Onko ilmaista seksiä olemassa?

  • Viestiketjun aloittaja "aviomies"
  • Ensimmäinen viesti
"mmies"
Ei se silti ole naisten vika että tilanne on noin. Asia johtuu sukupuolten eroista. Jos nainen kysyy kymmeneltä vastaantulevalta mieheltä, lähetäänkö harrastamaan seksiä - kaikki lähtevät. Jos mies kysyy sadalta naiselta - kukaan ei suostu - paitsi 10 jos niille maksaa satasen...
 
Mää en näe seksiä tai ihmissuhdetta ylipäätään vaihdon välineenä. Että mulla on tässä tää seksi, teeppä nyt nämä jutut niin mää annan sen sulle. Tietenkin kaikki ihmissuhteet perustuvat vastavuoroisuuteen, että jos haluaa niin kai ne voi siinä mielessä nähdä kaupankäyntinä. Millä teidän ystävät maksaa teille? Entäs lapset?
 
  • Tykkää
Reactions: Nanemone
"Heidi"
[QUOTE="mmies";29765095]Ei se silti ole naisten vika että tilanne on noin. Asia johtuu sukupuolten eroista. Jos nainen kysyy kymmeneltä vastaantulevalta mieheltä, lähetäänkö harrastamaan seksiä - kaikki lähtevät. Jos mies kysyy sadalta naiselta - kukaan ei suostu - paitsi 10 jos niille maksaa satasen...[/QUOTE]

Ehkä sitten on noin, jos sinulla on pieni pili ja olet sängyssä surkea.
 
[QUOTE="mmies";29765095]Ei se silti ole naisten vika että tilanne on noin. Asia johtuu sukupuolten eroista. Jos nainen kysyy kymmeneltä vastaantulevalta mieheltä, lähetäänkö harrastamaan seksiä - kaikki lähtevät. Jos mies kysyy sadalta naiselta - kukaan ei suostu - paitsi 10 jos niille maksaa satasen...[/QUOTE]

Kunhan kuvittelet.

Pelaajat kyllä joutuvat maksamaan, mutta he ovat valinneet sen tien.
 
"Entinen Ksantippa S."
[QUOTE="mmies";29765095]Ei se silti ole naisten vika että tilanne on noin. Asia johtuu sukupuolten eroista. Jos nainen kysyy kymmeneltä vastaantulevalta mieheltä, lähetäänkö harrastamaan seksiä - kaikki lähtevät. Jos mies kysyy sadalta naiselta - kukaan ei suostu - paitsi 10 jos niille maksaa satasen...[/QUOTE]

Taidanpa lähteä tästä kadulle kyselemään. Vähän veikkaan, että ennemmin soittavat piipaa-auton kuin lähtevät mukaan ;)

Nuorempana tuli pyörittyä yökerhoissa, ja mulla oli muutama vähän villimmän sorttinen tyttökaveri. Eivät hekään joka mieheltä saaneet, vaikka baariympäristössä liikkuivat ja nuoria ja nättejä olivat. Tuntemani nuoret miehet taas olivat suorastaan kauhuissaan, jos joku vähän vanhempi ja pulleampi nainen lähestyi.
 
Peyote
Jos tuntee että niin kalliiksi tulee niin miksi sitten edes on naisen kanssa? Mua hävettäs jos joutusin täällä palstalla ruikuttaan et puoliso ei vapaaehtoisesti mun kanssa halua seksiä, mut ilmeisesti jotkut miehet ei häpee kertoo tällästäkään.
 
Niimpä mutta onneks mulla ei ole tommosta pässiä miehenäkään, jonka tarttee laskelmoida paljon seksi hänelle maksaa. Meille ei siis varmaan ilmesty hinnastoa.
Hinnastosta mies sai hyvät naurut, olen sellaisen tehnyt joskus meidän jääkaapin oveen.:D

Yritin sitä tässä ettiskellä, olisin laittanut tähän, mutta eipä löytyny, höh.
 
"mie"
Jaa, vai niin

Voihan sitä tietty niinkin ajatella. Joskin perin kummallinen tapa. Mei noin pääsääntönä on et molemmat haluaa. Joskus en saa kun mies on väsy tms. Tai toisinpäin. Joskus joku työ juttu voi ajaa mielen alas ja ei tee mieli, tämäkin pätee molempiin. Pitäisikö miehen siis tulla mun työpaikalle ja auttaa jotta illalla jaksaisin peuhata?

Kyllähän noin pääsääntöisesti tervessä parisuhteessa seksi ei ole mikään vallan väline. Et taida moisesta liitosta tietää. Mut hei, vakka kantensa valitsee , meil suhde toimii.

Ja kyllä, mies tekee kotitöitä. Ja kyllä, mä vaihdan autoihin renkaita, luon lumia, olen mukana puusavotassa jne. Mutta empä ole koskaan miettinyt että ny kun nykäisen moottorisahan käyntiin niin johan saa munaa illalla. Enkä jaksa uskoa että kun mies vaihtaa lapsensa vaippa hän miettii että jesjes saampa tänään piparia.
 
"Entinen Ksantippa S."
[QUOTE="mie";29765143] Mutta empä ole koskaan miettinyt että ny kun nykäisen moottorisahan käyntiin niin johan saa munaa illalla. Enkä jaksa uskoa että kun mies vaihtaa lapsensa vaippa hän miettii että jesjes saampa tänään piparia.[/QUOTE]

Ehkä tuosta ajatuksesta voisi saada intoa arkeen. Mutta sitten kyllä tarvittaisiin se selkeä hinnasto jääkaappiin, ettei käy niin että toinen huhkii risusavotassa seksinkuva silmissä ja toinen vain ajattelee, että jaa, siellä se kuntoilee sen sijaan että vaihtaisi vaippaa ja saisi illalla iloitella.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"mmies"
Alkuperäinen kirjoittaja yäk;29765116:
No voi voi miesparkoja!

Saadakseen miehen, joka kohtelee naista hyvin, nainen joutuu MAKSAMAAN SIITÄ SEKSILLÄ. Eli naisellekaan ei ole mikään ilmaista!
Naisen ei olisi mikään pakko käyttää seksiä maksuvälineenä ja vallankäytön välineenä. Seksi voisi tapahtua myös ilman vastiketta - luonnollisesti - silloin kun molemmat sitä haluavat. Koska nainen kuitenkin tietää, että mies on helposti valmis maksamaan, nainen myös vaatii maksua.
 
Peyote
[QUOTE="mmies";29765167]Naisen ei olisi mikään pakko käyttää seksiä maksuvälineenä ja vallankäytön välineenä. Seksi voisi tapahtua myös ilman vastiketta - luonnollisesti - silloin kun molemmat sitä haluavat. Koska nainen kuitenkin tietää, että mies on helposti valmis maksamaan, nainen myös vaatii maksua.[/QUOTE]

ei voi tapahtua luonnollisesti, koska aloittaja väittää ettei maksutonta seksiä ole. Jos joku tulee täähän sanomaan että heillä on maksutonta seksiä, joku tulee kumoamaan sen sillä, ettei maksullista seksiä ole olemassakaan.
 
Oma valinta
[QUOTE="aviomies";29765069]Luulen, että ajattelette tätä liian konkreettisesti. Että seksiä harrastaessanne teillä on jo hinta mielessä. Ei se sitä vastikkeellisuus sitä tarkoita. Kyse on toki myös perspektiivistä, mutta faktahan on se, että ei naiset seksiä hyväntekeväisyydestä harrasta. Jotain te siltä mieheltä saatte, joka aiheuttaa sen, että suostutte seksiä hänen kanssaan harrastamaan.

Voi toki sanoa, että kyllä minä ilmaiseksi annan, enhän vaadi muuta kuin normaalit työt ja että minua pidetään hyvänä ja rakastetaan. Eli miehen täytyy nähdä vaivaa pitääkseen teidät tyytyväisinä, jotta voisi saada seksiä. Siihen sisältyy ehto.[/QUOTE]

Ja naisen ei sitten tarvitse tehdä "normaaleja töitä", eikä pitää miestä hyvänä saatika rakastaa? On sulla aika traaginen elämä, jos oikeasti kuvittelet tuollaisen normaaliksi parisuhteeksi. Jos joku mies tyytyy parisuhteeseen jossa nainen vaan lepää laakereillaan, ei osoita miehelle hellyttää eikä rakkautta, niin eihän sellainen ole normaali suhde! Ei kenenkään pitäisi sellaiseen alkaa, ei naisen eikä miehen.

En tietenkään harrasta seksiä "hyväntekeväisyydestä", vaan siksi, että itsekin haluan sitä ja tykkään siitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Data
"hep"
Tuliko sulle yllätyksenä että miehet ja naiset on erilaisia?

Oliskohan mitään jos ajattelet niin että nainen kelpuuttas aina seksi kumppanin kuin seksi kumppanin...ja ehkäisyt pettäisi, niin kyllähän sen vastuun valitettavasti nain kantaa. Kun se tenava on siellä naisen sisällä kehittyvä jälkiseuraamus. Että jos nainen vaan tuosta noin randomisti kaikille vaan jakaisi....mies voi livistää tilanteesta. Jos ei tunnusta isyyttä niin ihan täysi....
 
"aviomies"
Lukiko kukaan tuota alkuperäisen linkin juttua? Kyllä siinäkin todettiin seksin olevan maksullista myös naisille. On varmaan jossain tapauksissa kallimpaakin naisille kuin miehille? Kaikki meikit, kauniit vaatteet, terveellinen ruokavalio jne. yhdistettynä samoihin miellyttämisen elkeisiin kuin mitä miehetkin tekevät.
 
Peyote
Jotkut miehet ilmeisesti kuvittelee, että normaalin elämän eläminen on jotain maksamista. että kun he tekee normaaleja asioita yhteisen kodin eteen, he silloin maksavat. Kuvittelee varmaan, että kun on naisen kanssa, naisen kuuluisi yksin tehdä kaikki, ilmaiseksi, orjana.

kun mies asuu yksin, hän kuvittelee maksavansa kenelle? Koska samalla tavalla asita pitää kumminkin tehdä, mutta sitten ei ehkä saa edes seksiä.
 
"mie"
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29765156]Ehkä tuosta ajatuksesta voisi saada intoa arkeen. Mutta sitten kyllä tarvittaisiin se selkeä hinnasto jääkaappiin, ettei käy niin että toinen huhkii risusavotassa seksinkuva silmissä ja toinen vain ajattelee, että jaa, siellä se kuntoilee sen sijaan että vaihtaisi vaippaa ja saisi illalla iloitella.[/QUOTE]

Ehdottomasti. Tartteekin harkita....tietysti on se vähän perinteisempikin tapa olemassa. Nimittäin avoin keskustelu haaveista, toiveista ja kaikesta ;)
 
"Entinen Ksantippa S."
[QUOTE="mmies";29765167]Naisen ei olisi mikään pakko käyttää seksiä maksuvälineenä ja vallankäytön välineenä. Seksi voisi tapahtua myös ilman vastiketta - luonnollisesti - silloin kun molemmat sitä haluavat. Koska nainen kuitenkin tietää, että mies on helposti valmis maksamaan, nainen myös vaatii maksua.[/QUOTE]

Otetaan nyt ihan konkreettinen esimerkki.

Meillä on kaksi lasta. Ne on syytä pestä, potattaa ja pistää nukkumaan ennen kuin voi harrastaa lihan iloja. Lapset ovat sen verran pieniä, että he eivät osaa nukahtaa itsekseen tai kahdestaan. Mies hoitaa toisen, minä toisen. Ja sitten hoidamme toisemme, jos emme ole nukahtaneet itsekin.

Kävikö tässä nyt niin klassisesti, että miehestä seksi on niin ihanaa, että hän on valmis pesemään lapsensa pyllyn saadakseen sitä, kun taas minun mielestäni pyllynpesu on niin ihanaa, että se ei voi olla hinta mistään?
 
yäk
[QUOTE="mmies";29765167]Naisen ei olisi mikään pakko käyttää seksiä maksuvälineenä ja vallankäytön välineenä. Seksi voisi tapahtua myös ilman vastiketta - luonnollisesti - silloin kun molemmat sitä haluavat. Koska nainen kuitenkin tietää, että mies on helposti valmis maksamaan, nainen myös vaatii maksua.[/QUOTE]

Miehenkään ei olisi mikään pakko käyttää hyvää käytöstä ja parisuhteessa toisen huomioimista maksuvälineenä ja vallankäytön välineenä. Ne asiat voisi tapahtua vastikkeetta - luonnollisesti - sillä molemmat sitä haluavat. Koska mies kuitenkin tietää, että nainen on valmis maksamaan, mies myös vaatii maksua.
 
  • Tykkää
Reactions: Nanemone

Yhteistyössä