mikä hemmetin fitness-villitys kaikkiin on iskenyt!

• Viestiketjun aloittaja "matami mimmi"
  • Ensimmäinen viesti
"matami mimmi"
tuntuu, että kaikki vain pupeltavat rahkaa ja maca-jauhetta ja juoksevat salilla ja laskevat kaloreita.. facebookissakin tykkäysiin ilmestyy fitnes sitä ja fitnes tätä ja superfood , päivitykset koskevat paljon vyötäröltä on senttejä tippunut ! tympii. kaupungissakin jos treffataan jossain kahvilassa, niin nämä salihirmut juovat vain pelkää mustaa kahvia kun PULLASSA ON NIIN KAMALASTI HIILAREITA.. ja tunnen itseni friikiksi latteni ja suklaapullani kanssa :O !

"plopp"
Samat fiilikset täällä. Itse yritän kyllä pudottaa vähän painoa ja liikkua enemmän. Mutta en vaan kerta kaikkiaan jaksa lähteä mukaan tuollaisiin villityksiin. Eihän tuollaista kuitenkaan kukaan jaksa ylläpitää koko elämänsä?

Sarafit
Voithan sä sopia, että sallit kerran viikossa herkkuja itsellesi. Ei niitä suklaapullia kukaan tartte 7 päivää viikossa. Salillekin on helppo nykyään mennä, kun on elixia, sats ym. joissa paljon tavallisia naisia. Plus raikasta ja siistiä.

samaa oon miettinyt
Joo, mä tunnen kans joidenkin seurassa itseni oudoksi kun en käy salilla ja syön hiilareita ihan normaalisti. Mutta onneksi mulla on sentään vielä useita kavereita jotka vaan käy salilla, mutta syö silti muuten ihan normaalisti. Eiköhän tämäkin villitys mene ohi.

"tavis"
Samat ajatukset, tuo fitness-elämä on vielä niin kurinalaista kello kaulassa -syömistä ja ruokien punnitsemista että huh. Ihailtavaa itsekuria vaikka toisaalta välillä ihmettelen, voiko tuollaisesta elämästä nauttia?
Minusta nuo fitness-mimmien kropat on pääsääntöisesti todella etovan näköisiä, en yhtään pidä siitä näystä että naisella on miehekkään treenatut hartiat ja jalat. En toisaalta pidä kauniina 40 kilon ylipainoakaan.
Meillä on töissä yksi tämmöinen treenaaja, joka tankkaa ruokatauoilla lähinnä proteiinia ja voi herranpieksut niitä sen ilmavaivoja :D :D Johtuu kuulemma just jostain lisistä mitä käyttää.

"jipii"
Fitness on musta kaukana, mut kuulun kalorinlaskijoihin ja rahkan pupeltajiin. Jumppaan kotona lähes päivittäin ja tarkkailen kalorimäärääni laskurin avulla, syön toki myös terveellisesti.

En ole tosin maininnut tästä projektistani kenellekään, omaa äitiäni lukuunottamatta, enkä pukahtanut facebookissa sanaakaan aiheesta laihdutus. Kiloja on kadotettu 7 ja kohta on viimeisetkin raskauskilot poissa :)

On tää niin koukuttavaa ja mielihyvää tuovaa, kun kroppa muuttuu ja kiinteytyy, etten ihmettele, että jotkut tahtoo jakaa sen olon kaikille.

Niin...
fitness on tämän hetken trendisanoja, joka tungetaan joka paikkaan ja sitten ollaan niin ajan hermolla. Ko. sana menettänyt merkityksensä ja sitä käytetään tarkoittamaan ketä tahansa hoikkaa tai siihen pyrkivää liikunnan harrastajaa, joka katsoo vähän syömisiensä perään. Ja markkinakoneisto tahkoaa rahaa.

naisihanne muuttui
Johtunee siitä, että naisihanne on muuttunut laihasta sporttiseksi, eli vähän lihaksikkaksi. Erityisesti muodissa on peba, johon saa kivasti muotoja salilla. Jos on pakko valita jompikumpi ihanne niin tämä terveempi kuin se anorexia nervosa -barbityyppi. Itsekin käyn salilla, mutta olen käynyt kyllä jo ennen tätä villitystä. Välttelen viljojakin mutta se johtuu siitä, etteivät ne oikeasti sovi minulle, turpoan kauheasti, lihon herkemmin ja naamaan pukkaa näppyjä. Sokeria vältän myös samasta syystä.

"jss"
Minä en tunne yhtäkään miestä, jonka mielestä fitness-kisojen naiset olisivat seksikkäitä ja kauniita. Normaalipainoinen, kiinteäksi treenattu naisen vartalo on paras kuulemani mukaan ja myöskin omasta mielestä. Nuo liian pumpatut näyttää ikävä kyllä liian miehiltä.

Näin
[QUOTE="tavis";29780560]Samat ajatukset, tuo fitness-elämä on vielä niin kurinalaista kello kaulassa -syömistä ja ruokien punnitsemista että huh. Ihailtavaa itsekuria vaikka toisaalta välillä ihmettelen, voiko tuollaisesta elämästä nauttia? .[/QUOTE]

Voi.
Samalla tavalla kai voisi kysyä, että voiko ylipainoinen nauttia jokailtaisesta suklaalevystä. Itse en kyllä tajua sitä, mutta ei se ole minulta pois, jos joku nauttii.
Itselle sopii kurinalainen elämä ja kova treeni paljon paremmin.

"harmailen"
"""Samalla tavalla kai voisi kysyä, että voiko ylipainoinen nauttia jokailtaisesta suklaalevystä. Itse en kyllä tajua sitä, mutta ei se ole minulta pois, jos joku nauttii.
Itselle sopii kurinalainen elämä ja kova treeni paljon paremmin. """

Puhut asiaaa.

"Juukelis"
Juuri niin.. Itsekin niiiiin korviani myöten täynnä noita fitnessssssejä.... Sehän on sitä kun ihmisillä on nykyään liikaa aikaa ja vääristyneet kauneusihanteet. On aikaa ja halua tuijottaa kirjaimellisesti omaa napaa. Itsekkyys, itserakkaus, siitä se kaikki lähtee. Terveys ei ole tärkeintä, se ei ole in. Normaalipaino ei ole in. Se vain on in mikä näkyy päälle päin. Pitää olla hoikka ja treenattu, mutta se ei ole terveyttä. Terveyttä on kun syö ja liikkuu molempia kohtuullisesti.

"vieras."
[QUOTE="jss";29780886]Minä en tunne yhtäkään miestä, jonka mielestä fitness-kisojen naiset olisivat seksikkäitä ja kauniita. Normaalipainoinen, kiinteäksi treenattu naisen vartalo on paras kuulemani mukaan ja myöskin omasta mielestä. Nuo liian pumpatut näyttää ikävä kyllä liian miehiltä.[/QUOTE]

Miesten takiako sä kroppaasi muokkaat? Eiköhän sitä tehdä itselle, millaisessa kropassa on hyvä olla ja mikä omaan silmään näyttää hyvältä. Minusta esimerkiksi näyttää hyvältä jos naisilla on selkeästi treenatut käsivarret, ei siis vain hoikka jolla pelkkää läskiä. Eikä kiinnosta tippaakaan mitä joku mies siitä ajattelee.

Mulle on oikeestaa ihan sama miltä ihmiset näyttää, mut se 90-luvun loppupuolen ja 2000-luvun alkupuolen laihuusihanne oli jotain ihan sairasta ja yököttävää eli niin kauan kun ei tarvitse tuiojottaa töröttäviä luita niin ihan sama.

"jss"
vieras: puhuttaessa kauneusihanteesta halutasn kai tietää molempien sukupuolten mielipide? Ja sanoinki että laihaläski näyttää hyvältä? Kiinteäksi treenattu, naisellisen ulkomuodon säilyttänyttä olen tarkoittanut kokoajan. Itse treenaan oman terveyden takia, mutta onhan se samalla kuva kun miellyttää muidenkin silmiä kuin omiani ;)

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
nappaa
kisakunnossa oleva nainen ei kyllä ole miesten mielestä mitenkään kiihottava. Fitness tapa ei tarkoita sitä että etteikö saisi mitään syödä, saa syödä jos haluaa, mutta ei moni halua. Mitä kaikkea paskaa sitä tulee itseensä tungettua ja olo on monilla sen mukainen. jokainen eläköön tyylillään läskit, laihat rumat kauniit....
niin monihan pilaa kroppansa raskaudella ja sanoo 5 vuotta synnytyksestä, että mulla nää raskauskilotkin vielä :)

Yhteistyössä