Onko ilmaista seksiä olemassa?

  • Viestiketjun aloittaja "aviomies"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Heidi";29765526]Minä en tiedä yhtäkään miestä, joka tekisi naista enemmän kotitöitä, joten kukaan minun tuntemistani miehistä ei siis ainakaan maksa mitään seksistä.[/QUOTE]

ei sitä noin lasketa

koska kotiaskareista johtuu suurin osa naisesta niin siksi naisen kuuluukin tehdä niitä enemmän

jos mies tekee parisuhteessaa enemmän kotiaskareita kuin poikamiehenä tekisi niin se "ylimäärä" on hintaa seksistä
 
"mmies"
Alkuperäinen kirjoittaja yäk;29765217:
Miehenkään ei olisi mikään pakko käyttää hyvää käytöstä ja parisuhteessa toisen huomioimista maksuvälineenä ja vallankäytön välineenä. Ne asiat voisi tapahtua vastikkeetta - luonnollisesti - sillä molemmat sitä haluavat. Koska mies kuitenkin tietää, että nainen on valmis maksamaan, mies myös vaatii maksua.
On kuitenkin mielestäni eri asia käyttää "kauppatavarana" seksiä kuin normaalia kumppanin kunnioittamista ja huomioimista...
 
Peyote
[QUOTE="mmies";29765555]On kuitenkin mielestäni eri asia käyttää "kauppatavarana" seksiä kuin normaalia kumppanin kunnioittamista ja huomioimista...[/QUOTE]
Sinun mielestä normaalin kunnioittamisen ja huomioimisen käyttäminen kauppatavarana on vähemmän paha?
 
"mmies"
[QUOTE="Heidi";29765553]Miten niin kotiaskareista johtuu suurin osa naisesta?[/QUOTE]

Kuinka moni mies oikeasti ruinaa että tehdään lapsia? Poikkeuksetta naisen idea on perheenlisäys. Puhumattakaan kaikenmaailman sisustusrumbista jne. Helposti 95% hommista lähtee naisen toiveista.
 
[QUOTE="Heidi";29765553]Miten niin kotiaskareista johtuu suurin osa naisesta?[/QUOTE]

kodissa on paljon sellaisia joutavanpäiväsiä hommia joita ei tehdä joko lainkaan tai huomattavasti harvemmin jos kämppää asuu mies yksin, esim.

-verhojen vaihto vuodenaikojen mukaan
-kukat
-pölyjen pyyhintä kotialttarista ja koriste-esineistä
-jne jne
 
Peyote
kodissa on paljon sellaisia joutavanpäiväsiä hommia joita ei tehdä joko lainkaan tai huomattavasti harvemmin jos kämppää asuu mies yksin, esim.

-verhojen vaihto vuodenaikojen mukaan
-kukat
-pölyjen pyyhintä kotialttarista ja koriste-esineistä
-jne jne
häh, ei mun takii tommossii tartte tehdä. Koriste-esineetkin vois heittää pois, anopithan niitä kantaa yleensäkin. Kukat saa mies hoitaa kerta on ostanutkin.
 
"Heidi"
[QUOTE="mmies";29765567]Kuinka moni mies oikeasti ruinaa että tehdään lapsia? Poikkeuksetta naisen idea on perheenlisäys. Puhumattakaan kaikenmaailman sisustusrumbista jne. Helposti 95% hommista lähtee naisen toiveista.[/QUOTE]

Aika moni mies haluaa lapsia ihan omaasta vapaasta tahdostaan.

Jos olet niin urpo, että olet isäksi ryhtynyt vain naisen mieliksi, niin se on täysin oma tyhmyytesi. Vastuu lapsista et silti voi vain naisen kannettavaksi sälyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"Heidi"
kodissa on paljon sellaisia joutavanpäiväsiä hommia joita ei tehdä joko lainkaan tai huomattavasti harvemmin jos kämppää asuu mies yksin, esim.

-verhojen vaihto vuodenaikojen mukaan
-kukat
-pölyjen pyyhintä kotialttarista ja koriste-esineistä
-jne jne
Meillä ei vaihdella verhoja, eikä pyyhitä pölyjä. Mies hoitaa omat kukkansa ja minä omani. En edelleenkään ymmärrä, mistä puhut.
 
"mmies"
Sinun mielestä normaalin kunnioittamisen ja huomioimisen käyttäminen kauppatavarana on vähemmän paha?
Kyllä. Parisuhteen ei pitäisi olla mitään kaupankäyntiä, vaan siihen pitäisi kuulua toisen kunnioittaminen ja huomioiminen, sekä myös seksuaalisten tarpeiden ja läheisyydentarpeiden tyydyttäminen. En laske kaupankäynniksi sitä, että kohdellaan toista asiallisesti ja hyvin. Kaupankäynti parisuhteessa tulee räikeimmin esiin juuri siinä, että nainen saa jotain etua seksiä vastaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
säpäle harmaana
Jos sitä sanotaan maksamiseksi, että mies on mulle kiva ja kohtelee mua hyvin niin joo, seksi maksaa sitten. Kertokaa ihmeessä, mikä sitten on ilmaista? Tuskin ilmaiseksi mitään saa jos alkaa tolla tavalla laskea omia antamisiaan.
Näin juuri. Tämä menee vähän siihen samaa sarjaan, kuin se, että kaikki teot ovat itsekkäitä.

Ja oletetaanko tässä nyt, että seksiä ei ole muuta kuin parisuhteessa tai prostituutiossa? Mihin jäi yhden illan jutut tai seurustelu ennen yhteen muuttoa? Kyllä minulta on joskus saanut ilman kynttiläillallisia tai drinkkejäkin.. :D
 
"mmies"
[QUOTE="mmies";29765567]Kuinka moni mies oikeasti ruinaa että tehdään lapsia? Poikkeuksetta naisen idea on perheenlisäys. Puhumattakaan kaikenmaailman sisustusrumbista jne. Helposti 95% hommista lähtee naisen toiveista.[/QUOTE]

Älä kirjoita ketjussa nimerkillä jota on jo käytetty ketjussa!
 
Tämä on oikeastaan aika absurdi ketju. Mutta palstalta olen oppinut, että on suhteita jossa ihan tosiaan katsotaan kaikki laskimen kanssa, että kuinka paljon on tehty normaaleja asioita ja mitä niistä saa. Että kun sinä nyt imuroit niin minä saan mennä jumppaan. Minä hoidan lapsia kotona joten sinä et todellakaan lähde mihinkään viikonloppureissuun ilman meitä. Jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Pessimisti
Tämä on oikeastaan aika absurdi ketju. Mutta palstalta olen oppinut, että on suhteita jossa ihan tosiaan katsotaan kaikki laskimen kanssa, että kuinka paljon on tehty normaaleja asioita ja mitä niistä saa. Että kun sinä nyt imuroit niin minä saan mennä jumppaan. Minä hoidan lapsia kotona joten sinä et todellakaan lähde mihinkään viikonloppureissuun ilman meitä. Jne.
Miksi absurdi?
 
[QUOTE="Heidi";29765584]Meillä ei vaihdella verhoja, eikä pyyhitä pölyjä. Mies hoitaa omat kukkansa ja minä omani. En edelleenkään ymmärrä, mistä puhut.[/QUOTE]

mä en nyt puhu sun tai peijjoonin perheestä vaan perheistä yleensä
 
"Entinen Ksantippa S."
Tämä on oikeastaan aika absurdi ketju. Mutta palstalta olen oppinut, että on suhteita jossa ihan tosiaan katsotaan kaikki laskimen kanssa, että kuinka paljon on tehty normaaleja asioita ja mitä niistä saa. Että kun sinä nyt imuroit niin minä saan mennä jumppaan. Minä hoidan lapsia kotona joten sinä et todellakaan lähde mihinkään viikonloppureissuun ilman meitä. Jne.
Onhan se laskimen kanssa katsominen ainakin merkki siitä, että työnjako tiedostetaan ja siitä keskustellaan. Paljon pahempaa olisi, että toinen vain menisi miten huvittaa eikä edes tietäisi, mitä hommia arjen pyörittämiseen kuuluu. Palstalta olen oppinut, että näinkin se voi mennä...

Meillä ei lasketa laskimen kanssa, mutta tuntuuhan se oikeasti kivalta, kun puoliso sanoo, että mene sinä tänä iltana lenkille, kun minä kävin eilen futiksessa...
 
[QUOTE="vieras.";29765511]Nainen lämpenee vasta kun huomaa että mies on valmis tekemään uhrauksia. Jos mies on niin pihi ettei maksa drinkit ja taksimatkat treffeillä hän ei ole valmis elättämään naista ja tulevaa jälkikasvua = värkki pysyy kuivana ja jalat yhdessä.

Onneksi näin, muuten sossujonot olisivat vielä nykyistäkin pidemmät.

Parisuhteessa miehen pitää sekä ottaa päävastuun perheen elättämisestä että käyttytyä naista miellyttävällä tavalla, muuten nainen ei viihdy ja siirtyy toisen miehen omistukseen. Tämä ei ole rakettitiedettä.[/QUOTE]

Järkevä nainen pitää homman sellasena, että mies on koko ajan "velkaa", eikä nainen. Minua ei omisteta.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Blue
Jos mies VAATIII että nainen elättäisi miehen ja nainen siitä kieltäytyisi sekä tästä syystä miehen "värkki" kuivuisi niin sanoisin, että aika ameeba olisi. Naiselle moinen käytös on ihan normaalia, mutta ei miehelle.
Eli automaattisesti oletat että näin on aina niissä tapauksissa kun mies elättää naista mutta niin ei ole aina niissä tapauksissa kun nainen elättää miestä.

Miksi mies on sitten ameeba ja hyväksyy tämän käytöksen? Eihän tyhmä ole se joka ehdottaa vaan se joka suostuu. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="aviomies";29764968]Väite: Ilmaista seksiä ei ole olemassa. There Is No Such Thing As Free Sex

Onko ilmaista seksiä loppujen lopuksi edes olemassa? Kuka mies todellisuudessa saa seksiä, joka ei maksa mitään? En minä ainakaan. Olen kyllä naimisissa, enkä käy vieraissa tai muutakaan, mutta kyllä minä seksistä maksan. Luultavasti enemmän kuin mitä maksaisin, jos harrastaisin seuralaispalveluja.

Vastikkeetonta seksiä ei ole mielestäni vielä se, että siitä ei tarvitse suoraan lyödä rahaa kouraan. Aina seksistä kuitenkin odotetaan jonkinlaista vastiketta. Tai oikeastaan jopa siitä, että pelkkä mahdollisuus seksiin on olemassa. Oli se sitten kotitöitä, autonkorjausta, lomamatkaa, ravintolaillallista tai mitä vaan. Palveluntarjoaja voi itse määritellä hintansa, mutta väitän, että jokaisella se hinta on ja jos sitä ei makseta, lopulta seksihanat menevät kiinni. Kunnes maksu on taas suoritettu.[/QUOTE]



Pitäisikö naisen tehdä kaikki tuo, tienata omat rahansa ja olla jatkuvasti jalat levällään että sinä katsoisit saavasi ilmaista seksiä? Heti jos joudut perseesi nostamaan sohvalta ja vaikka laittamaan omat astiasi tiskikoneeseen ollaan maksullisen seksin puolella?
 

Yhteistyössä