Joko teillä on käynyt virpojia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meilläon!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meilläon!

Vieras
Siinäpä se kysymys olikin.
Meillä kävi 5 min sitten joku oven takana yrittämässä.
En avannut ovea, koska söin eilen kaikki virpojille tarkoitetut karkit :(
Onko kenelläkään muulla käynyt näin?

Karkkeja on jaettavaksi. Virpojia käynyt vasta yksi kolmen ryhmä, nuorin vain ehkä 2-3 vuotias. Tällä sataa joten saattaa vaikuttaa kävijöiden määrään. Juu, kyllä loput karkit tulee syötyä....

Omat lapset käytin virpomassa muutaman tutun oven takana, muitakin noitia ulkona näkyi mutteivät ole meille ehtineet.
Omat lapset siis niin pieniä etten yksin alske eivätkä varmaan uskaltaisikaan täysin vieraille virpoa(3 ja 4v)

Tiheästi on käynyt ihania pikkunoitia värssyjään lausumassa.:heart::flower:

Mulla on IIIIIIISO kori täynnänsä herkkusia täällä odotelemassa.:)

Meidänkin pikkunoidat lähtivät äskettäin matkaan oikein tohkeissaan.
Nuorin on ensimmäistä kertaa virpomassa. Voi sitä pienen riemua!!!
Hienot maskit laitettiin ja vaatteet oli oikein noitamaiset. Koriin ja vanhanajan avotulella käytettyyn kahvipannuun lattavati herkkuset.:)
Aamulla varmisteli useaan kertaan värssyä, että varmasti menee oikein.:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29779728:
No ei sitten ainuttakaan, iso korillinen suklaamunia ja pussukoita joissa pääsiäiskarkkeja ja lakuja odottaa koskemattomina :( Ei taida ketään tullakkaan...

Aamu 9 asti olen odotellut

Onko alue missa asutte teille ennestään tuntematon? Onko siellä virpomisikäsiä lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29779728:
No ei sitten ainuttakaan, iso korillinen suklaamunia ja pussukoita joissa pääsiäiskarkkeja ja lakuja odottaa koskemattomina :( Ei taida ketään tullakkaan...

Aamu 9 asti olen odotellut

Voi kamala!!:(:hug:

Toivotaan että kohta alkaa ruuhka teidänkin oven takana!:)

No ei, onneksi. En kyllä muista täällä koskaan kenenkään virponeen, ja jos joku nykyään niin tekee niin mahtaa noi naapuruston lapset vältellä meikäläistä kuitenkin.
Ja on täällä nuo matkatkin niin pitkät ettei ihan joka taloon lähdetä yrittämään.

Mä en ymmärrä tätä virpomisjuttua ollenkaan. Mistä voitte tietää mitä siellä oven takana voi oikeasti olla? Siellä voi olla ihan mitä vaan pedarista skitsoon, joten meidän lapsia ei tulla opettamaan tähän perinteeseen ollenkaan.

[QUOTE="vieras.";29779826]Mä en ymmärrä tätä virpomisjuttua ollenkaan. Mistä voitte tietää mitä siellä oven takana voi oikeasti olla? Siellä voi olla ihan mitä vaan pedarista skitsoon, joten meidän lapsia ei tulla opettamaan tähän perinteeseen ollenkaan.[/QUOTE]

Meidän lapset käy virpomassa vaan tuttuja naapureita, n. 20 taloa. Vieraille ei todellakaan saa mennä.

[QUOTE="vieras.";29779826]Mä en ymmärrä tätä virpomisjuttua ollenkaan. Mistä voitte tietää mitä siellä oven takana voi oikeasti olla? Siellä voi olla ihan mitä vaan pedarista skitsoon, joten meidän lapsia ei tulla opettamaan tähän perinteeseen ollenkaan.[/QUOTE]
onhan se poliisikin varoittanut kun jossain on kai joskus käyty käsiksi. Meilläkin on yksi naapuri josta olen kuullut joskus sellaista juttua naapuruston lapsiin kohdistuen, että toivon että muutkin tietävät täällä kiertää sen talon kaukaa.

Nää mammat jotka päästää lapsia yksinään tuntemattomien oville kerjäämään karkkia, kuvittelee ilmeisesti että kaikkien mielestä tuo on ihanan söpö ajatus ja niin kivannäköiset noidat ja vitsat ja ovien takana vain herttaisia mummoja jotka kylällä sitten kehuvat sitä Jessica-Amandaa ja Nico-Eliasta kun oli niin nähty vaivaa ja oli niin kohteliaita että.

Todella toivon, ettei niitä pedareita, krapulaisia keski-ikäisiä äijiä, hulluja akkoja, mielenterveyspotilaita tai muita sekopäitä tule vastaan kellekkään lapselle.

Nää mammat jotka päästää lapsia yksinään tuntemattomien oville kerjäämään karkkia, kuvittelee ilmeisesti että kaikkien mielestä tuo on ihanan söpö ajatus ja niin kivannäköiset noidat ja vitsat ja ovien takana vain herttaisia mummoja jotka kylällä sitten kehuvat sitä Jessica-Amandaa ja Nico-Eliasta kun oli niin nähty vaivaa ja oli niin kohteliaita että.

Todella toivon, ettei niitä pedareita, krapulaisia keski-ikäisiä äijiä, hulluja akkoja, mielenterveyspotilaita tai muita sekopäitä tule vastaan kellekkään lapselle.
no en minä ainakaan avaa ovea virpojille, mutta veikkaan että moni muu lukuisasta joukostamme avaa ja antaa palkat ihan ystävällisesti.
T. Mielenterveyspotilas, hullu akka ja sekopää

En tiedä missä te asutte ja minkälaisia naapureita teillä on, mutta täällä (rauhallinen omakotitaloalue pienehkössä kunnassa) ei ole koskaan tullut vastaan tuollaisia ihmisiä, tuskin olisin muuttanut naapurustoon jossa ei uskalla päästää lapsia ulos ovesta ilman että heidän tarvitsee pelätä.

Ei tiedäkään ja siksi en edes yritä tuota saada virpomaan täälä. Maalla sitten saa tutut virpoa kun sinne mennään. Aikanaan kyllä kierrettiin kaikki talot minne kävellen päästiin ja onneksi ei koskaan ollu mitää ikävää vastassa.

Meidän lapset käyvät koulu/eskari kavereillaan. Heitä riittää.:)
Muutenkin meidän "kylällä" asuu pääosin perheitä jotka tiedämme, heidänkin luona on sopivaa käydä.

Jos asuttaisi jossakin pahamaineisessa lähiössä olisin itse mukana.:)

Yhteistyössä