"Sanni"
Mä rakastan, paljon enemmän. Poika vaan on niin ihana. <3 Ja kiltti äidille. Tyttö vaan kiukuttelee.
Siis rakastat poikaa enemmän, koska on vain yksi poika? Ilmeisesti tyttöjä sitten useampi, joten heille ei riitä rakkautta niin paljoa?kyllä. yksi poikainen äiti.
Eiköhän tuos tarkootettu sitä, että on vain yksi lapsi ja hän on poika...Alkuperäinen kirjoittaja Yök:Siis rakastat poikaa enemmän, koska on vain yksi poika? Ilmeisesti tyttöjä sitten useampi, joten heille ei riitä rakkautta niin paljoa?
Täällä kans. Esikoinen on tyttö ja toisestakin toivoin tyttöä mutta poika tuli, ihana sellainen En tiedä enää miksi edes toivoin toista tyttöä...Poika ja tytär ovat yhtä rakkaita.
Mulla oli juuri tällainen tunne omien lasteni kanssa. Se tunne, että tämä lapsi, tämä pieni rääpäle on minun rakas lapseni jota olen valmis suojelemaan henkeen ja vereen kaikelta pahalta. Se rakkauden määrä joka oli siinä heti. Ja se kuinka omalta ja tutulta se pieni vasta vatsasta maailmaan pullahtanut vauva oli!......., jo mahassa ollessaan hän tuntui tutulta ja heti synnyttyään itsestäänselvästi kuului siihen mun kainaloon. Heti alusta asti tiesin pienestäkin äännähdyksestä mitä tahtoo:nälkä, väsy yms. En aiemmin ollut hoitanut niin pientä vauvaa mutta silti se sujui aivan luonnostaan.