukkumaan?
:hug:Sen ainoan kerran ikinä, kun minä ilmoitan että olen tänään niin väsynyt enkä oikein jaksa, ja pyydän että saisinko apua, niin ei. Ei ei ei.
"koita ny jaksaa "
No haista sinä vittu, onko yyhoolla vaihtoehtoja??