Muistakaa varata virpojille myös KÄTEISTÄ

• Viestiketjun aloittaja "kyöpelinvuori"
  • Ensimmäinen viesti
Ja mitä hyötyä siitä on. Naapurin kakarat ei ainakaan osaa soittaa ovikelloa, jos sellainen vaikka onkin. Kun heillä itsellään ei ovikello toimi, niin ovat aina tottuneet kolistelemaan oven takana ja lopulta potkimaan, jos kukaan ei avaa. Minä en edes noteeraa noita kolisteluja, jos joku meidän oven takana sitä tekee, kuvittelen sen vaan kuuluvan naapurin ovelta. Heillä kun ei edes kouluikäisille ole avainta annettu.
tontilla ei pyöri naapurin kakaroita eikä naapurin ovi ole kuulomatkan päässä.

HippuTAR
Älä kiellä, mutta tarkista itte sit kotona onko palkoissa jotain mitä lapsesi saa syödä.

Jos meidän oven taakse tulee joku lapsi allergiatiedotus kaulas niin en sit anna mitään.

Me tosiaan käydään vain tutuilla virpomas ton lapsen allergian takia. Äitin naapurissa kuitenkin asuu nainen jolle on käyty virpomas koska se parina vuonna "päivysti" että koska me tullaan ja pyysi meitä virpomaan sinnekkin. On sitte sen jälkeen käyty aina sieläkin, allergisen lapsen palkka menee aina sisaruksille ja mä annan sille tilalle jotain muuta. Ei tulis mieleenkään ruveta vaatimaan jotain allergiaan sopivaa palkkaa.

• Tykkää
Reactions: kaalimaan vartija
"Niin"
[QUOTE="kyöpelinvuori";29775808]Jokaisella eri allergiat, mutta raha käy kaikille eikä tule karkkeja kalliimmaksi[/QUOTE]

Jaha, jaha. Äsken olit sitä mieltä, että käteistä pitää olla, 50 senttisistä ylöspäin. Mitäs nyt kun meillä on suklaa paykoita, 28 senttiä kappale?

[QUOTE="kyöpelinvuori";29775808]Jokaisella eri allergiat, mutta raha käy kaikille eikä tule karkkeja kalliimmaksi[/QUOTE]

No osta sä ne namit siltä lapseltas äläkä ala muita vaivaamaan teidän ongelmilla.

vie*ras

Karkkipussi, jonka ostin, maksoi 2e. Siitä riittää helposti vähintään 20:lle virpojalle. Eli sopiva rahapalkka olisi mielestäsi 5-10 senttiä? Noh, se varmaan voi onnistuakin.

"laalaa"
Oma lapseni on siis myös maitoallergikko, mutta eipä ole tullut mieleenkään vaatia mitään. Siksi tosiaan menen hänen mukaansa, ja olen ostanut palkkiot itse. Huh mikä asenne ap:lla!

aappelsiinii

Me ei edelleenkään olla ostamassa niitä. Jos ei viitsi sen vertaa vanhempi vaivaa nähdä että kertos mikä sille lapselle käy ni antaa sitten olla.

"hahhah"
[QUOTE="kyöpelinvuori";29775749]Kaikki eivät ymmärrä, että on olemassa allergisia lapsia eivätkä varaudu/ jaksa varautua, niin silloin suosittelen varamaan yksinkertaisesti käteistä esim. 50 sentistä ylöspäin per virpoja[/QUOTE]

Ei jumalauta on aikoihin eletty.

En osta, enkä varaa mitään virpojille, en myöskään rahaa.
Viime vuonna ei käynyt yhtään virpojaa, vissiin ovat oppineet ettei meillä
avata ovea.Mä oon viellä allerginen ja astmaatikko, niin en halua allergisoivia oksia kotiin.

Viimeksi muokattu:
"kyöpelinvuori"
[QUOTE="laalaa";29775828]Oma lapseni on siis myös maitoallergikko, mutta eipä ole tullut mieleenkään vaatia mitään. Siksi tosiaan menen hänen mukaansa, ja olen ostanut palkkiot itse. Huh mikä asenne ap:lla![/QUOTE]

Taitaa mennä miinuksen puolelle teillä virpominen ja mitä ihmiset tuostakin sanoo kun jaatte ilmaisia vitsoja

Yhteistyössä