Ostaisitko kirppikseltä käytettyjä

• Viestiketjun aloittaja "hoh"
  • Ensimmäinen viesti
5+2+lemmikit
[QUOTE="hoh";29770630]vaatteita? joo
astioita? joo
leluja?joo
kirjoja?joo
lehtiä?joo
petivaatteita?joo
kestovaippoja?, ehkä
kestositeitä? en (en käytä)
dildon?[/QUOTE] en taitaisi

vaatteita?- kyllä, käytän ne projekteissa
astioita?- Kyllä
leluja?- en
kirjoja?- kyllä
lehtiä?- en
petivaatteita?- kyllä, käytän projekteissa
kestovaippoja?- en
kestositeitä?- en
dildon?- en

oh dear...
Kuusi ekaa mulle miettimättä ok. Oikein siistinoloisia kestovaippoja oon ostanut, nyppääntyneempiä en. Kestositeet eivät ole mulle sen sopivampi vaihtohto kuin kertakäyttösitteetkään, joten ei.

Ja tadaa, voisin ostaa sen dildon, jos kyseessä olisi joku hinkuamani kaupassa mansikoita maksava yksilö. Saisi mieluusti olla alkuperäispakkauksessa ikään kuin viestinä siitä, että sitä on vain kokeiltu. En olettaisi täysin käyttämätöntä olevankaan kaupan. Ja tuotteen erikoisuuden karkottaessa anyway suurimman osan ostajakandidaateista, tulisi hinnan olla ns. kohdillaan.

(Halpissurisuttimet eivät kiinnostaisi.)

Esim. joku kaupassa satkun maksava aikuisten laatulelu noin kolmen kympin hintalapulla olisi häveliäisyyteni pois pyyhkimään riittävä hyöty.

Saa haukkua pervoksi nyt. Mut ei tarvitse yökötellä, tiedetään, että monien mielestä ihan kauheaa :D

"Hanna"
vaatteita? - Kyllä
astioita? - Kyllä
leluja? - Kyllä
kirjoja? - Kyllä
lehtiä? - Kyllä
petivaatteita? - Ei
kestovaippoja? - Ei
kestositeitä? - Ei
dildon? - No en helvetissä!

yh-mama
Kuusi ekaa mulle miettimättä ok. Oikein siistinoloisia kestovaippoja oon ostanut, nyppääntyneempiä en. Kestositeet eivät ole mulle sen sopivampi vaihtohto kuin kertakäyttösitteetkään, joten ei.

Ja tadaa, voisin ostaa sen dildon, jos kyseessä olisi joku hinkuamani kaupassa mansikoita maksava yksilö. Saisi mieluusti olla alkuperäispakkauksessa ikään kuin viestinä siitä, että sitä on vain kokeiltu. En olettaisi täysin käyttämätöntä olevankaan kaupan. Ja tuotteen erikoisuuden karkottaessa anyway suurimman osan ostajakandidaateista, tulisi hinnan olla ns. kohdillaan.

(Halpissurisuttimet eivät kiinnostaisi.)

Esim. joku kaupassa satkun maksava aikuisten laatulelu noin kolmen kympin hintalapulla olisi häveliäisyyteni pois pyyhkimään riittävä hyöty.

Saa haukkua pervoksi nyt. Mut ei tarvitse yökötellä, tiedetään, että monien mielestä ihan kauheaa :D
Ostaisitko tällaisen? Fleshjack Boys Tekopenis - Kris Evans | Kaalimato.com Silikonia, vois varmaan keittämälläki desinfioida?

Kaikki muut paitsi kolme alinta.. Mut periaatteessa, kyllähän voi kestosysteemit voi pestä 95 asteessa koneessa et miksei.. En tarvitse dildoa mutta jos sellaisen ostaisin niin sitä en kirppikseltä käytettynä kuitenkaan hankkisi :D Kuka kehtais ees viedä sinne semmosen myyntiin? :D

Yhteistyössä