"kyöpelinvuori"
Tulostan & ripustan lapsen kaulaan lapun, missä kerrotaan MAITOALLERGIASTA (HUOM! eri asia kuin laktoosi-intorelanssi!!!) + toivomus palkasta esim. rahana (säästää älypuhelinta varten)
Banaani ok kun on kuorimaton, mutta ei huomenna ole tarkoitus kerätä viikon vihannes ja hedelmävarastoja!!banaanin voi sitten saada, muut saa suklaata
Karkit ok kun tuoteselosteen tarkistaa ensin, mutta voi olla että sinulta jää vitsa saamattaMeilläkin on allerginen lapsi, niinpä käydään virpomassa vain tutuille.
Enkä anna rahaa, jos ei mun varaamat karkit sovi niin sit ei voi mitää.
Ja mitä hyötyä siitä on. Naapurin kakarat ei ainakaan osaa soittaa ovikelloa, jos sellainen vaikka onkin. Kun heillä itsellään ei ovikello toimi, niin ovat aina tottuneet kolistelemaan oven takana ja lopulta potkimaan, jos kukaan ei avaa. Minä en edes noteeraa noita kolisteluja, jos joku meidän oven takana sitä tekee, kuvittelen sen vaan kuuluvan naapurin ovelta. Heillä kun ei edes kouluikäisille ole avainta annettu.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29775741:mä irrotin ovikellosta patterin valmiiks. :stick: