Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä ollaan tädit housuissa mutta tikkuun kusemista ei pysty lopettaa, kun aina nään haamunhaamun vaikka eipä sitä voi olla. Mistä saa sellasen testin, johon tulee puhdas nega? Pystyisköhän sitä lopettamaan turhan testaamisen? Elämän suuria kysymyksiä...
 
Mulla ka kas mopo käsistä nyt. Mä en tajua näitä perhosia että miksi en aiemmin saanu näihin mitään.. yhtään mitään (lukuunottamatta sitä yhtä silloin siis).. Edes valkeeta viivanpaikkaa ja nyt tuli taas. Leveä pinkki haamu. Livenä sen värin erottaa paremmin kun kuvassa. Miusta tää on leveämpi ja selvempi taas. Piru nää perikööt :kieh:. Kuinkahan moni näistä oikeesti innostuu ja tulee sit tippumaan korkeelta. Ihan pashaa perhosen sivuilla ne kuvaukset luotettavuudesta yms.. piru perikööt nää perhoset!



Ruusutarhalle halit ja onnea uuteen kiertoon.
 
Viimeksi muokattu:
^ Mistähän sitä kannattas tilata testejä? Mitkä ei anna turhaa viivaa.. Mistä mullinmalli tilasit? Mammaksilta oon tähän asti nuo erittäin herkät tilannu.. oisko muita vaihtoehtoja? Eikä tarviis ees olla nii herkkiä.
 
mymosa jaa...a en teidä miksei, mutta näin ohjeistettiin. Sekin varmaan riippuu ihmisestä. Mulla kun kuitenkin aina joskus tullut ovis ja ilmeiseti munasolukin irronnut niin vissiin, ei turhaan kannata pistää...en silti varmaks osaa sanoa...täytyy varmaan lääkäriltä kysyä. :)
 
Täälläkin saatiin selkeä ovisplussa torstaina digitestiin, no eiköhän meikäläisellä ollu kevyt 19h työpäivä ylitöineen, joten eipä päässyt sitäkään hyödyntämään ollenkaan... Tuskin riittää kun ovisplussasta toissapäivänä hommaltiin... Noh jää nähtäväksi mutta odotukset matalalla tän kierron kanssa...
Nyt siis Dpo 2 (jos osaan oikein laskea) ja Kp 24/32-33.
Ja NeIHM aivan kun mun silmät näkisi haamua? Näkeekö muut? Mikäs dpo sulla olikaan?
 
^ ovisplussa perjantaina. . Että dpo1 :D:D. Mun alkukierto oli outo ja kauheita kipuja alamahalla ja vasemmalla alhaalla, kävin kp 14 verestä hcg:n mikä nega. Mutta alkukierrossa sain ihan tasavahvoja ovisviivoja muutaman kp4-10 välillä.. että oisko ollu ne oudot olot sit ovista heti menkkojen päälle? En usko kyllä koska iha selvä ovis+ tosiaan perjantaina. Nuo perhose testit vissiin vaa nii paskoja! Kerran sain yheen viivan ja muutaman tehny tässä välissä ja ei niin mitään.. ihan plankoja. Toki mietityttää miks nyt noinki selvän ja kolmeen testiin vielä. Toi vika kyl selvin. Aamulla testaan vielä samalla testillä ni näkee mikä toi nyt taas oli. Tqi mä oon vaa nii viallinen. Ja tää kierto muutenki superouto :(
 
Herrrrajestas nelHM mikä kirkuvan selkeä haamu sullakin!

Kyllä on ärsyttävää, mullakaan ei alkukierrosta tullut mielestäni noita viivanpaikkoja ja muita raitoja, ja nyt niitä sitten tulee menkkojen päällä.

Jos löytyisi parempia testejä niin kelpaisi.

tervetuloahaikara, ainakin alemmassa kuvassa omaan silmään osui haamuviiva :)
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Me ollaa Annikaeveliina sun kaa kakkien testifirmojen kauhut ku kustaan joka tikkuun joku viiva :D. No jos toi nyt lähtis vahvistuu, mitä kyl epäilen, niin ovis ois ollu alkukierrossa kuten tästä kuopuksesta oli. Alle kp10 tapahtu ovis sillo. Ja sillonhan nytbvois jo haamua pukata. Mutta miks oisin saanu sen ovis+ perjantaina? Se viiva oli todella vahva ja kontrollia siis vahvempi mutta vaan sillä yhdellä kerralla. Sitten haalistu ja vikan pc:n tein lauantaina ja viivat enää tasavahvat. Ääh.. kunha noi testit sekoilee. Vaikkakin tuo viimesin oli kyllä niin leveä ja pinkki verrattuna noihin aamun.. äääääh! Ja argh!
 
mymosa
Mies tänään tokas, että tissit on kuulema oikeesti turvonnut :LOL: Toiveajattelua..

En tiiä enää mitään tästä kropasta nyt.. Ne oikeen puolen kivut, juilinnat ym on nyt siirtyneet toiselle puolelle, sekä olin bongaavani kananmunalimaa.. Sekä alamahaan juilii. VALI VALI VALI VALI VALI
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja nelHM
Kuulkaas ihanaiset hätäpöksyläiset. Tiedättekö milloin voi olla sadan prossan varma negatiivisesta testituloksesta eikä tosiaan tarvii miettiä? Siitä, että jopa RFSU antoi selvän negan! :D :D Tai siis 20min kohilla tuli se perusviivanpaikka, joka toi alempi, mut vaikka kuinka käänteli missä tahansa supervaloissa niin viivaa ei tullut. Voitteko kuvitella!!?? :D

 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Pitää niitä käydä hakee, jos tuo hyönteinen haamuaa vielä huomenna. Mutta mie luovutan kyllä jo |O!!! Tuli sellaset limat että oksat pois. Viimeks tällaset oli kiinnittymistä ja seassa oli veriviiruja.. nyt puuttu viirut mutta muuten samanlaista. Vai onko mulla ovis uudestaan.. ovistesin tein äsken ja hailakka viivanen vaan tuli. Kun ei se kiinnittyminenkään voi nyt olla, jos se perjantain tikku plus oli.. aika selvä kyllä. Mitä vattua ne vahvat viivat (tasavahvatkin) alkukierrossa oli? Kp10, viime lauantainahan sain ne selvät haamut r-testiin mitä tännekin linkitin ja ovistesti todella vahva edelleen tuolloin. En ymmärrä en tajuu :headwall::confused: Alamahassa poltellu ja vuoronperään molempia sivuja vihlonut. Minä en enää ymmärrä kropastani enkä noista testeistä. Kun osais luovuttaa.. :stick:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä