Se tuli heti mieleen. Mä pystyn ainakin osan nuolee ite. Riippuu mis kohtaa on.Sit ne pitää jollain keinolla puhdistaa
Se tuli heti mieleen. Mä pystyn ainakin osan nuolee ite. Riippuu mis kohtaa on.Sit ne pitää jollain keinolla puhdistaa
Samoin!Se tuli heti mieleen. Mä pystyn ainakin osan nuolee ite. Riippuu mis kohtaa on.
Mmmmmm... suklaatissejä.. mmmmmEi niin. Menee pilalle hyvä suklaa. Ja sitten saattaa tissit olla suklaassa.
Liittyy joukkoon .Samoin!
Pitkät näkyy olevan päälläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805822:
Kakun tisseille melkein pitää olla jo kateellinen :snotty:.
HY ja rauhaa sun riippuvilles :kiss:Sisters, väriskää. Nyt täytyy sammuttaa härpäke ja yrittää nukkua. Tirppa herättää kuitenkin kuuden jälkeen. Jos olemme onnekkaita, niin vasta seiskalta. Öitä!
Öitä Namunen :kiss:.Sisters, väriskää. Nyt täytyy sammuttaa härpäke ja yrittää nukkua. Tirppa herättää kuitenkin kuuden jälkeen. Jos olemme onnekkaita, niin vasta seiskalta. Öitä!
Ei helvata siun kaa Myttynen .HY ja rauhaa sun riippuvilles :kiss:
Entäs tää?Äääh, mää en tykkää nuista näköisistä kakuista, en varmaan pystys syömään ollenkaan. Kakun pitää näyttää kakulta |O
Mmmmmm... suklaatissejä.. mmmmm
Hunajaa... kermavaahtoa...Mmmmmm... suklaatissejä.. mmmmm
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805841:Ei helvata siun kaa Myttynen .
Kinuskikastiketta..Hunajaa... kermavaahtoa...
Tarjollepano on monasti oleellisempi kuin itte ruoka.
Siunattua lepoa vaan siunkin lollottimille :xmas:.:xmas:
Ihan samaa mieltäHunajaa... kermavaahtoa...
pano on monasti oleellisempi kuin itte ruoka.
Aijaaha,,/IMG]
JA
Hmm.. Kyllä näillä jotain saisi aikaiseksi
Joo ne taitaaki olla jo nukahtamassa, ainaki päätellen siitä miten rentoina ne on :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805875:Siunattua lepoa vaan siunkin lollottimille :xmas:.
Miulla taitaa olla krooninen unitauti :snotty:.Joo ne taitaaki olla jo nukahtamassa, ainaki päätellen siitä miten rentoina ne on :snotty:
Samat nöpöttimet ku mulla.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805822:
Kakun tisseille melkein pitää olla jo kateellinen :snotty:.
Malariasääskikö niitä on purru :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805888:Miulla taitaa olla krooninen unitauti :snotty:.