[QUOTE="huoh";29786653]Tyypillinen palstaneuvo, ei minkään arvoinen.
Älä aloittaja ihmeessä kysy ammatikseen kyseisiä asioita tekevältä ihmiseltä jolle maksetaan neuvomisesta vaan PALSTALTA. Täältä löytyvät kaikkien alojen erikoisasiantuntijat joilta löytyy aina tilanteeseen sopivat ja parhaimmat neuvot.
Täältä kysellään neuvot niin remontointiin, autonvalintaan, -korjaamiseen, lääketieteellisiin ongelmiin, finanssiasioihin ja lukemattomiin muihin elämän ongelmiin ja haasteisiin. Mitä virkaa on asiantuntijoilla kun käytettävissä on armeija kotiäitejä, siwan kassatätejä, työttömiä, lähihoitajia, mielenterveysongelmaisia ja muita älyn jättiläisiä jotka kaikki tavoittaa kätevästi yhdeltä palstalta kotona perseellään koneen ääressä istuen!
Oikeasti ne Alkossa osaavat neuvoa halvempienkin viinien kanssa eivätkä nauti provisiopalkkaa jokaisesta myydystä ylihintaisesta pullosta jonka saavat kusettamalla myytyä. Mutta hei, jokainen toki tekee valintansa itse.[/QUOTE]
Eläpä nyt höyryä siellä. Mä muistelisin että täällä on puhuttu viineistä.
Alkossa mulle antaa mielipiteen yksi ihminen, täällä mun on mahdollista saada monen ihmisen mielipide. Tiedä vaikka joku tietty viini erottuisi edukseen.