Anoppi suuttui kun en anna 3kk vauvaa yökylään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jjaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jjaja

Vieras
Varattiin hotelli toisesta kaupungista ens viikonlopuksi, miehen ja vauvan kanssa lähdetään "minilomalle". Kerroin asiasta anopille joka tarjoutui ottamaan vauvan yökylään. Käytännössä asia olisi mahdollista sillä vauva syö korviketta ja muutenkin anoppi on paljon ollut vauvan kanssa tekemisissä jne. Mutta ajatus siitä että olisin yön vauvasta erossa tuntuu ahdistavalta, joten sanoin kauniisti ei kiitos ja kerroin em. syyn.

Nyt olen sitten pikkumainen ja en ajattele parisuhdettamme jne. Ja " ennenaikaa äidit lähti jo työelämään kun vauva oli 3kk jne." Harmittaa anopin reaktio, ja meni maku koko reissusta jo etukäteen.

Pakko oli avautua kun en miehellekään viitsi äitiänsä sättiä.

ihana kun tarjoutui hoitamaan =) harmi kun suuttui =( Meillä vähän toisenlainen tilanne...mummot sitämieltä olleet kaikki nämä lapsen elinvuodet( 10v.) että vanhempien ei tarvi mihkään kahdestaan mennä...hoitakaa kun olette tehneetkin =/ Tasan ei mene asiat :D

Kyse on sinun lapsestasi, sinä päätät. Minun mielestäni tuo kertoo siitä olet vastuullinen ja hyvä äiti. Liian moni antaa pienen vauvankin hoitoon ties kelle ties kuinka pitkäksi ajaksi. Eihän tuossa mitään pahaa ole. Ehkä olet liian kiltti? :)

anopin kiukuta, en olisi minäkään jättänyt pientä vauvaa kenellekään! Olet hyvä äiti kun et jätä yökylään vauvaasi, 3 kk on vielä ihan liian pieni sellaiseen.

tehdä jos ei halua paikkaa? Työkköristä tuli ilmoitus. Soitin ja kysyin palkkaa, on yli100e huonompi, missä olen sijaisuuksia tehnyt vuosia, siis pätkuiä. Tämä olisi yli 12kk, muttaq tykkään kun työpisteet vaihtuu viikoittain. Olin viime vuonna puol vuotta samassa toimipisteessä, niin tuntu että pakko päästä johonkin muualle.

tehdä jos ei halua paikkaa? Työkköristä tuli ilmoitus. Soitin ja kysyin palkkaa, on yli100e huonompi, missä olen sijaisuuksia tehnyt vuosia, siis pätkuiä. Tämä olisi yli 12kk, muttaq tykkään kun työpisteet vaihtuu viikoittain. Olin viime vuonna puol vuotta samassa toimipisteessä, niin tuntu että pakko päästä johonkin muualle.

Anteeksi tuli väärään paikkaan. Luim ketjua ja vahingossa liitin tekstin tänne.

Oikeassahan anoppi oli. Hänen oli pakko katkaista napanuora jo kolmikuiseen vauvaan joten hän ei tajua sitä että kun nyt ei ole pakko niin sinä et sitä halua tehdä. Luuli varmaankin että sinä et luota tms. Ei kyllä olisi hänen tarvinnut suuttua mutta ehkä innostui jo itsekin kun ajatteli että saa lapsenlastaan hoitaa.

Toisella kertaa sitten.

Yhteistyössä