The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
heh, muistan ton ajan kun koko elämä piti rytmittää lasten unien mukaan

onneks ei enää tartte
En mää rytmitä, tää pärjää kotona usein hienostikin ilman päikkäreitä, vaan tänän hän heräs kuudelta eikä nukkunut päikkäriaikaan. Eikä se nyt oikeesti haittaa kun ei tässä mitään menoa oo luvassa tänään. Jotenkin vaan hölmöä kun olin ite tossa väsyny ja koitin vähän torkuskella ja poika häiritti, heti kun luovutin ja nostin perseeni niin alko kuorsaus kuulumaan :D
 
:wave: Me ollaan oltu ulkona koko päivä. Mentiin aamusti anoppilaan hakeen poikia ja jäätiin siihen sitte, T pesi mun ja äitinsä autot ja vaihtoi renkaat äitinsä autoon, mä leikin grillimaisteria ja grillailin ekaa kertaa kaasugrillillä, voin kertoa, että grillikuume ei ainakaan lieventynyt sen jälkeen, vaan entistä enemmän tekis mieli lähteä grilliostoksille. Ehkä tästä ens kuussa sitte :)
J olis vieläki halunnu jäädä mummolaan, mutta tuli sitte kotiin, ku pakko oli :D
 
kahvikirahvi
Sen ainoan kerran ikinä, kun minä ilmoitan että olen tänään niin väsynyt enkä oikein jaksa, ja pyydän että saisinko apua, niin ei. Ei ei ei.

"koita ny jaksaa :( "

No haista sinä vittu, onko yyhoolla vaihtoehtoja??
 
Sen ainoan kerran ikinä, kun minä ilmoitan että olen tänään niin väsynyt enkä oikein jaksa, ja pyydän että saisinko apua, niin ei. Ei ei ei.

"koita ny jaksaa :( "

No haista sinä vittu, onko yyhoolla vaihtoehtoja??
:hug:

Oisit tuanu PP:n meille leikkii, nii sä oisit voinu mennä vaikka mun sänkyyn ottaa päikyt.

Mun pitänee hipsiä nukkumaan. Aamusti soittaa kello siinä 4.45 *haukotus* onneks on taas vaan 4 päivänen viikko :) HY kaikille :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä