storm
Minä olen nelilapsisesta perheestä itse, ja tuntuu että vanhemmilla ei ollut tarjota lomamatkoja, harrastuksia ym. mitä muiden kavereiden vanhemmilla oli. Ja teini-iässä minulle oli tosi kova pala kun en saanut uusia vaatteita kuten kaverini. Tästä ehkä traumatisoituneena haluan itse pitää myös huolen että minulla on varaa tarjota lapsille yhtä paljon kuin keskivertolapset saavat . Tosin äiti oli kotiäitinä ja isä duunari joten ehkä tuo selittää miksi heillä ei ollut varaa panostaa lapsiin tuollaisissa asioissa.4 lasta on minulla,osa-aikaisesti käy myös mieheni teini. Meidän lapset on tässä,mieheni ei halua enää yhtään ja onneksi on se meidän perheen järjen ääni tässä asiassa,minä olisin voinut hyvin vielä harkita lisääkin,mutta tässä asiassa on pakko kunnioittaa toisen mielipidettä.
Ja jos tarkkoja ollaan niin oikeassa hän varmasti on,tälle porukalle me saadaan tarjottua vielä harrastuksia yms,jos lapsia olisi enemmän niin jouduttaisiin tinkimään sellaisesta mistä ei haluta tinkiä. Meillä on nyt mahtava sopivan kokoinen perhe ja keskityn nyt nauttimaan siitä,enkä haikaile jotain sellaista mikä ei toteudu.